Iz indije prihaja novica o neverjetni popularnosti novega striktno električno gnanega modela znamke MG, ker so indijski trgovci za ta relativno kompaktni 5-vratni avtomobil že v prvem dnevu prodaje prejeli več kot 15.000 naročil.
Takšen scenarij, ki bi močno razveselil vse trgovce z električnimi avtomobili v Evropi, je možen predvsem zaradi razumnega razmišljanja indijskih marketinških strategov znamke MG, ker jim je za razliko od evropskih kolegov jasno, da ljudje za približno 4. metre dolg električni avtomobil ne bodo pripravljeni odšteti 20.000 evrov, posledično bo indijski kupec približno 430 centimetrov dolgega modela windsor za osnovno opremljeno različico tega avtomobila odštel samo 10.000 evrov (približno). S tem pa še ni konec ugodnosti za indijske kupce, ker se lahko veselijo tudi doživljenjske garancije za vgrajeni paket električnih akumulatorjev (kapaciteta: 38 kWh) ter enoletnega brezplačnega polnjenja vgrajenih električnih akumulatorjev na javnih polnilnicah.
Za izredno nizko indijsko prodajno ceno tega vozila pa je zaslužen še en faktor, ker vam v Indiji ob nakupu tega simpatičnega avtomobila, ki v bistvu ni nič drugega kot indijska verzija kitajskega modela znamke Baojun (model cloud, Baojun je znamka korporacije Wuling Motors …), ne prodajo vgrajenih akumulatorjev, posledično kupec v tem modelu dobi najete akumulatorje z razumno odmerjeno najemnino, ker zaradi najemnine v primeru, ko s takšnim električnim avtomobilom v enem letu prevozite približno 10.000 kilometrov, ne boste pristali na beraški palici, boste pa za približno 380 evrov 'lažji'. Zaradi vseh teh ugodnosti in dejansko razumne prodajne cene so indijski kupci električnih avtomobilov skoraj ponoreli in na začetku tega meseca že v prvem dnevu prodaje naročili 15.000 (približno) novih primerkov modela windsor.
Za odšteti denar bo kupec prejel relativno kompaktni 5-vratni električni avtomobil (približna dolžina: 430 cm, približna širina: 185 cm, približna višina: 165 cm, medosna razdalja: 270 cm, prostornina prtljažnika: od 382 do 1707 litrov, pnevmatike: 215/60 R17), ki mu vgrajeni set akumulatorjev s samo enim polnjenjem lahko zagotovi približno 331 (po kitajskih virih znaša ta doseg približno 360 kilometrov, odnosno 460 kilometrov v primeru večjega sklopa akumulatorjev s kapaciteto 50,6 kWh …) kilometrov akcijskega dosega, in to ob povezavi z vgrajenim 100 kilovatnim (136 KM) pogonskim sklopom, ki poganja samo prednji kolesni par, ter 200 Nm razpoložljivega motornega navora. Ne ravno najlažji (neto masa: 1495 kg) windsor lahko vedno (ne glede na vgrajeni paket akumulatorjev) drvi z največ 150 km/h. Podatkov o pospeševanju pa Indijci in Kitajci ne razkrivajo.
Že kupec osnovno opremljene različice modela windsor bo deležen vgradnje solidnega 'infotainment' sistema (6 zvočnikov, dva zaslona v velikosti od 8,8 do 10,1-palca), klasičnega električnega paketa ter vgradnje klimatske naprave, LED žarometov in električno delujoče ročne zavore, omenjajo pa tudi solidno varnostno opremo (štirje zavorni diski, 2 zračni blazini, ISOFIX sidrišča, kamera za vzvratno vožnjo) in kopico, v današnjih časih že obligatorne 'invalidske opreme' (kopica vgrajenih asistenčnih sistemov ob povezavi s kamerami, senzorji in sistemi ABS, ASR in ESP …). Zaradi tega se človek včasih resno vpraša na kakšnih psihoaktivnih substancah so ljudje v evropskih marketinških agencijah evropskih proizvajalcev avtomobilov in tudi nekateri evropski novinarji, ki vozilo za 20.000 evrov opisujejo kot cenovno ugoden izdelek za večino Evropejcev in Evropejk.
Že kupec osnovno opremljene različice modela windsor bo deležen vgradnje solidnega 'infotainment' sistema (6 zvočnikov, dva zaslona v velikosti od 8,8 do 10,1-palca), klasičnega električnega paketa ter vgradnje klimatske naprave, LED žarometov in električno delujoče ročne zavore, omenjajo pa tudi solidno varnostno opremo (štirje zavorni diski, 2 zračni blazini, ISOFIX sidrišča, kamera za vzvratno vožnjo) in kopico, v današnjih časih že obligatorne 'invalidske opreme' (kopica vgrajenih asistenčnih sistemov ob povezavi s kamerami, senzorji in sistemi ABS, ASR in ESP …). Zaradi tega se človek včasih resno vpraša na kakšnih psihoaktivnih substancah so ljudje v evropskih marketinških agencijah evropskih proizvajalcev avtomobilov in tudi nekateri evropski novinarji, ki vozilo za 20.000 evrov opisujejo kot cenovno ugoden izdelek za večino Evropejcev in Evropejk.
V primeru tega modela znamke MG gre za šolski primer tega, da je prehod na splošno elektromobilnost mogoč in izvedljiv, vendar samo v povezavi s primernimi prodajnimi cenami novih električnih avtomobilov in številnimi ugodnostmi za lastnike takšnih avtomobilov, te lekcije še do nedavnega pri večini evropskih proizvajalcev električnih avtomobilov s sedaj že znanimi posledicami (padec prodaje in posledično krčenje in ukinjanje proizvodnje) enostavno niso želeli razumeti …
Novi indijski prodajni hit
Beri dalje