Toyota yaris cross se bo prihodnje leto lahko pohvalila z novim pogonom, ki bo poskrbel za še več dinamike na cesti.
Toyota yaris cross je med kupci zelo zaželen model, saj gre za križanca segmenta B-SUV, nad čemer večina kupcev še vedno nori. Yaris cross je sicer na voljo že od leta 2021, zato ga nameravajo Japonci prihodnje leto posodobiti, posledično pa bo na voljo tudi zmogljivejši hibridni pogonski sklop, zaradi katerega bo avtomobil bolj poskočen. Poleg tega bo kupcem na voljo nov prefinjen nivo opreme 'premiere edition', ki bo na voljo z ekskluzivno kaki barbo, 18-palčnimi platišči ter zelenimi šivi in dodatki v notranjosti. Seveda bo za večjo mero vizualne dinamike še vedno najbolj skrbel paket GR sport.

Pravzaprav je yaris cross letos že doživel prenovo notranjosti, kjer se je pri bolje založenih opremah pojavil večji 10,5-palčni zaslon multimedijskega sistema, pri vstopnih opremah v diagonalo meri 9 palcev, pred voznikom pa so lahko digitalni merilniki na 12,3-palčnem zaslonu, pri vstopnih opremah meri zaslon v diagonalo 7 palcev. Seveda so posodobili tudi moč procesiranja, zaradi česar vse skupaj deluje hitreje, je bolj odzivno, celoten sistem pa se hitreje zažene. Druga že videna novost je digitalni ključ, ki je na voljo v aplikaciji MyToyota na pametnih telefonih, preko slednje pa je mogoče odkleniti, zagnati in spreminjati nastavitve prezračevalnega sistema, pri izdajah 'premiere edition' bo digitalni ključ na voljo že v osnovni opremi. Prav tako Japonci trdijo, da bo yaris cross po drugi posodobitvi še bolj varen, saj bosta na voljo nova kamera in radar, ki bosta še bolj učinkovito pregledovala prostor pred avtomobilom, takisto bosta nadzorovala večjo prostornino za morebitne težave na cesti. Yaris cross bo poslej imel še nekaj novih varnostnih sistemov, tudi samodejno ustavljanje v sili in zaviranje pospeševanja.

Največja novost pa bo seveda zmogljivejši samopolnilni pogonski sklop, ki je sestavljen iz 1,5-litrskega bencinskega trivaljnika, elektromotorja in manjše baterije. Doslej je proizvedel 85 kW (116 KM) sistemske moči in 141 Nm navora, poslej pa bo na voljo tudi zmogljivejša različica, ki bo kupcu ponudila 97 kW (132 KM) sistemske moči in 185 Nm navora. Moč se na sprednji kolesi še vedno prenaša preko neskončnostopenjskega menjalnika CVT, pospešek do 100 km/h pa bo v tem primeru trajal 10,7 sekunde, v primeru šibkejšega pogona pa 11,2 sekunde. Še več, yaris cross bo prihodnje leto še bolj udoben, tudi zaradi tišje kabine, saj bo na voljo več materiala za zvočno izolacijo pri armaturni plošči, okna bodo izdelana iz debelejšega stekla, eden od nosilcev motorja pa bo poslej premogel dinamični blažilnik. Cena vstopnega modela bo verjetno ostala nespremenjena pri 19.950 EUR, kolikor za yaris cross pri nas zahtevajo zdaj.
Novo leto prinaša več dinamike
Beri dalje