BMW serije 5 bo v prodajnih salonih že zelo kmalu, zato so Bavarci začeli dražiti bolj prostorno karavansko različico touring, ki jo pokažejo spomladi prihodnje leto. BMW 5 touring je eden najbolj zaželenih karavanov na tržišču, vendar je konkurenca zelo huda, zato bo moral presnetiti na marsikaterem področju, tudi pri prostornosti. V prvi vrsti bo mešal štrene audiju A6 avant, volvu V90, mercedes-benzu E T in jaguarju XF sportbrake. Tokrat so Bavarci pokazali novo dražilno fotografijo karavana, ki spet ne razkriva veliko, vendar lahko vsaj za obraz rečemo, da bo takšen kot pri limuzini. BMW 5 touring bo sicer imel bolj športen stranski profil, tudi zato, ker se streha ne bo tako hitro spustila proti zadku, prav tako pričakujemo, da bodo luči na prtljažnih vratih imele drugačen svetlobni podpis od tistih na limuzini.
slika
Pogoni pri karavanu bodo enaki kot pri limuzini, sprva pa bodo na voljo samo trije, med katerimi Bavarci v prvi vrsti izpostavljajo električni i5 touring, kjer bo elektromotor ponudil 230 kW (313 KM) moči (v načinu sport začasno do 250 kW (350 KM) in 400 Nm navora), zaradi česar se bo avtomobil do 100 km/h pognal v dobrih šestih sekundah in dosegel hitrost okoli 190 km/h. Zmogljivejši i5 M60 touring bo premogel že 380 kW (517 KM) moči (začasno v načinu sport do 442 kW (601 KM) in 795 Nm navora), posledično pa se bo do 100 km/h pognal v verjetno štirih sekundah in dosegel elektronsko omejeno hitrost 230 km/h. V obeh primerih bo baterija pogoltnila neto 81,2 kWh elektrike in jo bo mogoče polniti z močjo do 205 kW preko enosmernega toka, sicer pa bo imel v osnovi polnilnik moč 11 kW, ob doplačilu tudi 22 kW. Na testiranjih WLTP so z vstopnim limuzinskim i5 prevozili od 582 do 497 kilometrov, z zmogljivejšim od 455 do 516. Ljubitelji klasičnih pogonov boste navdušeni nad 2,0-litrskim turbobencinskim motorjem v 520i, kjer bo kakopak na voljo tudi 48-voltna blagohibridna tehnologija, sistem pa bo ponudil 153 kW (208 KM) moči in 330 Nm navora, zato se bo lahko do 100 km/h pognal v 7,6 sekunde in dosegel hitrost 230 km/h. Moč se bo v tem primeru prenašala samo na zadnji kolesi preko samodejnega menjalnika z osmimi stopnjami, 2,0-litrski turbodizelski stroj pa bo lahko moč prenašal preko enakega menjalnika tudi na vsa kolesa. Ponudil bo 145 kW (197 KM) moči in 400 Nm navora ter pospešek do 100 km/h v 7,3 sekunde, maksimalna hitrost bo 233 km/h. Prihodnje leto pričakujemo še nekaj drugih pogonov, tudi pritključnohibridnega, s katerim bo mogoče prevoziti do 100 kilometrov. Tokrat bo še vedno na voljo tudi hitri BMW M5 touring.
slika
slika
slika
Posted on

Pokažejo ga spomladi!

Bavarci pravijo, da še ni pravi čas za križanca, saj bo njihov BMW 5 touring na voljo že kmalu po predstavitvi, ki bo spomladi prihodnje leto.

Beri dalje
15 primerov dolgega električnega dosega
NOVICE
15 primerov dolgega električnega dosega
Priključni hibridi
Iztok Krajnc
Nesreča na spolzkih cestah
NOVICE
Nesreča na spolzkih cestah
Genesis GV90
Iztok Krajnc
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
NOVICE
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
Classic Analytics
Iztok Krajnc
Pozabljeni nemški revolucionar
NOVICE
Pozabljeni nemški revolucionar
Leichtbau Maier
Iztok Krajnc
Električni malček za 20.000 EUR
NOVICE
Električni malček za 20.000 EUR
Volkswagen ID.1 concept
Iztok Krajnc
Prihaja konec aprila
NOVICE
Prihaja konec aprila
Ferrari 296 VS
Iztok Krajnc
Test odsevnih brezrokavnikov
NOVICE
Test odsevnih brezrokavnikov
ADAC
Iztok Krajnc
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
NOVICE
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Bo pokopal porsche macan?
NOVICE
Bo pokopal porsche macan?
Alpine A390
Iztok Krajnc
Grdi raček se je spremenil v laboda
NOVICE
Grdi raček se je spremenil v laboda
Citroën TYPE-AMI by Caselani Carrosserie
Iztok Krajnc