Nemci (GDV) so ob tem zajeli 34 različnih modelov avtomobilov različnih proizvajalcev, ki so istočasno tudi predstavniki različnih cenovnih razredov avtomobilov. Posledično lahko ob tem govorimo samo o povprečno izračunanih prodajnih cenah posameznih rezervnih sestavnih komponent sodobnih avtomobilov, ključna nemška ugotovitev pa je, da bodo obstoječe nemške zavarovalnice v bližnji prihodnosti primorane k občutnemu dvigu zavarovalnih premij, ker postajajo popravila sodobnih avtomobilov čedalje dražja.
slika
Pri GDV so takšno razmišljanje podkrepili tudi z nekaj številkami. Letos je približno 50 milijonov nemških lastnikov in lastnic za zavarovanje njihovih avtomobilov pri nemških zavarovalnicah (odnosno zavarovalnicah, ki poslujejo v Nemčiji) za to odštelo približno 30 milijard evrov, medtem ko so morale zavarovalnice na nemških tleh letos za popravila poškodovanih avtomobilov odšteti približno 33 milijard evrov, ker so zavarovancu lani za poprečno popravilo poškodovanega avtomobila izplačali približno 3700 evrov, letos se je ta vsota že povečala za 8,4 odstotka.
slika
Za takšen rekordni finančni primanjkljaj nemških zavarovalnic so seveda zaslužne tudi povečane cene rezervnih sestavnih delov, ki so v roku enega leta (2022-2023) poskočile za poprečnih 9,7 odstotka, nekateri sestavni deli (recimo zadnja bočna karoserijska stranica in zadnja bočna karoserijska vrata) pa so se podražili celo za 13, odnosno 13,4 odstotka. Še bolj zanimiva pa je ugotovitev, da so se nekateri rezervni sestavni deli avtomobilov (recimo zadnja luč) v zadnjih desetih letih podražili za skoraj 100 odstotkov. K dvigu cen popravil pa seveda dobro pripomore tudi splošna modna otovorjenost današnjih vozil z razno pogojno uporabno IT in komfortno kramo. Več ko je vgrajene 'krame' v vozilu, dražje je morebitno popravilo v primeru prometne nesreče, zaključujejo pri GDV.
Posted on

Podivjane cene rezervnih sestavnih delov

V teh dneh je nemško krovno zavarovalniško združenje GDV predstavilo izsledke raziskave, ki je povezana s prodajnimi cenami rezervnih sestavnih delov za avtomobile na naših cestah, ker postaja vzdrževanje sodobnih, čedalje dražjih avtomobilov posledično tudi čedalje dražje.

Beri dalje
Test pnevmatik za prikolice
NOVICE
Test pnevmatik za prikolice
ADAC
Iztok Krajnc
Prvi lifestyle karavan?
NOVICE
Prvi lifestyle karavan?
Rover P6 estoura
Iztok Krajnc
Majhni popravki bodo zadostni
NOVICE
Majhni popravki bodo zadostni
Dacia sandero
Iztok Krajnc
Vrnitev klasičnih športnih vrednot
NOVICE
Vrnitev klasičnih športnih vrednot
Longbow speedster & roadster
Iztok Krajnc
Ekskluzivnost in individualnost imata svojo ceno
NOVICE
Ekskluzivnost in individualnost imata svojo ceno
Cunard icon roadster by Boldmen
Iztok Krajnc
Do 792 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 792 kilometrov na elektriko
Mercedes-benz CLA
Iztok Krajnc
Nič več z deljenimi lučmi?
NOVICE
Nič več z deljenimi lučmi?
BMW serija 7
Iztok Krajnc
Posebnež
NOVICE
Posebnež
Suzuki jimny 6x4
Iztok Krajnc
Stal bo okoli 20.000 EUR
NOVICE
Stal bo okoli 20.000 EUR
Volkswagen ID. every1 concept
Iztok Krajnc
Praktična izdaja ostaja
NOVICE
Praktična izdaja ostaja
Mercedes-benz CLA shooting brake
Iztok Krajnc