Pri Peugeotu so pokazali družinam namenjen 5008, ki se v primerjavi z modelom 3008 ponaša z večjo praktičnostjo in sedmimi sedeži.
Peugeot 5008 bo kmalu zapeljal v novo generacijo, takrat pa se bo ponašal z novo zunanjostjo in notranjostjo, ki bo enaka tisti pri manjšem 3008. Od slednjega je daljši za kar 25 centimetrov, pri čemer so tudi medosje podaljšali za kar 16 centimetrov, da bo več prostora za potnike v drugi in tretji vrsti. Kljub temu bodo na šestem in sedmem sedežu najlažje sedeli najstniki in manjši odrasli. Ob sedmih sedežih bo v prtljažniku še vedno na voljo 259 litrov prostora, ob prevrnjenih naslonih zadnjih dveh stolov že kar 748 litrov, ob prevrnjenih zadnjih petih sedežih pa že kar 1815 litrov. Pomembna novost za velike družine je odsotnost tretjega isofix sidrišča v drugi vrsti sedežev, tako da sta zunanja sedeža lahko tokrat širša. Pri Peugeotu so poudarili, da so to želele stranke, kar se nam zdi neumno.
Vse ostalo v kabini je enako kot pri modelu 3008, torej zanimiva kombinacija oblik, materialov in tehnologij. Za digitalne merilnike in multimedijo je na voljo kar 21-palčni zaslon, ki bo verjetno del osnovne opreme, pod zračniki nad sredinsko konzolo pa bodo še prilagodljive bližnjice, ki jih bo mogoče spreminjati po želji voznika. Nas sicer še vedno moti pretirana uporaba svetleče črne plastike, na kateri se bodo krasno videli vsi mastni prstni odtisi, takisto prah in morebitni izpadli lasje.
Peugeot E-5008 bo na voljo s tremi različnimi električnimi pogoni, pri čemer bo vstopni ponudil en elektromotor na sprednji premi z močjo 157 kW (214 KM) ali 170 kW (231 KM), elektrika pa bo shranjena v baterijskem sklopu, ki pogoltne ali 73 ali 98 kWh elektrike. Doseg bo ali 530 ali 660 kilometrov, kar pa ne bo veljalo za štirikolesno izdajo z močjo 237 kW (322 KM), ki bo lahko prevozila do 500 kilometrov. Polnjenje baterije bo mogoče preko vgrajenega polnilnika z močjo 11 ali 22 kW, zmogljivejši bo na seznamu dodatne opreme, preko enosmernega toka pa bo polnjenje potekalo z močjo največ 160 kW, torej se bo baterija v pol ure napolnila od 20 do 80 odstotkov. Platforma avtomobila namreč podpira 400-voltno arhitekturo, zaradi česar je polnjenje počasnejše kot pri hitrejših 800-voltnih arhitekturah. Poleg električnih izdaj bo peugeot 5008 na voljo še z dvema hibridnima pogonoma, prvi bo blagi hibrid in bo za premikanje uporabljal 1,2-litrski turbobencinski trivaljnik, drugi pa bo premogel priključnohibridni pogon, s katerim bo mogoče samo na elektriko prevoziti okoli 60 kilometrov.
Kakšna bo cena zaenkrat še ni jasno, bo pa peugeot 5008 gotovo saj 3 tisočake dražji od 3008, ki ga v Nemčiji dobite za najmanj 39.250 EUR, električno izdajo za najmanj 48.650 EUR. Peugeot 5008 bo sicer na voljo jeseni.
Sedem sedežev in večja prostornost
Beri dalje