Pri znamki Citroën so ob tem izkoristili prednosti, ki jih ponuja proizvodnja avtomobilov izven Evrope, kjer kupcem, ki niso tako razvajeni kot Evropejci, ponujajo tehnološko manj napredne in s 'komfortno kramo' manj 'otovorjene' avtomobile, seveda ob povezavi z občutno nižjimi prodajnimi cenami avtomobilov. Tako bomo Evropejci v letošnji jeseni dobili indijsko različico modela C3 (dolžina: 3981 mm, širina z ogledali: 1733 mm, višina s strešnimi sanmi: 1604 mm, medosna razdalja: 2540 mm, osnovna prostornina prtljažnika: 315 litrov, neto masa: od 1302 do 1316 kg (odvisno od opreme)), ki je nekoliko manjša od evropske različice (dolžina: 3996 mm, širina: 1749 mm, višina: 1474 mm, medosna razdalja: 2539 mm, osnovna prostornina prtljažnika: 300 litrov, neto masa: od 1055 do 1165 kg (odvisno od opreme in pogonskega sklopa)) tega modela, proizvodnja evropske različice pa bo potekala na Slovaškem.
slika
Tehnično gledano novi ë-C3 ni sorodnik aktualnih električno gnanih, podobno velikih avtomobilov koncerna Stellantis, ki so zasnovani na platformi STLA, ker je ë-C3 zasnovan na cenejši SCP platformi za afriško, južnoameriško in indijsko tržišče, ki predstavlja nadaljnjo evolucijsko stopnjo platforme CMP. Posledično se novi kompaktni 'električar' ne bo mogel pohvaliti z veliko pogonsko močjo, skromne pa bodo tudi zmogljivosti (razen pospeševanja), ker bo za samodejno premikanje tega vozila poskrbel vgrajeni električni pogonski sklop s samo 42 kW (57 KM) pogonske moči, ki pa lahko mobilizira solidno zalogo motornega navora (143 Nm). Novi ë-C3 bo lahko odlično pospeševal (0-100 km/h: 6,8 sekunde), na avtocestah pa bo bolj kratke sape, ker znaša njegova končna hitrost samo 107 km/h. Vgrajeni sklop LFP akumulatorjev s kapaciteto 29,2 kWh (osnovna konfiguracija) naj bi mu zagotovil do največ 320 kilometrov akcijskega dosega.
slika
Najbolj zanimiva pri tem avtomobilu je njegova indijska prodajna cena. Po navedbi iz nemških medijev lahko indijski kupec za osnovno konfiguriran ë-C3 trenutno odšteje približno 13.000 evrov, odnosno približno 15.000 evrov ob povezavi z nekaj več opreme. V Evropi bo isti avtomobil na voljo za približno 25.000 evrov. Očitno smo ljudje v Evropi res 'ovce', ker nas lahko avtomobilska industrija 'dobro ostriže' in ob tem še mastno zasluži.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Novi električar za 25.000 evrov

V letošnjem oktobru se bo v Evropi pojavil nov električni citroën, ki predstavlja Stellantisov odgovor na nedavno napoved novega ‘ljudskega’ električnega volkswagna s prodajno ceno v območju 25.000 evrov.

Beri dalje
15 primerov dolgega električnega dosega
NOVICE
15 primerov dolgega električnega dosega
Priključni hibridi
Iztok Krajnc
Nesreča na spolzkih cestah
NOVICE
Nesreča na spolzkih cestah
Genesis GV90
Iztok Krajnc
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
NOVICE
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
Classic Analytics
Iztok Krajnc
Pozabljeni nemški revolucionar
NOVICE
Pozabljeni nemški revolucionar
Leichtbau Maier
Iztok Krajnc
Električni malček za 20.000 EUR
NOVICE
Električni malček za 20.000 EUR
Volkswagen ID.1 concept
Iztok Krajnc
Prihaja konec aprila
NOVICE
Prihaja konec aprila
Ferrari 296 VS
Iztok Krajnc
Test odsevnih brezrokavnikov
NOVICE
Test odsevnih brezrokavnikov
ADAC
Iztok Krajnc
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
NOVICE
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Bo pokopal porsche macan?
NOVICE
Bo pokopal porsche macan?
Alpine A390
Iztok Krajnc
Grdi raček se je spremenil v laboda
NOVICE
Grdi raček se je spremenil v laboda
Citroën TYPE-AMI by Caselani Carrosserie
Iztok Krajnc