Passat je za Volkswagen zelo uspešen model, saj so jih petdesetih letih prodali več kot 34 milijonov. Kljub trendom v avtomobilski industriji, ki proizvajalce silijo k proizvodnji križancev in na splošno od tal bolj oddaljenih avtomobilov, Nemci modela passat k sreči še niso upokojili, bo pa v tokratni že 9. generaciji na voljo samo kot karavan. V osnovi je novinec izdelan na posodobljeni platformi MQB evo, ki podlaga tudi volkswagen golf, je pa novi passat variant precej daljši od starega modela, skupno za kar 14,4 centimetra, saj v dolžino po novem meri skoraj 4,92 metra. Medosje so po drugi strani podaljšali za 'samo' 5 centimetrov, kar pomeni, da so podaljšali oba previsa, poleg tega pa je passat še za 2 centimetra širši pri relativno nespremenjeni višini 1506 milimetrov.
slika
Oblika bo spet sprožila ogromno gostilniških debat, saj je že ob pogledu na vohunske fotografije marsikdo komentiral, da mu deluje preveč 'azijsko'. Oblika je vsekakor svojevrstna, saj ne gre za evolucije pretekle oblike, prav tako pa ne moremo reči, da gre za revolucijo, saj je novi passat precej podoben golfu 8. generacije, nekatere linije spominjajo tudi na električne avtomobile družine ID. Še več, novi passat je zelo podoben električnemu modelu ID.7 variant, kar je po eni strani logično, saj bo veljal za električno alternativo klasičnemu passatu variant, ki se bo ponašal z novimi matričnimi led lučmi in dinamičnimi led lučmi na zadku, kjer je po novem led trak čez celotno širino avtomobila.
slika
Notranjost je povsem nova in navdušeni smo nad starim volanom s klasičnimi gumbi, saj je haptična alternativa še vedno izjemno obupna in vsaj pri passat variant ne bo na voljo. Res pa je tudi, da v notranjosti skoraj ni gumbov, saj je večina funkcij dosegljivih preko velikega zaslona na dotik, ki v diagonalo meri 12,9 palcev pri vseh nivojih opreme. Seveda je mogoče doplačilo za večji 15-palčni zaslon multimedijskega sistema, pred voznikom pa bodo vedno samo digitalni merilniki na 10,25-palčnem zaslonu. Zakaj večji 12,3-palčni zaslon ni na voljo zaenkrat še ni jasno, ga je imel pa pretekli passat že leta 2015. Prestavno ročico so prestavili iz sredinske konzole na prostor za volanom, podobno kot pri električnih modelih ID, posledično pa je na sredini še več prostora za drobnarije.
slika
Ročica za smernike in brisalce je tudi takšna kot pri ID.7 in je levo od volana, poleg novejše ambientalne osvetlitve in boljših materialov v kabini pa pričakujemo še povečano mero udobja, saj bodo potniki na zadnji klopi imeli za 5 centimetrov več prostora za nove, sprednja potnika pa bosta uživala v ogrevanih, prezračevanih in masažnih sedežih, ki sta nastavljiva v 14 smeri. Več prostora je tudi v prtljažniku, ki zdaj pogoltne 40 litrov več kot prej, torej 690 litrov prtljage, ob podrtih naslonih zadnjih sedežev pa se ponudi prostor za kar 1.920 litrov prtljage.
slika
Za premikanje bodo skrbeli klasični a napredni pogonski sklopi, med katerimi bo stara garda še vedno najbolj navdušena nad 2,0-litrskim turbodizelskim TDI, ki bo ponudil 90 kW (122 KM), 110 kW (150 KM) in 142 kW (193 KM). Moč se bo na kolesa brez izjeme prenašala samo preko robotiziranega menjalnika s sedmimi stopnjami DSG, tudi pri 1,5-litrskem turbobencinskem štirivaljniku eTSI, ki ponuja 48-voltno napeljavo in tehnologijo izklopljanja valjev, prav tako 110 kW (150 KM) moči, bo pa blagi hibrid. Večji 2,0-litrski turbobencinski TSI bo ponudil 150 kW (204 KM) ali 195 kW (265 KM) moči, pri čemer bo pri najzmogljivejšem turbobencinskem in turbodizelskem stroju na voljo samo štirikolesni pogon 4motion.
slika
Zanimiva bosta tudi priključnohibridni izdaji ehybrid, ki bosta ponudili ali 150 kW (204 KM) in 350 Nm navora ali 200 kW (272 KM) in 400 Nm navora sistemske moči. 1,5-litrskemu turbobencinskemu štirivaljniku bo pomagal elektromotor, slednji pa bo dobival elektriko s strani baterijskega sklopa, ki bo za vožnjo ponudil 19,7 kWh elektrike (neto), posledično pa bo lahko takšen passat variant samo na elektriko prevozil do 100 kilometrov in skupno do 1.000. Velika novost je tudi hitro polnjenje baterije preko enosmernega toka z močjo 50 kW, tako da se lahko napolni od 10 do 80 odstotkov v 25 minutah, rezervoar za bencin pa bo lahko skupno v primeru priključnega hibrida sprejel 45 litrov. Cene za Slovenijo še niso znane.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Novi passat je precej daljši!

Deveti passat je Volkswagen pokazal točno 50 let po predstavitvi prvega modela. Tokrat je na voljo samo kot karavan.

Beri dalje
Maraton nadzora hitrosti
NOVICE
Maraton nadzora hitrosti
Agencija za varnost prometa
Iztok Krajnc
Tiguan+2
NOVICE
Tiguan+2
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Električni kabriolet
NOVICE
Električni kabriolet
Maserati grancabrio folgore EV
Iztok Krajnc
Jubilejni abarth
NOVICE
Jubilejni abarth
Abarth Classiche 1300 OT
Iztok Krajnc
Električen razred C
NOVICE
Električen razred C
Mercedes-benz EQC
Iztok Krajnc
Več opreme, ne moči
NOVICE
Več opreme, ne moči
Ford focus ST edition
Iztok Krajnc
Četrti C3 še vedno na bencin!
NOVICE
Četrti C3 še vedno na bencin!
Citroën C3
Iztok Krajnc
Prihaja tudi kompaktni električni križanec
NOVICE
Prihaja tudi kompaktni električni križanec
Kia EV3
Iztok Krajnc
Prestiž in športnost
NOVICE
Prestiž in športnost
Bentley bentayga S black edition
Iztok Krajnc
Targa porsche za puriste
NOVICE
Targa porsche za puriste
Theon GBR003 TARGA
Iztok Krajnc