DB12 volante se ponaša s platneno streho, ki je na voljo v štirih različnih barvah, za udobno vožnjo pri zaprti strehi pa skrbi 8 plasti zvočne zatesnitve. Poleg tega se streha odpre oziroma zapre v 14 oziroma 16 sekundah do hitrosti 50 km/h, seveda pa se je mogoče s to funkcijo tudi postavljati v gostilni, saj je streho mogoče odpreti tudi na daljavo. S platneno streho se zmanjša trdnost avtomobila, zaradi tega so povečali torzijsko togost avtomobila tako, da so ojačali vpetja vzmetenja, sploh na zadku, ter dodali dodaten prečni stabilizator pod motor. Zanimivo je, da je DB12 skoraj povsem nov, saj je kar 80 odstotkov komponent novih, če ga primerjamo s predhodnikom DB11.
slika
Bistveno bolj sodobni so tudi prilagodljivi blažilniki, ki še hitreje blažijo cestne nepravilnosti, zaradi česar je DB12 volante lahko udoben ali ekstremno dinamičen, pri čemer pomaga električni servoojačevalnik s fiksnim razmerjem, da je občutek na volanu kar se da naraven. Za premikanje je zadolžen enak ročno izdelan 4,0-litrski turbobencinski motor V12, ki je tudi v kupejevski izdaji, proizvede pa 500 kW (680 KM) moči in 800 Nm navora. Moč se na zadnji kolesi prenaša preko samodejnega menjalnika z osmimi stopnjami, ki je tako hiter, da lahko DB12 volante doseže 100 km/h že po 3,7 sekunde, kar je samo 0,1 sekunde počasneje kot DB12, poleg tega pa lahko DB12 volante doseže hitrost 325 km/h. Že v osnovi je na voljo elektronska delna zapora diferenciala, prav tako pa je na voljo še 5 različnih voznih programov (wet, GT, sport, sport+, individual), ki spremenijo delovanje motorja, menjalnika, krmilnega mehanizma in vzmetenja, tudi delovanje elektronskega programa stabiliziranja, ki ima štiri različne nastavitve. V osnovi DB12 volante na tehtnici pokaže 1.796 kilogramov, zato je smotrno doplačati za karbonsko-keramične zavore, ki zmanjšajo težo za 27 kilogramov.
slika
Po napovedih inženirjev in odgovornih pri Aston Martinu se DB12 volante pelje kot pravi športni avto in ni kot nekakšen mehkužec, zanimiv pa je še sam sistem zapiranja strehe, saj se slednja zloži tako učinkovito, da v višino meri ’samo’ 26 centimetrov. Posledično je v prtljažniku lahko več prostora, skupno 262 litrov. V kabini bodo lahko sedeli štirje, seveda pa je slednja takšna kot pri bratu s trdo streho. Na sredini armature je 10,25-palčni zaslon multimedijskega sistema, ki je znatno boljši kot tisti pri DB11. Premore številne možnosti povezovanja, podpira tudi Android Auto in Carplay, v osnovi pa je na voljo zvočni sistem Bowers & Wilkins z 11 zvočniki. Zmogljivejši sistem s 15 zvočniki je na voljo ob doplačilu, takisto najrazličnejše kombinacije materialov in barv za notranjost, kjer se še posebej potrudi divizija za personalizacijo Q. Vstopni DB12 volante bo stal okoli 240.000 EUR, prvi pa bodo v garažah lastnikov še pred koncem leta.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Novi DB12 zgoraj brez

Pri Aston Martinu vztrajno posodabljajo svojo modelno paleto, zato so že razkrili novi DB12 v kupejevski izdaji, tokrat pa so pokazali še različico zgoraj brez.

Beri dalje
EV4 prihaja zgodaj leta 2026
NOVICE
EV4 prihaja zgodaj leta 2026
Kia EV4
Iztok Krajnc
Prefinjena elektomobilnost
NOVICE
Prefinjena elektomobilnost
Jaguar type 00 concept
Iztok Krajnc
V napad proti premijskim znamkam
NOVICE
V napad proti premijskim znamkam
Genesis GV70 electrified
Iztok Krajnc
Še druga osvežitev za GLE
NOVICE
Še druga osvežitev za GLE
Mercedes-benz GLE
Iztok Krajnc
60 let ‘daljnovzhodne fulvie’
NOVICE
60 let ‘daljnovzhodne fulvie’
Nissan silvia (CSP311)
Iztok Krajnc
Do 523 kilometrov po mestu
NOVICE
Do 523 kilometrov po mestu
Ford puma gen-e
Iztok Krajnc
Novi C5 aircross bo precej daljši
NOVICE
Novi C5 aircross bo precej daljši
Citroën C5 aircross
Iztok Krajnc
Drag hišni dodatek
NOVICE
Drag hišni dodatek
Rolls-royce cameo
Iztok Krajnc
Italijansko ‘odkritje’
NOVICE
Italijansko ‘odkritje’
Camal scoperta
Iztok Krajnc
Električni GLC izgublja kamuflažo
NOVICE
Električni GLC izgublja kamuflažo
Mercedes-benz GLC EV
Iztok Krajnc