Audi bo kmalu pokazal najnovejši RS 5, ki bo ponovno definiral meje zmogljivosti, razkošja in tehnologije. Novi RS 5 bo po napovedih izpolnil zahteve sodobnega voznika.
Naši vohunski fotografi so avtomobil že ujeli med testiranjem v Nemčiji, že na daleč pa je jasno, da bo tudi v tokratni izdaji (poprej je bil seveda RS 4) imel ekstremno drzno zunanjost, skoraj mišičasto postavo, ostre linije, veliko masko in kar nekaj aerodinamičnih elementov, ki bodo izboljšali tako estetiko kot funkcionalnost RS 5. Pričakujemo, da bodo pri izdelavi uporabljali lahke materiale, med drugim karbonska vlakna in aluminij, seveda pa bodo na voljo tehnološki bonboni že za samo osvetljevanje cestišča, pri čemer bodo spredaj matrične luči, zadnje pa bodo premogle OLED-tehnologijo.

Za premikanje novega RS 5 bo skrbel poseben pogonski sklop, o katerem zaenkrat sicer še ne vemo veliko, bi pa lahko zmogljiv turbobencinski motor V6 tokrat združil moči z elektromotorjem. Tako bi seveda dobili še en hibridni brutalni avtomobil, po katerem pravzaprav ni nekega večjega povpraševanja, kar so izkusili tudi pri Mercedes-Benzu. Kljub na papirju boljšim zmogljivostim bi kupci vseeno želeli klasiko pod pokrovom motorja, verjetno pa bomo dobili hibridni pogon, s katerim bo RS 5 porabil manj goriva. Torej zgrešeno bistvo avtomobila. Moči pa bo vsekakor več kot pri minulem RS 4, ki je ponudil 331 kW (450 KM) moči, 600 Nm navora in pospešek do 100 km/h v 4,1 sekunde. Bo pa RS 5 po drugi strani še vedno imel legendarni štirikolesni pogon quattro, ki bo zagotavljal optimalen oprijem in vodljivost v vseh vremenskih razmerah, seveda pa bodo pomagali vektorska razporeditev moči, elektronski sistem stabilnosti in še kaj.

Audi RS 5 bo seveda premogel številne ekstremno napredne tehnologije, ki bodo izboljšale tako zmogljivosti kot samo vozno izkušnjo. Popolnoma digitalizirana notranjost se bo pohvalila s tremi zasloni, pred voznikom bodo povsem prilagodljivi digitalni merilniki, multimedija pa se bo še bolje, lažje in hitreje povezovala s pametnimi napravami. Seveda bodo že v osnovi na voljo radarski tempomat, sistem za ohranjanje voznega pasu in sistem za samodejno parkiranje, RS 5 pa bo na voljo tako kot limuzina kot karavan.
Po želji voznikov?
Beri dalje