Hyundai je na domačih tleh predstavil novi nexo, drugo generacijo električnega avtomobila z vodikovo gorivno celico. Tako kot prvotni nexo bo tudi novi s številnimi inovacijami predstavljal vrh tehnološke ponudbe južnokorejskega avtomobilskega proizvajalca, predvsem pa bo za marsikoga precej bolj zanimiv kot baterijski električni avtomobili. Novi nexo v dolžino meri 4,75 metra, toliko kot tesla model Y ali jaguar F-pace, v širino 1,86 in v višino 1,64 metra, z novincem pa je debitiral tudi nov oblikovalski jezik, ki bo kriv za izgled vseh prihodnjih avtomobilov znamke Hyundai. Očitno se bodo Južnokorejci močno opirali na preteklost, saj novi nexo deluje kot avtomobil iz osemdesetih let preteklega stoletja in ne kot povsem moderen avtomobil na vodik. Priznamo, zadek nas nevarno spominja na zadek enega najgrših avtomobilov na svetu, pontiac aztek.
slika
Seveda je novi hyundai nexo znatno boljši od pretekle generacije, tudi sam pogonski sklop je precej bolj napreden. Deluje tako, da vodikova gorivna celica proizvaja elektriko, ki se shranjuje v bateriji, slednja pa napaja elektromotor. Baterija ima zdaj dvakrat večjo moč kot prej, skupno 80 kW, takisto pa ima več moči tudi elektromotor, ki ponudi 150 kW (204 KM) moči in 350 Nm navora. To je dovolj, da se lahko nexo z mesta požene do 100 km/h v 7,8 sekunde, torej 1,4 sekunde hitreje kot prej. Povečali so tudi rezervoar za vodik, sicer za borih 360 gramov na skupno 6,69 kilogramov, kljub temu pa je to dobrodošel podatek, saj bo novi nexo s polnim rezervoarjem lahko prevozil več kot 700 kilometrov. Samo polnjenje rezervoarja tudi ne bo trajalo več kot 5 minut.
slika
Hyundai nexo ni samo tehnološko dovršen, ampak je tudi uporaben, saj ponuja kar 993-litrski prtljažnik, na kljuki pa lahko s sabo vleče prikolico do skupne teže 1 tona. V notranjosti je najnovejša generacija multimedijskega sistema na 12,3-palčnih zaslonih, klasičnih zunanjih vzvratnih ogledal ni, saj so te nadomestili kameri, posledično pa sta še dva zaslona na vsakem skrajnem robu armature. Hyundai nexo vsaj zaenkrat k nam še ne bo pripeljal, saj smo kot država ekstremno 'smotani' in v zadnjih 10 letih nismo uspeli postaviti vsaj treh vodikovih polnilnic. Škoda.
slika
Posted on

Novi nexo razkrit v Koreji

Južnokorejci so na domačem avtomobilskem salonu pokazali povsem novi nexo, svoj najnovejši in najmodernejši avtomobil na vodik.

Beri dalje
25 odstotkov večji doseg
NOVICE
25 odstotkov večji doseg
Subaru solterra
Iztok Krajnc
Konkretna posodobitev
NOVICE
Konkretna posodobitev
Volvo S90
Iztok Krajnc
Izven Evrope na fosilna goriva
NOVICE
Izven Evrope na fosilna goriva
Jeep compass
Iztok Krajnc
Ameriški lotus išče novega lastnika
NOVICE
Ameriški lotus išče novega lastnika
Panoz AIV roadster
Iztok Krajnc
Koliko ventilov potrebuje motor?
NOVICE
Koliko ventilov potrebuje motor?
Ventili
Iztok Krajnc
Druga posodobitev
NOVICE
Druga posodobitev
Lamborghini urus
Iztok Krajnc
Borba za prestol se nadaljuje
NOVICE
Borba za prestol se nadaljuje
Audi A6
Iztok Krajnc
Subaru nadaljuje z elektrifikacijo
NOVICE
Subaru nadaljuje z elektrifikacijo
Subaru trailseeker
Iztok Krajnc
Električna škoda s sedmimi
NOVICE
Električna škoda s sedmimi
Škoda
Iztok Krajnc
Slovo novih dveh modelov
NOVICE
Slovo novih dveh modelov
Mercedes-Benz
Iztok Krajnc