Pri razvoju tega, za današnje pojme izredno lahkega športnega električnega avtomobila, ki je samo 70 kilogramov težji od primerljive bencinsko gnane različice, so si pri znamki Caterham zagotovili partnersko podporo britanskega podjetja Swindon Powertrain Ltd, kjer so ustvarili prototipni električni pogonski sklop različice EV 7, ki temu avtomobilu zagotavlja sanjsko razmerje (340 bhp / 345 KM / 254 kW na eno tono mase) med zalogo pogonske moči in maso avtomobila, ki znaša približno 700 kilogramov.
slika
Ker smo v današnjih časih 'zavaljenih 4-kolesnih krav' že pozabili na to, kako lahke avtomobile smo v preteklosti znali in hoteli izdelovati, morate vedeti, da v primeru različice EV 7 govorimo o avtomobilu z maso nekdanje prvotne 3-vratne FIAT-ove pande 45 (33 kW/45 KM, 700 kg …), ki pa jo poganja pogonski sklop z 'nadnaravno' zalogo pogonske moči (240 bhp / 243 KM / 179 kW pri 9000 vrt./min.) v kombinaciji z 250 Nm motornega navora. Temu primerne so tudi zmogljivosti resnično kompaktnega (D: 3350 mm, Š: 1685 mm, V: 1115 mm) caterhama EV 7, ker bo pospeševanje od 0-96 km/h zaključeno v časovnem obdobju štirih sekund, medtem ko znaša končna hitrost tega majhnega 'podivjanega električarja' teoretičnih 209 km/h.
slika
Za samodejno premikanje tega električnega 'gokarta' so Britanci v vozilo vgradili akumulatorski sklop s kapaciteto v območju 51 kWh, čeprav bo imel uporabnik na razpolago nekoliko manjšo kapaciteto akumulatorjev (40 kWh), ker želijo na ta način obvarovati vgrajene akumulatorje, ki jim predvideno doziranje električne energije (največja polnilna moč: 152 kW) na hitrih polnilnicah lahko škodi. Ker je Britancem jasno, da so električni avtomobili slabi športniki (v pogledu vzdržljivosti akumulatorjev pri velikih hitrostih in odločnem pospeševanju), so za ta avtomobil predvideli zanimiv dirkalni cikel z oznako '20-15-20'. V praksi to pomeni samo 20-minutno udejstvovanje na dirkalni stezi, ki mu sledi 15-minutni priklop na hitro polnilnico in nato novo 20-minutno divjanje po stezi. Odločitev o izdelavi tega električnega avtomobila pa je odvisna predvsem od reakcij potencialnih kupcev, zato Britanci zaenkrat niso razkrili možne prodajne cene takšnega avtomobila.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Otipavanje tržišča

Na letošnjem Festivalu hitrosti v Goodwoodu se bo julija publiki prvič predstavil prvi električni caterham, ki napoveduje možno električno prihodnost britanskih ‘kraljev lahkotnosti’.

Beri dalje
Nova slonja kotalka
NOVICE
Nova slonja kotalka
ARI soleno
Iztok Krajnc
Zbiratelj se rodiš
NOVICE
Zbiratelj se rodiš
Petja Grom
Iztok Krajnc
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc
Težak, težji, m – hero 1
NOVICE
Težak, težji, m – hero 1
Dongfeng m - hero 1
Iztok Krajnc
Maraton nadzora hitrosti
NOVICE
Maraton nadzora hitrosti
Agencija za varnost prometa
Iztok Krajnc
Tiguan+2
NOVICE
Tiguan+2
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Električni kabriolet
NOVICE
Električni kabriolet
Maserati grancabrio folgore EV
Iztok Krajnc
Jubilejni abarth
NOVICE
Jubilejni abarth
Abarth Classiche 1300 OT
Iztok Krajnc
Električen razred C
NOVICE
Električen razred C
Mercedes-benz EQC
Iztok Krajnc
Več opreme, ne moči
NOVICE
Več opreme, ne moči
Ford focus ST edition
Iztok Krajnc