Nekateri proizvajalci električnih avtomobilov imajo v svoji ponudbi tudi nabrite izdaje klasičnih modelov, zato je jasno, da bodo takšne izdaje kmalu ponudili vsi. Nissanovi inženirji so zato s sodelavci športne divizije Nismo pripravili dve različno zmogljivi izdaji modela ariya, ki se ponašata s precejšnjo mero moči. Vstopni nissan ariya nismo B6 e-4orce bo ponudil 270 kW (367 KM) sistemske moči in 560 Nm navora, kar bosta zagotavljala dva elektromotorja, po eden na vsaki premi. To je kar nekaj moči več kot je ponudi posodobljeni volkswagen ID.4 GTX, kjer je na voljo 250 kW (340 KM) sistemske moči. Še več moči bo ponudil nissan ariya nismo B9 e-4orce, kjer bo na voljo 320 kW (435 KM) sistemske moči in 600 Nm navora.
slika
Pri diviziji Nismo niso samo pilili elektromotorjev, temveč so dejansko vsako komponento podvozja športno nastavili, 20-palčna aluminijasta platišča pa so odeta v ekskluzivne pnevmatike 255/45 R20. Pri Nissanu dodajajo, da nadgradnje v kombinaciji s štirikolesnim pogonom nudijo vrhunsko stabilnost in vodljivost pri visokih hitrostih. Poleg tega je na voljo še poseben vozni program ’Nismo’, kjer pogonski sklop ponudi popolnoma vso moč, iz zvočnikov pa se pri tem, za nas sicer nepotrebno, predvaja zvok dirkalnika Formule E.
slika
To niso edine nadgraditve, ki jih premore nissan ariya nismo, saj so z nekaterimi spremenjenimi zunanjimi elementi povečali podtlak, ki je prisoten ob visokih hitrostih. Tako so na sprednji odbijač namestili večji usmerjevalnik zraka, takisto večje dovode zraka, na zadku je seveda bolj športno zašiljen odbijač z difuzorjem, spojler na prtljažnih vratih in v 3. zavorna luč v stilu tistih pri dirkalnikih Formule 1. Seveda ima zunanjost poleg agresivnega izgleda še dodatke v rdeči barvi, kar je značilnost nabritih avtomobilov Nismo, kar nekaj rdečih dodatkov pa je tudi v notranjosti, kjer so posebni športni sedeži Nismo oblečeni v semiš.
slika
Na žalost pospeškov modelov nissan ariya nismo Japonci niso navedli, bo pa najzmogljivejši B9 e-4orce gotovo hitrejši od modela ariya e-4orce, ki s svojimi 290 kW (394 KM) sistemske moči doseže hitrost 100 km/h v 5,1 sekunde. Dosti slabši ne bo niti B6, ki bo s svojo ’manjšo’ baterijo, ki pospravi 66 kWh elektrike, prevozil okoli 400 kilometrov, če boste vozili kot polž, okoli 480 jih bo prevozil B9, tudi zavoljo večjega baterijskega sklopa (91 kWh). Nissan ariya nismo bo na Japonskem naprodaj spomladi, zaenkrat pa Japonci še niso sprejeli odločitve, če bo nabrita izdaja na voljo tudi drugod. Držimo pesti, da bo pri nas še pred iztekom leta, saj klasični ariya pripelje šele poleti.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Pobesnela ariya

Nissanova legendarna športna divizija Nismo je poskrbela za to, da električni ariya tudi prekipeva od zmogljivosti. Predstavili so nissan ariya nismo.

Beri dalje
EV4 prihaja zgodaj leta 2026
NOVICE
EV4 prihaja zgodaj leta 2026
Kia EV4
Iztok Krajnc
Prefinjena elektomobilnost
NOVICE
Prefinjena elektomobilnost
Jaguar type 00 concept
Iztok Krajnc
V napad proti premijskim znamkam
NOVICE
V napad proti premijskim znamkam
Genesis GV70 electrified
Iztok Krajnc
Še druga osvežitev za GLE
NOVICE
Še druga osvežitev za GLE
Mercedes-benz GLE
Iztok Krajnc
60 let ‘daljnovzhodne fulvie’
NOVICE
60 let ‘daljnovzhodne fulvie’
Nissan silvia (CSP311)
Iztok Krajnc
Do 523 kilometrov po mestu
NOVICE
Do 523 kilometrov po mestu
Ford puma gen-e
Iztok Krajnc
Novi C5 aircross bo precej daljši
NOVICE
Novi C5 aircross bo precej daljši
Citroën C5 aircross
Iztok Krajnc
Drag hišni dodatek
NOVICE
Drag hišni dodatek
Rolls-royce cameo
Iztok Krajnc
Italijansko ‘odkritje’
NOVICE
Italijansko ‘odkritje’
Camal scoperta
Iztok Krajnc
Električni GLC izgublja kamuflažo
NOVICE
Električni GLC izgublja kamuflažo
Mercedes-benz GLC EV
Iztok Krajnc