Pri Volkswagnu so pokazali električni ID. buzz s podaljšanim medosjem, ki zaradi dodatnih centimetrov ponuja tretjo vrsto sedežev.
ID. buzz je na voljo od preteklega leta v petsedežni in tovorni izdaji, kmalu pa bo na voljo tudi daljša različica z do sedmimi sedeži, v drobovje katere so lahko vgradili tudi večjo baterijo. Oblikovno ni večjih sprememb, je pa ID. buzz LWB od klasičnega daljši za 25 centimetrov, kar skupno nanese na 4,96 metra. Medosje je seveda tudi daljše, meter pokaže 3.239 milimetrov, kljub dodatnim centimetrov pa je količnik upora še vedno samo 0,29.
V osnovi bo ID. buzz LWB premogel baterijski sklop, ki neto ponudi 77 kWh elektrike za vožnjo, seveda pa bo mogoče doplačati za malenkost večjo baterijo, ki lahko pospravi neto 82 kWh elektrike. Večja baterija ponuja tudi bolj zmogljiv električni pogon, ki proizvede 210 kW (286 KM) moči in 560 Nm navora, zaradi česar se lahko ID. buzz LWB do 100 km/h požene v 7,9 sekunde, obenem pa govorice namigujejo, da bo novi elektromotor tudi precej bolj ekonomičen od ostalih starejših v ponudbi. Še več, novejša baterija bo podpirala tudi hitrejše polnjenje z močjo do 200 kW preko enosmernega toka, tako da se bo lahko od 10 do 80 odstotkov napolnila v 25 minutah. Manjša baterija bo še vedno premogla polnjenje z močjo do 170 kW, čeprav je na našem testu to isto baterijo polnilnica Ionity polnila z močjo 186 kW.
V notranjosti večjih sprememb napram ID. buzz ne boste opazili 12,9-palčni zaslon na dotik, ki premore najnovejši multimedijski sistem, ki bo deloval precej bolj od aktualnega. Za voznika so na voljo tudi 5,3-palčni merilniki na zaslonu in projekcijski prikazovalnik, poleg tega pa so površine za upravljanje s prezračevanjem zdaj osvetljene.
ID. buzz LWB do na voljo s petimi sedeži, s šestimi sedeži ali s sedmimi sedeži. Druga vrsta bo v osnovi premogla tri sedeže, katerih nasloni se lahko prevrnejo po razmerju 40/60, prav tako pa se lahko naslon prilagodi za do 16 stopinj nazaj. Za 20 centimetrov je obenem še pomična druga vrsta sedežev, pri čemer bosta zadnja sedeža sicer imela prilagodljiv naklon, ju bo pa mogoče poklopiti v tla oziroma popolnoma odstraniti iz vozila. Prav tako bo veliko prostora v prtljažniku, vsaj pri petsedežni izdaji bo prtljažnik pospravil 1.340 litrov tovora, pri sedemsedežni konfiguraciji samo še 306.
Kakšna bo cena za vstopni model zaenkrat še ni jasno, bo pa gotovo dražji od aktualnega, ki ga s petimi sedeži lahko pri nas dobite za najmanj 64.762 EUR. Prvi ID. buzz LWB bodo na cestah prihodnje leto.
Podaljšana različica s sedmimi sedeži
Beri dalje