Leta 1982 so Italijani predstavili prototip, ki naj bi v tedanji reli B skupini zastopal barve znamke Alfa Romeo, vendar so na koncu izdelali samo dva vozna prototipa ‘podivjane’ kupe alfe z oznako alfasud sprint 6C, ki pa nista nikoli tekmovala.
Leta 1976 so v Milanu predstavili njihov 'scirocco' v obliki že legendarne in dejansko kompaktne (dolžina vozila v območju štirih metrov …) kupe alfe z oznako alfasud sprint, ki ga je oblikoval svetovno znani Giorgetto Giugiaro (Giugiaro je oblikoval tudi prvotnega scirocca). Ta elegantni 3-vratni milanski predstavnik tedanjih kombikupejev, ki je nastal na tehnološki platformi modela alfasud, je v približno 13. letih proizvodnje pritegnil približno 116.000 kupcev. Prvotne različice tega 2+2 kupeja sta premikala dva bokserska motorja (1,3- in 1,5-litra), kasneje (po izvedenem 'faceliftu' leta 1983) se je v novembru leta 1987 pojavila tudi serijska različica 'Quadrifoglio Verde' z vgrajenim 1,7-litrskim bokserskim pogonskim sklopom, ki je uporabniku ob pomoči klasičnega uplinjača lahko ponudila 118 KM (87 kW) pogonske moči pri 6000 vrtljajih v minuti ter 147 Nm motornega navora.
Ker smo takrat še znali (in hoteli) izdelovati lahke avtomobile ima takšna alfa precej manjšo maso (neto masa: 930 kg) od današnjih odlično rejenih kupejev, temu primerne pa so tudi njene zmogljivosti (0-100 km/h: 8,5 sekunde, končna hitrost: 196 km/h). Sedaj je pred nami izdelek portugalske tuning delavnice Alma, kjer se sicer ukvarjajo tudi z restavriranjem in predelavami ostalih klasičnih alf. Portugalci so za inspiracijo ob razvoju njihovega sprinta uporabili prototipni sprint 6C, ki se je lahko pohvalil z zadaj sredinsko nameščenim pogonskim sklopom iz alfette GTV 2,5 V6 (118 kW / 158 KM), ki je v obeh prototipnih alfah premikal samo zadnji kolesni par. Alma sprint se lahko pohvali z bolj dinamično podobo alfasuda sprint 6C, vendar Portugalci ob tem niso posnemali njene pogonske filozofije. Namesto tega so raje povrtali obstoječi 1,7-litrski bokserski motor na 1,8 litra in ga opremili s parom dvojnih uplinjačev znamke Dellorto.
Po zaslugi dodatnih posegov v motorju lahko pogonski sklop v portugalskem sprintu, ki bo nastal v samo dvajsetih primerkih, mobilizira 158 'konj' (118 kW), in to v avtomobilu s prednjim pogonom (posledično je avtomobil spredaj opremljen s Torsen zaporo diferenciala) ter maso v območju 880 kilogramov (sanjska vrednost za današnje 'zavaljene 4-kolesne krave' …), ob povezavi z vgrajenim ročnim 5-stopenjskim menjalnikom. Portugalci ob predstavitvi takšne 'restomod' alfe niso razkrili prodajnih cen, ste pa lahko prepričani, da se od takšnih alf ne bodo ločili za drobiž.
Poklon legendarnemu prototipu
Beri dalje