DB12 volante se ponaša s platneno streho, ki je na voljo v štirih različnih barvah, za udobno vožnjo pri zaprti strehi pa skrbi 8 plasti zvočne zatesnitve. Poleg tega se streha odpre oziroma zapre v 14 oziroma 16 sekundah do hitrosti 50 km/h, seveda pa se je mogoče s to funkcijo tudi postavljati v gostilni, saj je streho mogoče odpreti tudi na daljavo. S platneno streho se zmanjša trdnost avtomobila, zaradi tega so povečali torzijsko togost avtomobila tako, da so ojačali vpetja vzmetenja, sploh na zadku, ter dodali dodaten prečni stabilizator pod motor. Zanimivo je, da je DB12 skoraj povsem nov, saj je kar 80 odstotkov komponent novih, če ga primerjamo s predhodnikom DB11.
slika
Bistveno bolj sodobni so tudi prilagodljivi blažilniki, ki še hitreje blažijo cestne nepravilnosti, zaradi česar je DB12 volante lahko udoben ali ekstremno dinamičen, pri čemer pomaga električni servoojačevalnik s fiksnim razmerjem, da je občutek na volanu kar se da naraven. Za premikanje je zadolžen enak ročno izdelan 4,0-litrski turbobencinski motor V12, ki je tudi v kupejevski izdaji, proizvede pa 500 kW (680 KM) moči in 800 Nm navora. Moč se na zadnji kolesi prenaša preko samodejnega menjalnika z osmimi stopnjami, ki je tako hiter, da lahko DB12 volante doseže 100 km/h že po 3,7 sekunde, kar je samo 0,1 sekunde počasneje kot DB12, poleg tega pa lahko DB12 volante doseže hitrost 325 km/h. Že v osnovi je na voljo elektronska delna zapora diferenciala, prav tako pa je na voljo še 5 različnih voznih programov (wet, GT, sport, sport+, individual), ki spremenijo delovanje motorja, menjalnika, krmilnega mehanizma in vzmetenja, tudi delovanje elektronskega programa stabiliziranja, ki ima štiri različne nastavitve. V osnovi DB12 volante na tehtnici pokaže 1.796 kilogramov, zato je smotrno doplačati za karbonsko-keramične zavore, ki zmanjšajo težo za 27 kilogramov.
slika
Po napovedih inženirjev in odgovornih pri Aston Martinu se DB12 volante pelje kot pravi športni avto in ni kot nekakšen mehkužec, zanimiv pa je še sam sistem zapiranja strehe, saj se slednja zloži tako učinkovito, da v višino meri ’samo’ 26 centimetrov. Posledično je v prtljažniku lahko več prostora, skupno 262 litrov. V kabini bodo lahko sedeli štirje, seveda pa je slednja takšna kot pri bratu s trdo streho. Na sredini armature je 10,25-palčni zaslon multimedijskega sistema, ki je znatno boljši kot tisti pri DB11. Premore številne možnosti povezovanja, podpira tudi Android Auto in Carplay, v osnovi pa je na voljo zvočni sistem Bowers & Wilkins z 11 zvočniki. Zmogljivejši sistem s 15 zvočniki je na voljo ob doplačilu, takisto najrazličnejše kombinacije materialov in barv za notranjost, kjer se še posebej potrudi divizija za personalizacijo Q. Vstopni DB12 volante bo stal okoli 240.000 EUR, prvi pa bodo v garažah lastnikov še pred koncem leta.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Novi DB12 zgoraj brez

Pri Aston Martinu vztrajno posodabljajo svojo modelno paleto, zato so že razkrili novi DB12 v kupejevski izdaji, tokrat pa so pokazali še različico zgoraj brez.

Beri dalje
Sedemsedežni električni križanec za teren
NOVICE
Sedemsedežni električni križanec za teren
Porsche K1
Iztok Krajnc
Praktičnost bo njegova vrlina
NOVICE
Praktičnost bo njegova vrlina
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Sedem sedežev prihaja jeseni
NOVICE
Sedem sedežev prihaja jeseni
Mazda CX-80
Iztok Krajnc
Pravi superšportnik
NOVICE
Pravi superšportnik
Aston martin DBS
Iztok Krajnc
Test otroških koles
NOVICE
Test otroških koles
ADAC
Iztok Krajnc
Vizualno je zdaj bolj jezen
NOVICE
Vizualno je zdaj bolj jezen
Nissan qashqai
Iztok Krajnc
Alpina B3
NOVICE
Alpina B3
Enaka bosta še nekaj časa
Iztok Krajnc
Nova slonja kotalka
NOVICE
Nova slonja kotalka
ARI soleno
Iztok Krajnc
Zbiratelj se rodiš
NOVICE
Zbiratelj se rodiš
Petja Grom
Iztok Krajnc
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc