Pri Peugeotu so že napovedali, da bo prihodnji 208 samo še v povsem električni izdaji, tokratna posodobitev pa seveda še ohranja klasično robotizacijo, ki je pri kupcih še vedno zelo priljubljena. Ker gre samo za osvežitev je platforma enaka kot poprej, klasična izdaja je izdelana na tisti imenovani CMP, električna pa na e-CMP. Novosti po prevetritvi je kar nekaj, v prvi vrsti so konkretno spremenili obraz avtomobila, kjer so nove in precej bolj napredne led luči, sledi levjih krempljev, ki služijo kot dnevne luči, pa so postavili nižje, na vsako skrajno spodnjo stran odbijača. Oblikovalci so osveženemu 208 namenili novo in večjo masko, ki premore dodatke v barvi zunanjosti avtomobila, takisto je na maski tudi nov logotip znamke Peugeot. Na zadku je nov svetlobni podpis v obliki horizontalno postavljenih led trakov, poleg tega pa bo 208 lahko poslej odet v novi dve barvi, rumeno ’agueda’ in sivo ’selenium. Nove so tudi oblike 16- in 17-palčnih platišč.
slika
Paketi opreme bodo ostali relativno enaki, vstopni active pa bo med klasičnimi merilniki ponujal 3,5-palčni barvni informacijski zaslon. Opremi allure in GT bosta imeli digitalne merilnike na 10-palčnem zaslonu, pri čemer bo oprema GT dodala še globino prikaza s 3D tehnologijo. Na armaturni plošči bo vedno 10-palčni zaslon multimedijskega sistema, pri čemer bo slednji bolj sofisticiran pri boljših nivojih opreme, v sklopu katerih bo tudi nadgrajen multimedijski sistem.
slika
Pogonski sklopi bodo premogli blagohibridno tehnologijo, 1,2-litrski turbobencinski motor pa bo proizvedel ali 74 kW (100 KM) ali 100 kW (136 KM) moči. Moč se bo na sprednji kolesi prenašala preko samodejnega menjalnika s šestimi stopnjami, ki bo spojen z elektromotorjem. Posledično bosta nadgrajena pogonska sklopa do 15 odstotkov bolj ekonomična. Še vedno bo na voljo tudi klasičen 1,2-litrski bencinski trivaljnik, ki bo ponudil 55 kW (75 KM) in 74 kW (100 KM) moči, vendar se bo moč na kolesi prenašala preko ročnega menjalnika s petimi oziroma šestimi stopnjami.
slika
Električni peugeot e-208 bo tudi deležen nadgradenj, saj bo na voljo tako z zmogljivejšim elektromotorjem kot večjim baterijskim sklopom, ki bo pogoltnil 54 kWh elektrike. Za vožnjo bo na voljo 50,8 kWh elektrike, elektromotor pa bo dal od sebe 115 kW (156 KM) moči in 260 Nm navora. Vgrajeni polnilnik bo baterijo polnil z močjo 11 kW, poleg tega pa je omogočeno tudi hitro polnjenje preko enosmernega toka z močjo 100 kW, zato se bo baterija od 20 do 80 odstotkov napolnila v 25 minutah. Cene posodobljenega modela še niso znane, bodo pa verjetno za odtenek višje kot sedaj, ko za vstopni model brez popusta zahtevajo 17.420 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Po osvežitvi še bolj markanten

Francozi so razgrnili posodobljeno izdajo svojega najbolje prodajanega modela v Evropi. Novosti ni malo.

Beri dalje
Prihodnje leto!
NOVICE
Prihodnje leto!
Dacia bigster
Iztok Krajnc
Avto je na soncu pregreta past!
NOVICE
Avto je na soncu pregreta past!
AVP
Iztok Krajnc
Priključnohibridnih 782 ‘vrancev’
NOVICE
Priključnohibridnih 782 ‘vrancev’
Bentley flying spur
Iztok Krajnc
Tole bo električni cayenne
NOVICE
Tole bo električni cayenne
Porsche cayenne EV
Iztok Krajnc
Za še bolj prostran nasmeh
NOVICE
Za še bolj prostran nasmeh
Porsche panamera turbo S E-hybrid in GTS
Iztok Krajnc
Zbogom in adijo!
NOVICE
Zbogom in adijo!
Mercedes-benz EQC
Iztok Krajnc
Po vzoru električnega kolosa
NOVICE
Po vzoru električnega kolosa
Kia sportage
Iztok Krajnc
Vstopni model s 360 ‘konji’
NOVICE
Vstopni model s 360 ‘konji’
Porsche macan
Iztok Krajnc
Nesrama podražitev majhnih in kompaktnih avtomobilov
NOVICE
Nesrama podražitev majhnih in kompaktnih avtomobilov
ADAC
Iztok Krajnc
Bo tudi RS 7 priključni hibrid?
NOVICE
Bo tudi RS 7 priključni hibrid?
Audi RS 7
Iztok Krajnc