Pri Renaultu bodo septembra pokazali novo generacijo družinskega modela scenic, ki bo imel samo električen pogon.
Septembrski avtomobilski salon v Münchnu bodo s pridom izrabili tudi Francozi, ki bodo predstavili novo generacijo modela scenic. Tokrat povsem električno. Nove fotografije prikazujejo največ detajlov doslej, čeprav je avtomobil še vedno odet v kamuflažno folijo, vsekakor pa lahko vidimo veliko podobnosti s konceptom scenic vision, ki uporablja nadgrajen oblikvalski jezik. Tako bo imel novi scenic kar nekaj elementov povezanih s terensko vožnjo, tudi okrasno in zaščitno plastiko okoli koles. Novinec bo izdelan na električni platformi CMF-EV, ki podlaga tudi električni megane E-tech, po velikosti pa se bo podal v borbo za prodajne številke proti volkswagnu ID.4.
Kamuflaži navkljub lahko vidimo, da sprednje luči poudarjajo linijo sprednjega pokrova, celoten izgled pa je skupaj z dnevnimi lučmi precej dinamičen. Na zadku sicer niso tako sofisticirane luči kot na konceptu scenic vision, so pa vseeno zelo podobne tistim, ki jih bo premogel tudi novi renault rafale.
Scenic bo ponujal precej več prostora, po napovedih bo lahko s polno baterijo prevozil tudi več kilometrov kot megane E-tech. Vsaj sprva bo na voljo samo s petimi sedeži, vsekakor pa obstaja možnost, da bodo enkrat izdelali tudi izdajo s tremi vrstami sedežev, česar aktualna platforma zaenkrat še ne podpira. Vstopni model bo za premikanje verjetno uporabljal baterijski sklop, ki pogoltne 40 kWh, s čimer bo lahko prevozil okoli 320 kilometrov (WLTP), večji baterijski sklop bo shranil 60 kWh elektrike in bo lahko prevozil okoli 500 kilometrov (WLTP). Ker je pri sestrskem avtomobilu nissan ariya na voljo tudi baterijski sklop, ki pospravi 90 kWh, obstaja verjetnost, da bo takšen na voljo tudi pri scenic E-tech. To je seveda tudi morebitna napoved štirikolesnega pogona, ki ga platforma vsekakor omogoča, pri čemer bodo takšne izdaje verjetno imele na voljo 205 kW (279 KM), 225 kW (306 KM) ali 290 kW (394 KM) moči, toliko kot ariya.
Večje mere bodo krive za več prostora na zadnji klopi, takisto bo višina vplivala na globino prtljažnika, ki bo precej večji kot tisti pri megane E-tech. Bo pa notranjost po drugi strani podobna z velikim 12-palčnim zaslonom multimedijskega sistema, ki ga poganja Google. Prav tako pričakujemo trajnostne materiale v notranjosti, seveda tudi digitalne merilnike na 12,3-palčnem zaslonu in večje število vhodov USB tipa C za polnjenje naprav tudi v drugi vrsti. Novi scenic pričakujemo pri nas zgodaj prihodnje leto, takrat pa bo scenic E-tech verjetno na voljo z 20-palčnimi platišči.
Od septembra bo goltal elektrone
Beri dalje