Žal živimo v časih, ko je prepoznavnost (s tem pa tudi karakter) modernih serijskih modelov določenih avtomobilskih znamk že skoraj povsem izginila, posledično ljudje v slučajih, ko s takšnih avtomobilov odstranite logotipe, sploh ne vedo več kaj gledajo … K sreči obstaja rešitev za vse ljubitelje električnih avtomobilov, ki se želijo na cesti izogniti neprepoznavnosti in oblikovnemu povprečju, vendar pa ta rešitev ni ravno poceni, sploh če ob tem govorimo o simpatičnih 4-kolesnikih britanske znamke Hedley Studios (nekoč znana kot The Little Car Company) iz kategorije L7e. Britanci imajo trenutno v ponudbi 4 različne, nekoliko pomanjšane (85 % dejanske velikosti) modele legendarnih avtomobilov, katerih izvirniki so zaradi astronomskih cen povsem nedostopni običajnim smrtnikom.
slika
Zadnji med njimi (ferrari testa rossa J, bugatti baby II in aston martin DB5J) je legendarni, nekoč 'najhitrejši tovornjak na svetu' (opis vozila s strani legendarnega ustanovitelja znamke Bugatti) v obliki dejansko kompaktnega (dolžina, širina in višina: 372 x 148 x 127 cm) in za današnje čase neverjetno lahkotnega (neto masa: 550 kg) 'blowerja', ki ob tem uteleša tudi resnično okoljevarstvo (lahek in kompakten električni avtomobil, ne pa že skoraj 3-tonska električna 'cestna lokomotiva' iz kategorije modnih in z razumom povsem skreganih današnjih 'Greenwashing' izdelkov). Njihov 'skrčeni' bentley ni ravno najbolj primerno družinsko vozilo, ker lahko sprejme samo dva potnika, ki bosta ob tem sedela drug za drugim, lahko pa se pohvali z verno reprodukcijo (ob primerjavi z originalom iz leta 1929) in solidno količino plemenitih sestavnih delov (les, aluminij, ogljikova vlakna, pravo usnje).
slika
Vozilo, ki bo nastalo v samo 350. primerkih (približno), je homologirano za uporabo v cestnem prometu. Premika ga vgrajeni 15-kilovatni električni motor, ki ga lahko požene do največ 72 km/h, bolj skromno je izražen tudi akcijski doseg tega električarja s karakterjem, ker lahko s samo enim polnjenjem akumulatorjev (kapaciteta: 10,8 kWh, na domači vtičnici bo ta postopek trajal od 4 do 6 ur) prevozite približno 104 kilometre. Vse skupaj pa ni ravno poceni, ker imata nostalgija in ekskluzivnost pač svojo ceno, zato vas bo nakup takšnega simpatičnega in atraktivnega 'električarja' lahko zelo dobro 'ožel', ker govorimo o 'električnih igračah' za bogate s prodajnimi cenami v območju od 90.000 do 100.000 ameriških dolarjev.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Okoljevarstveni kompaktni bentley

Kje piše, da mora električni avtomobil izgledati kot velik kos mila ali pa velik buhtelj (vsaka podobnost s serijskimi električnimi modeli nekaterih avtomobilskih znamk je seveda povsem slučajna) z nameščenimi kolesi?

Beri dalje
Električni elroq dobiva podobo
NOVICE
Električni elroq dobiva podobo
Škoda elroq
Iztok Krajnc
Za Indijce v avstrijskih Alpah
NOVICE
Za Indijce v avstrijskih Alpah
Škoda kushaq
Iztok Krajnc
Veliko glasbe za malo denarja
NOVICE
Veliko glasbe za malo denarja
Fiat tipo easy limousine
Iztok Krajnc
Sedmič bo patruljiral s še več moči
NOVICE
Sedmič bo patruljiral s še več moči
Nissan patrol
Iztok Krajnc
Prototip električnega ferrarija
NOVICE
Prototip električnega ferrarija
Ferrari EV
Iztok Krajnc
50 let kultnega poltovornjaka
NOVICE
50 let kultnega poltovornjaka
Mazda REPU
Iztok Krajnc
Električni G80 je še bolj prefinjen
NOVICE
Električni G80 je še bolj prefinjen
Genesis electrified G80
Iztok Krajnc
Drugo leto že v tvoji garaži!
NOVICE
Drugo leto že v tvoji garaži!
Audi Q3
Iztok Krajnc
Bo imel tudi 450 ‘konjičkov’?
NOVICE
Bo imel tudi 450 ‘konjičkov’?
Cupra formentor VZ5
Iztok Krajnc
Z bencinskim ali dizelskim motorjem
NOVICE
Z bencinskim ali dizelskim motorjem
Citroën berlingo
Iztok Krajnc