Pri Peugeotu so pokazali osvežen model 2008, ki se ponaša z bolj drznim izgledom, blagohibridno tehnologijo pod pokrovom motorja in povečanim dosegom pri električni izdaji e-2008.
Peugeot 2008 je že od nekaj zelo uspešen model za Peugeot, saj je bil vrsto let med tremi najbolje prodajanimi kompaktnimi križanci v Evropi. Da se bo lahko ta trend nadaljeval, so Francozi pokazali osveženo različico, ki se ponaša z bolj drznim oblikovanjem in elektrificiranimi pogonskimi sklopi. V osnovi bo peugeot 2008 še vedno poganjal 1,2-litrski turbobencinski motor z močjo 74 kW (100 KM) in 96 kW (130 KM), moč pa se bo na sprednji kolesi prenašala preko ročnega menjalnika s šestimi ali preko samodejnega menjalnika z osmimi stopnjami. Od prihodnjega leta bo pod pokrovom nova generacija 1,2-litrskega turbobencinskega motorja z močjo 101 kW (137 KM), pomagala pa bosta 48-voltna blagohibridna tehnologija in šeststopenjski dvosklopčni elektrificiran menjalnik z vgrajenim elektromotorjem. Tako bo mogoče v mestih voziti do 50 odstotkov časa na elektriko, posledično pa bo poraba goriva manjša do 15 odstotokov.

Povsem električni e-2008 bo prejel večjo baterijo, ki bruto pogoltne 54 kWh elektrike, elektromotor z močjo 115 kW (156 KM) pa bo zagotavljal doseg do 406 kilometrov po WLTP. Vgrajeni polnilnik z močjo 7,4 kW bo baterijo povsem napolnil v sedmih urah in pol, k sreči bo mogoče doplačati za polnilnik z močjo 11 kW, hitro polnjenje pa bo preko enosmernega toka potekalo z močjo 100 kW.

Vsi posodobljeni peugeoti 2008 bodo že v osnovi imeli 10-palčni zaslon za multimedijski sistem, pod katerem bodo še vedno klasične tipke za dostop do najbolj pogostih vsebin, odvisno od opreme pa bodo na voljo tudi Android Auto in Carplay, takisto satelitska navigacija. Seveda je na voljo kopica varnostnih sistemov, tudi radarski tempomat, samodejno zaviranje v sili, sistem za prepoznavanje prometnih znakov in ohranjanje voznega pasu.

Oblikovno drastičnih sprememb sicer ni, je pa malenkost drugačna maska z novim logotipom Peugeot. En led čekan na vsaki strani odbijača so nadomestili trije, ki so vkomponirani v sprednji odbijač, malenkost so spremenili tudi grafiko zadnjih loči. Električna izdaja bo imela nove oznake 'E' v modri barvi, skupno pa se bodo kupci lahko odločili za opreme active, allure in GT. Cene sicer še niso znane, vendar osveženi peugeot 2008 ne bo bistveno dražji od aktualnega modela, ki ga še vedno lahko dobite za najmanj 21.760 EUR.
Peugeot 2008
Beri dalje