Hyundai nexo bo v drugi generaciji še bolj zmogljiv, bolj učinkovit in bolj zelen. Še vedno bo premogel vodikovo gorivno celico.
Pogon na vodik bo, kot dostikrat slišimo, povsem spremenil avtomobilizem. Za razliko od klasičnih motorjev na notranje zgorevanje, ki pri delovanju proizvedejo škodljive emisije, avtomobil z vodikovo gorivno celico ustvarja elektriko, s kemijsko reakcijo med vodikom in kisikom, stranski produkt pa je samo vodna para. To seveda pomeni, da je lahko avtomobil ekstremno zelen, če je seveda zeleno in ekonomično tudi pridobivanje samega vodika. Hyundai nexo je sicer v prvi generaciji na ceste zapeljal leta 2018, letos pa pričakujemo drugo generacijo, ki so jo naši vohunski fotografi že ujeli med testiranjem. Nexo se bo že letos ponašal z bolj elegantno in moderno zunanjostjo, ki bo odražala napredno tehnologijo v notranjosti, seveda pa bo avtomobil še vedno drzno oblikovan in, kar je še najbolj pomembno, aerodinamično.

V notranjosti bo veliko prostora in precej prefinjenih materialov, takisto napredne tehnologije. Na armaturni plošči bo par velikih zaslonov, eden bo za multimedijo, drugi za digitalne merilnike, takisto pa bo multimedija že tako napredna, da bo povezovanje s pametnimi telefoni še bistveno bolj enostavno. Posledično bo mogoče na velikem zaslonu uporabljati funkcije pametnega telefona, še bolj pomembno pa je, da bo za potnike na voljo ekstremno udobno oblazinjenje, takisto napreden sistem prezračevanja.

Seveda so pomembne tudi zmogljivosti in hyundai nexo ne bo razočaral. Pogon z vodikovo gorivno celico bo proizvedel 120 kW (163 KM) moči, zaradi česar se bo lahko avtomobil hitro in elegantno pognal do 100 km/h v približno 8,5 sekunde. S polnimi rezervoarji vodika bo lahko prevozil do 640 kilometrov, kar je seveda precej več kot pri klasičnih baterijskih električnih avtomobilih, precej bolj enostavno pa bo tudi polnjenje rezervoarja, ki bo trajalo samo nekaj minut. Tudi vodikove polnilnice postajajo vse bolj pogoste, tako da tudi s tega vidika polnjenje kmalu ne bo več prestavljalo večjih težave.

Hyundai nexo bo na voljo s celim kupom varnostnih sistemov, med drugim seveda tudi s samodejnim zaviranjem v sili, radarskim tempomatom in sistemom za ohranjanje voznega pasu, ves čas pa bo nexo tudi povezan na Hyundaijeve strežnike, da bo lahko vedno premogel najnovejše različice varnostnih sistemov. Novi hyundai nexo bo debitiral spomladi.
Pionir vožnje na vodik
Beri dalje