Nemci (GDV) so ob tem zajeli 34 različnih modelov avtomobilov različnih proizvajalcev, ki so istočasno tudi predstavniki različnih cenovnih razredov avtomobilov. Posledično lahko ob tem govorimo samo o povprečno izračunanih prodajnih cenah posameznih rezervnih sestavnih komponent sodobnih avtomobilov, ključna nemška ugotovitev pa je, da bodo obstoječe nemške zavarovalnice v bližnji prihodnosti primorane k občutnemu dvigu zavarovalnih premij, ker postajajo popravila sodobnih avtomobilov čedalje dražja.
slika
Pri GDV so takšno razmišljanje podkrepili tudi z nekaj številkami. Letos je približno 50 milijonov nemških lastnikov in lastnic za zavarovanje njihovih avtomobilov pri nemških zavarovalnicah (odnosno zavarovalnicah, ki poslujejo v Nemčiji) za to odštelo približno 30 milijard evrov, medtem ko so morale zavarovalnice na nemških tleh letos za popravila poškodovanih avtomobilov odšteti približno 33 milijard evrov, ker so zavarovancu lani za poprečno popravilo poškodovanega avtomobila izplačali približno 3700 evrov, letos se je ta vsota že povečala za 8,4 odstotka.
slika
Za takšen rekordni finančni primanjkljaj nemških zavarovalnic so seveda zaslužne tudi povečane cene rezervnih sestavnih delov, ki so v roku enega leta (2022-2023) poskočile za poprečnih 9,7 odstotka, nekateri sestavni deli (recimo zadnja bočna karoserijska stranica in zadnja bočna karoserijska vrata) pa so se podražili celo za 13, odnosno 13,4 odstotka. Še bolj zanimiva pa je ugotovitev, da so se nekateri rezervni sestavni deli avtomobilov (recimo zadnja luč) v zadnjih desetih letih podražili za skoraj 100 odstotkov. K dvigu cen popravil pa seveda dobro pripomore tudi splošna modna otovorjenost današnjih vozil z razno pogojno uporabno IT in komfortno kramo. Več ko je vgrajene 'krame' v vozilu, dražje je morebitno popravilo v primeru prometne nesreče, zaključujejo pri GDV.
Posted on

Podivjane cene rezervnih sestavnih delov

V teh dneh je nemško krovno zavarovalniško združenje GDV predstavilo izsledke raziskave, ki je povezana s prodajnimi cenami rezervnih sestavnih delov za avtomobile na naših cestah, ker postaja vzdrževanje sodobnih, čedalje dražjih avtomobilov posledično tudi čedalje dražje.

Beri dalje
Sedemsedežni električni križanec za teren
NOVICE
Sedemsedežni električni križanec za teren
Porsche K1
Iztok Krajnc
Praktičnost bo njegova vrlina
NOVICE
Praktičnost bo njegova vrlina
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Sedem sedežev prihaja jeseni
NOVICE
Sedem sedežev prihaja jeseni
Mazda CX-80
Iztok Krajnc
Pravi superšportnik
NOVICE
Pravi superšportnik
Aston martin DBS
Iztok Krajnc
Test otroških koles
NOVICE
Test otroških koles
ADAC
Iztok Krajnc
Vizualno je zdaj bolj jezen
NOVICE
Vizualno je zdaj bolj jezen
Nissan qashqai
Iztok Krajnc
Alpina B3
NOVICE
Alpina B3
Enaka bosta še nekaj časa
Iztok Krajnc
Nova slonja kotalka
NOVICE
Nova slonja kotalka
ARI soleno
Iztok Krajnc
Zbiratelj se rodiš
NOVICE
Zbiratelj se rodiš
Petja Grom
Iztok Krajnc
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc