Pri znamki Citroën so ob tem izkoristili prednosti, ki jih ponuja proizvodnja avtomobilov izven Evrope, kjer kupcem, ki niso tako razvajeni kot Evropejci, ponujajo tehnološko manj napredne in s 'komfortno kramo' manj 'otovorjene' avtomobile, seveda ob povezavi z občutno nižjimi prodajnimi cenami avtomobilov. Tako bomo Evropejci v letošnji jeseni dobili indijsko različico modela C3 (dolžina: 3981 mm, širina z ogledali: 1733 mm, višina s strešnimi sanmi: 1604 mm, medosna razdalja: 2540 mm, osnovna prostornina prtljažnika: 315 litrov, neto masa: od 1302 do 1316 kg (odvisno od opreme)), ki je nekoliko manjša od evropske različice (dolžina: 3996 mm, širina: 1749 mm, višina: 1474 mm, medosna razdalja: 2539 mm, osnovna prostornina prtljažnika: 300 litrov, neto masa: od 1055 do 1165 kg (odvisno od opreme in pogonskega sklopa)) tega modela, proizvodnja evropske različice pa bo potekala na Slovaškem.
slika
Tehnično gledano novi ë-C3 ni sorodnik aktualnih električno gnanih, podobno velikih avtomobilov koncerna Stellantis, ki so zasnovani na platformi STLA, ker je ë-C3 zasnovan na cenejši SCP platformi za afriško, južnoameriško in indijsko tržišče, ki predstavlja nadaljnjo evolucijsko stopnjo platforme CMP. Posledično se novi kompaktni 'električar' ne bo mogel pohvaliti z veliko pogonsko močjo, skromne pa bodo tudi zmogljivosti (razen pospeševanja), ker bo za samodejno premikanje tega vozila poskrbel vgrajeni električni pogonski sklop s samo 42 kW (57 KM) pogonske moči, ki pa lahko mobilizira solidno zalogo motornega navora (143 Nm). Novi ë-C3 bo lahko odlično pospeševal (0-100 km/h: 6,8 sekunde), na avtocestah pa bo bolj kratke sape, ker znaša njegova končna hitrost samo 107 km/h. Vgrajeni sklop LFP akumulatorjev s kapaciteto 29,2 kWh (osnovna konfiguracija) naj bi mu zagotovil do največ 320 kilometrov akcijskega dosega.
slika
Najbolj zanimiva pri tem avtomobilu je njegova indijska prodajna cena. Po navedbi iz nemških medijev lahko indijski kupec za osnovno konfiguriran ë-C3 trenutno odšteje približno 13.000 evrov, odnosno približno 15.000 evrov ob povezavi z nekaj več opreme. V Evropi bo isti avtomobil na voljo za približno 25.000 evrov. Očitno smo ljudje v Evropi res 'ovce', ker nas lahko avtomobilska industrija 'dobro ostriže' in ob tem še mastno zasluži.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Novi električar za 25.000 evrov

V letošnjem oktobru se bo v Evropi pojavil nov električni citroën, ki predstavlja Stellantisov odgovor na nedavno napoved novega ‘ljudskega’ električnega volkswagna s prodajno ceno v območju 25.000 evrov.

Beri dalje
Sedem sedežev ob doplačilu
NOVICE
Sedem sedežev ob doplačilu
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Še bolj stilsko z minijem zgoraj brez
NOVICE
Še bolj stilsko z minijem zgoraj brez
Mini cooper convertible
Iztok Krajnc
Najhitrejši predstavnik družine N?
NOVICE
Najhitrejši predstavnik družine N?
Hyundai Ioniq 6 N
Iztok Krajnc
Posodobitev za najbolj vozniški rolls-royce
NOVICE
Posodobitev za najbolj vozniški rolls-royce
Rolls-royce ghost series II
Iztok Krajnc
Novi indijski prodajni hit
NOVICE
Novi indijski prodajni hit
MG windsor
Iztok Krajnc
Lep poskus
NOVICE
Lep poskus
Leapmotor T03
Iztok Krajnc
S testom podkrepljena snubitev kupcev
NOVICE
S testom podkrepljena snubitev kupcev
Volkswagen ID.7 pro S
Iztok Krajnc
Prenova za drugo generacijo
NOVICE
Prenova za drugo generacijo
Rolls-royce ghost
Iztok Krajnc
‘Žre’ samo elektrone
NOVICE
‘Žre’ samo elektrone
Peugeot E-408
Iztok Krajnc
Ključ do varne udeležbe v prometu – osredotočenost
NOVICE
Ključ do varne udeležbe v prometu – osredotočenost
Agencija za varnost prometa
Iztok Krajnc