Francozi so v Franciji pokazali novo generacijo velikega dostavnika renault master, ki bo precej bolj učinkovit in napreden.
Renault master bo zgodaj prihodnje leto na voljo tudi pri nas, kako bo zaželen pri kupcih je seveda odvisno od cene vstopnega modela, vendar Francozi za vse različice napovedujejo večjo učinkovitost, prostornost in seveda povezljivost, kar dandanes pride še kako prav. Zanimivo je tudi, da bo renault master prvi po električnemu meganu E-tech, ki se bo postavljal z novim logotipom znamke na maski. Oblikovno pri dostavnikih ne moremo doživeti večjih revolucij, vsaj kar se stranskih linij tiče, so se pa Francozi pri novem masterju potrudili pri obrazu, ki ima velike luči z dnevnimi lučmi v obliki črke C, takisto je čez celo širino maske, razen kjer je logotip Renault, vodoravni kromiran trak. Na zadku večjih novosti ni, samo luči, ki so približno enake oblike kot doslej, so dobile posodobljeno grafiko in tehnologijo.

Notranjost pri novem renaultu master je precej bolj osredotočena na voznika, ki bo navdušen nad novo obliko volana z novim logotipom, sicer pred sabo ne bo imel digitalnih merilnikov, ker res niso najbolj pomembna stvar pri nobenem avtomobilu, bo pa na voljo 10-palčni zaslon na dotik, ki ga bo poganjal Googlov Android. Skupno je na voljo veliko odlagalnih mest in namenskih odlagališč za pijačo, skupno pa je mogoče pospraviti za 135 litrov drobnarij. Po napovedih bo voznikov sedež zelo udoben, tudi zaradi dodatne možnosti spuščanja ali dvigovanja naslona, kar poprej zaradi bližine pregradne stene ni bilo tako mogoče.

Novi renault master se lahko pohvali z izboljšano aerodinamiko, za približno 20 odstotkov, tudi zaradi krajšega pokrova motorja, bolj položnega vetrobranskega stekla in malenkost ožjega zadka. Boljša aerodinamika se bo seveda poznala pri bolj udobni vožnji za voznika, zaradi zmanjšanega piša vetra, takisto bo manjša poraba goriva in manjši izpust CO2. Za premikanje bo v osnovi skrbel, in bo ostal najbolj zaželen, 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki bo ponudil 77 kW (105 KM), 96 kW (130 KM), 110 kW (150 KM) ali 125 kW. Moč se bo prenašala preko ročnega menjalnika s šestimi ali preko samodejnega menjalnika z devetimi stopnjami na sprednji ali zadnji kolesi, odvisno od dolžine kombija. Še več, novi renault master se ponaša s skupno težo tovora kar 2.396 kilogramov, tako da bodo vozniki lahko prepeljali marsikaj.

Poleg tega so Francozi naznanili, da bo na voljo tudi renault master z vodikovo gorivno celico. Pogonski sklop razvijajo skupaj s partnerjem Plug Power, gotovo pa bo lahko prevozil vsaj 700 kilometrov s polnimi rezervoarji vodika, če jih lahko trenutni master van H2-tech hydrogen dobrih 500. Na voljo bo tudi povsem električni renault master E-tech, ki bo imel dve različni bateriji, pri čemer bo prva sprejela 40 kWh elektrike (doseg do 180 kilometrov po WLTP), druga pa do 87 kWh (doseg do 410 kilometrov po WLTP). Na voljo bosta elektromotorja z močjo ali 96 kW (130 KM) ali 105 kW (142 kW), največja dovoljena masa tovora pri izdaji s kratkim medosjem pa se je povečala za dobrih 200 kilogramov, iz 1.420 na 1.625 kilogramov.

Cene in specifikacije za novi renault master še niso znani, bo pa na voljo za naročilo že zdogaj prihodnje leto. Prvi primerki bodo na cestah šele septembra prihodnje leto, bo pa vstopni primerek gotovo dražji od aktualnega, ki je pri nas na voljo za najmanj 35.124 EUR.
Novi prihaja prihodnje leto
Beri dalje