Pri Genesisu so modelu GV80 vlili nekaj dodatnega življena z rahlimi oblikovnimi popravki in novo notranjostjo. Na voljo bo tudi izdaja z nizko streho.
Genesis velja za prestižno znamko južnokorejskega Hyundaija, zato je jasno, da so ob prevetritvi modelu GV80 namenili kar nekaj pomembnih novosti. V prvi vrsti bo GV80 na voljo tudi z nizko streho, takšen se bo imenoval GV80 coupe, saj so takšni avtomobili pri kupcih zadnje čase vse bolj priljubljeni, kljub temu da znajo biti manj praktični. Ena od bolj pomembnih novosti je povsem predelana notranjost, ki bo zdaj premogla še bolj prefinjene materiale, da se bo genesis GV80 lažje spopadal z modeli znamk Audi, BMW in Mercedes-Benz, prav tako pa so posodobili paleto motorjev.

genesis GV80
Genesis GV80 se ponaša z rahlimi oblikovnimi popravki, tudi z novimi LED luči in z malenkost drugačno masko ter odbijačema, prav tako pa so na voljo nove oblike 20- in 22-palčnih platišču, tudi nekaj več barv zunanjosti. Genesis GV80 coupe po drugi strani premore drugačna in bolj dinamično oblikovana odbijača, bolj položno streho na zadku in še dodaten spojler nad deljenimi lučmi.

genesis GV80
V notranjosti je povsem drugačna kabina z novo armaturno ploščo in drugačno sredinsko konzolo, ki služi kot opora kar 27-palčnem zaslonu s tehnologijo OLED. Ta nov zaslon združuje funkcije digitalnih merilnikov in multimedijskega sistema, predvsem pa je grafika bolj ostra in vmesnik popolnoma nov. Za prezračevanje so še vedno na voljo fizični gumbi z lastnim zaslonom, na sredinski konzoli pa je podobna kristalna krogla za izbiro prestave, kot pri električnem GV60 EV. Še več, GV80 odslej premore še tehnologijo prepoznavanje prstnih odtisov za odklep vozila in zagon motorja, novo digitalno vzvratno ogledalo, ogrevane naslone rok in poseben dezinfekcijski pladenj z ultravijolično svetlobo za mobilne telefone na sredinski konzoli.

genesis GV80 coupe
Genesis GV80 bo poslej premogel dva turbobencinska motorja, dizelski šestvaljnik ne bo več v ponudbi. Vstopni 2,0-litrski turbobencinski motor bo proizvedel 223 kW (304 KM) in 422 Nm navora, večji 3,6-litrski turbobencinski motor V6 pa že 279 kW (380 KM) in 529 Nm navora, pri čemer v obeh primerih moč na vsa kolesa potuje preko samodejnega menjalnika z osmimi stopnjami. Genesis GV80 coupe bo premogel še bolj zmogljiv pogon, ki mu bo pomagala 48-voltna blagohibridna tehnologija in poleg dveh turbopuhal še električen kompresor, skupno pa bo na voljo 305 kW (415 KM) moči in 549 Nm navora. Električen kompresor v tem primeru ne služi za zagotavljanje še večje moči, temveč izboljšuje odzivnost motorja pri nizkih in srednjih vrtljajih. Južnokorejci za Evropo še niso razkrili niti cen niti prihoda avtomobila, odsotnost dizelskega motorja ali priključnohibridnega pogona pa vzbuja občutek, da se bodo pri Genesis bolj osredotočili na druga tržišča.
Osvežitev je prinesla tudi nizko streho
Beri dalje