Audi RS 6 je žival posebne sorte, sorte, ki je z množično elektrifikacijo postala ogrožena. Kljub temu bodo Nemci še izdelali osveženo izdajo trenutne generacije modela RS 6, ki smo jo tokrat ujeli med testiranjem na nemških avtocestah in na dirkališču Nürburgring. Na podlagi fotografij lahko domnevamo, da bo sprememb malo, vsekakor pa je zanimiv pogled na masko, ki bo očitno postala malenkost manjša. Seveda obstaja verjetnost, da nas inženirji s pametno postavljeno kamuflažno folijo skušajo odvrniti od resnice, tako da obstaja tudi velika verjetnost, da bo maska ostala relativno nespremenjena, vsaj kar se velikosti tiče. Luči bodo ostale oblikovno nespremenjene, pričakujemo pa drugačen svetlobni, podpis tako spredaj kot zadaj, takisto nadgrajeno tehnologijo osvetljevanja. Spremenjena bosta še odbijača, ki bosta za odtenek bolj agresivna, na zadku pa, tako kot je tradicionalno pri vozilih RS, ovalni zaključki izpušnih cevi.
slika
V notranjosti lahko pričakujemo nekaj novih zabavnih tehnologij, posodobljen multimedijski sistem in nekaj novih materialov. Vsekakor pa bo nespremenjen ostal motor, 4,0-litrski turbobencinski motor V8 bo še vedno proizvedel 441 kW (600 KM) moči in 800 Nm navora, ob doplačilu tudi 463 kW (630 KM) moči in 850 Nm navora. Tudi v prihodnje se bo takšen RS 6 do 100 km/h pognal v 3,4 oziroma 3,6 sekunde, dosegel pa bo elektronsko omejeno hitrost 305 km/h. Pri Audiju bodo osvežen RS 6 pokazali vsak čas, na voljo pa bo verjetno že zgodaj prihodnje leto. Še vedno bo na voljo samo kot karavan, vstopni pa bo verjetno malenkost dražji od aktualnega, za katerega pri nas zahtevajo najmanj 130.380 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Osveženi RS 6 prihaja prihodnje leto

Audi je svoj novi nabriti RS 6  avant pokazal leta 2019, kmalu pa bo na voljo posodobljena izdaja, ki se bo ponašala z malenkostnimi nadgraditvami.

 

Beri dalje
Nova slonja kotalka
NOVICE
Nova slonja kotalka
ARI soleno
Iztok Krajnc
Zbiratelj se rodiš
NOVICE
Zbiratelj se rodiš
Petja Grom
Iztok Krajnc
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc
Težak, težji, m – hero 1
NOVICE
Težak, težji, m – hero 1
Dongfeng m - hero 1
Iztok Krajnc
Maraton nadzora hitrosti
NOVICE
Maraton nadzora hitrosti
Agencija za varnost prometa
Iztok Krajnc
Tiguan+2
NOVICE
Tiguan+2
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Električni kabriolet
NOVICE
Električni kabriolet
Maserati grancabrio folgore EV
Iztok Krajnc
Jubilejni abarth
NOVICE
Jubilejni abarth
Abarth Classiche 1300 OT
Iztok Krajnc
Električen razred C
NOVICE
Električen razred C
Mercedes-benz EQC
Iztok Krajnc
Več opreme, ne moči
NOVICE
Več opreme, ne moči
Ford focus ST edition
Iztok Krajnc