Model copen smo vedno povezovali s kategorijo japonskih 'Kei-car' avtomobilov, ki še vedno simbolizirajo zelo razumen japonski odgovor na zagate, povezane s čedalje večjo gostoto prometa v japonskih velemestih. Sedaj bodo Japonci pokazali tretjo generacijo tega simpatično majhnega roadsterja, ki pa ni več predstavnik majhnih avtomobilov, ker je v tretji generaciji občutno zrastel (dolžina: 383 cm, širina: 169 cm, višina: 126 cm, medosna razdalja: 241 cm), posledično govorimo o avtomobilu v velikosti prvotne mazde MX-5, čeprav so se pri znamki Daihatsu ob njegovem oblikovanju držali oblikovalskih smernic, ki so zaznamovale prvo generacijo tega modela, ki so ga nekaj časa ponujali tudi Evropejcem. V bistvu so Japonci 'napihnili' prvotni model, to prakso lahko 'občudujete' tudi pri nekaterih evropskih proizvajalcih avtomobilov. Kot posebnost novega japonskega roadsterja pa omenjajo prehod na zadnji pogon. Več informacij o novi generaciji modela copen bodo razkrili ob njeni predstavitvi.
slika
V Tokiu se bo zbrani publiki predstavil tudi novi prototipni daihatsu 'Kei-car' roadster z modelno oznako osanpo, ki je dejanski spiritualni naslednik prvotnih dveh 'Kei-car' generacij modela copen, vendar ob povezavi z modnim trendom, zato bi ga lahko opisali kot pomanjšano različico modnega volkswagna (t-roc cabriolet), čeprav si avtomobila sploh nista vizualno podobna. Trenutno vemo samo to, da je striktno električno gnani osanpo namenjen tudi izletom po brezpotjih, ker ima zelo velikodušno odmerjeno razmak med karoserijo in vozno podlago, izletom 'v grmovje' pa so namenjeni tudi nepobarvani plastični odbijači, ki so seveda precej manj občutljivi na praske kot modno obarvani odbijači pri večini aktualnih 'wanna-be' terencih iz kategorije SUV vozil. Čeprav osanpo ni prav nič daljši od aktualnega predstavnika druge generacije modela copen (dolžina: 3395 mm) se od njega loči po podaljšani medosni razdalji (2440 mm). Ta recept, ki ga poznamo že pri prvotnem miniju, poskrbi za manjša karoserijska previsa spredaj in zadaj, posledično se s tem izboljša terenska prehodnost vozila, več pa je tudi prostora za potnike in prtljago.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Par za ljubitelje prepiha

26. oktobra se bo v Tokiu pričel odvijati letošnji JAPAN MOBILITY SHOW 2023, ki bo obiskovalcem postregel tudi z nekaj novostmi domače znamke Daihatsu, kjer bodo obiskovalcem pokazali dva nova prototipna predstavnika japonskih roadsterjev.

Beri dalje
Sedemsedežni električni križanec za teren
NOVICE
Sedemsedežni električni križanec za teren
Porsche K1
Iztok Krajnc
Praktičnost bo njegova vrlina
NOVICE
Praktičnost bo njegova vrlina
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Sedem sedežev prihaja jeseni
NOVICE
Sedem sedežev prihaja jeseni
Mazda CX-80
Iztok Krajnc
Pravi superšportnik
NOVICE
Pravi superšportnik
Aston martin DBS
Iztok Krajnc
Test otroških koles
NOVICE
Test otroških koles
ADAC
Iztok Krajnc
Vizualno je zdaj bolj jezen
NOVICE
Vizualno je zdaj bolj jezen
Nissan qashqai
Iztok Krajnc
Alpina B3
NOVICE
Alpina B3
Enaka bosta še nekaj časa
Iztok Krajnc
Nova slonja kotalka
NOVICE
Nova slonja kotalka
ARI soleno
Iztok Krajnc
Zbiratelj se rodiš
NOVICE
Zbiratelj se rodiš
Petja Grom
Iztok Krajnc
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc