Pri Oplu so pokazali svoj najnovejši koncept experimental, ki napoveduje oblikovno smer znamke in očitno tudi proizvodni model.
Koncept experimental je nekaj posebnega, tako kot večina Oplovih konceptov, ki so že v preteklosti napovedovali preporod oblikovnega jezika. Tokrat gre za križanca z nizko streho, ki bi dejansko lahko celo ugledal luč sveta na osnovi električne platforme STLA medium, imenoval pa bi se lahko manta. Pri Oplu dodajajo, da je ekstremno moderna oblika jasen vpogled v prihodnost znamke, ki bo proizvajala avtomobile drznih in čistih oblik, takisto bodo ti avtomobili imeli nadgrajeno masko vizor 4D, ki bo premogla tudi osvetljen logotip Opel. V drobovju maske se kriva kar nekaj pomembnih tehnologij za zagotavljanje varnosti, med drugim radarski senzorji, laserji in kamera.
Nizka streha zagotavlja dobro aerodinamičnost, poleg tega pa dodane rešitve, kot so aerodinamična zakrilca spredaj in zadaj ter difuzor na zadnjem odbijaču, ki lahko spreminja pozicijo, prispevajo k podaljševanju dosega. Zunanjih vzvratnih ogledal ni, namesto slednjih sta na vsaki strani C-stebrička nameščeni kameri s 180-stopinjskim kotom pogleda, k dodani ekonomičnosti pa pripomorejo še aerodinamična platišča. Steklena streha se razteza vse do skrajnega zadka vozila, kjer je na sredini osvetljen napis Opel, skupaj z ostalimi led trakovi pa tvori obliko kompasa, tako kot spredaj. Koncept experimental je sicer po dimenzijah tako velik kot kompakten križanec, v notranjosti pa zaradi svoje električne zasnove ponuja bistveno več prostora.
Še več, volan ni fizično povezan s kolesi, ampak je krmiljenje omogočeno preko žice, poleg tega pa se volan pospravi v armaturno ploščo, ko ni potreben. V minimalistični notranjosti so poleg tega trajnostni materiali na lahkih sedežih, voznik pa si lahko popolnoma prilagodi prikazane podatke v sklopu multimedijskega sistema 'Pure panel'. Slednji namesto zaslonov uporablja projekcijske prikazovalnike za prikaz podatkov, multimedijskemu sistemu pa pomagata še umetna inteligenca in sistem za prepoznavanje glasovnih ukazov. Poleg tega so v nekatere materiale uspešno vgradili tudi osvetljevanje, zato lahko vratne obloge z rdečo lučjo opozorijo na nevarnost ob zapuščanju vozila, ko avtomobil zazna prihod avtomobila v mrtvi kot in podobno. Seveda številne predstavljene tehnologije še razvijajo in jih zaenkrat še ne morejo vgraditi v avtomobile, lahko pa pričakujemo, da bomo mogoče celo dočakali proizvodno različico koncepta experimental enkrat po letu 2025, verjetno bliže letu 2030.
Oplova prihodnost bo zanimiva
Beri dalje