Srednje velik križanec je med kupci zelo priljubljen zaradi praktičnosti, zmogljivih motorjev in opcijskih sedmih sedežev. Nova generacija bo na voljo z drugačno zunanjostjo in notranjostjo, z bolj učinkovitimi pogonskimi sklopi in s kupom novih zabavnih ter varnostnih tehnologij. Čehi so nam tokrat sicer pokazali samo zakrito fotografijo silhuete avtomobila, kjer lahko vidimo poseben svetlobni podpis spredaj in drugačne luči zadaj, vsesplošna oblika pa ostaja enaka prvi generaciji.
slika
Mi smo sicer drugo generacijo že ujeli med testiranjem, tako da lahko potrdimo, da bo šlo za evolucijo oblike, da bo kodiaq še vedno zelo prepoznaven svojim kupcem. Na voljo bodo deljene luči spredaj, tako kot poprej, je pa maska postavljena bolj pokončno, bolj zašiljen je tudi pokrov motorja. Streha ostaja visoka, kar zagotavlja dovolj prostora za glave potnikov v tretji vrsti, so pa luči spredaj in zadaj precej bolj ozke. Nova generacija pomeni prehod na novejšo platformo MQB evo, ki podlaga tudi najnovejšo škodo octavia, posledično pa bo na voljo tudi priključnohibridni pogonski sklop. Poleg slednjega bo na voljo tudi nekaj blagohibridnih bencinskih in dizelskih motorjev, polna električna izdaja pa tokrat še ne bo obstajala.
slika
Velika novost bo tudi precej bolj digitalna notranjost z novim multimedijskim sistemom, ki bo po vsej verjetnosti premogel 15-palčni zaslon. Pričakujemo še boljše in zanimive materiale, odlično kvaliteto izdelave in fizične gumbe za najbolj pomembne funkcije. Novi škoda kodiaq pokažejo jeseni, na cestah pa bo verjetno že takrat oziroma najkasneje spomladi prihodnje leto. Takrat pa bo gotovo malenkost dražji od aktualnega modela, ki stane najmanj 30.530 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Novi kodiaq pokažejo jeseni

Škodini inženirji že nekaj časa pilijo drugo generacijo modela kodiaq, ki jo bodo uradno predstavili že to jesen.

Beri dalje
15 primerov dolgega električnega dosega
NOVICE
15 primerov dolgega električnega dosega
Priključni hibridi
Iztok Krajnc
Nesreča na spolzkih cestah
NOVICE
Nesreča na spolzkih cestah
Genesis GV90
Iztok Krajnc
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
NOVICE
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
Classic Analytics
Iztok Krajnc
Pozabljeni nemški revolucionar
NOVICE
Pozabljeni nemški revolucionar
Leichtbau Maier
Iztok Krajnc
Električni malček za 20.000 EUR
NOVICE
Električni malček za 20.000 EUR
Volkswagen ID.1 concept
Iztok Krajnc
Prihaja konec aprila
NOVICE
Prihaja konec aprila
Ferrari 296 VS
Iztok Krajnc
Test odsevnih brezrokavnikov
NOVICE
Test odsevnih brezrokavnikov
ADAC
Iztok Krajnc
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
NOVICE
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Bo pokopal porsche macan?
NOVICE
Bo pokopal porsche macan?
Alpine A390
Iztok Krajnc
Grdi raček se je spremenil v laboda
NOVICE
Grdi raček se je spremenil v laboda
Citroën TYPE-AMI by Caselani Carrosserie
Iztok Krajnc