Leta 1976 so v Milanu predstavili njihov 'scirocco' v obliki že legendarne in dejansko kompaktne (dolžina vozila v območju štirih metrov …) kupe alfe z oznako alfasud sprint, ki ga je oblikoval svetovno znani Giorgetto Giugiaro (Giugiaro je oblikoval tudi prvotnega scirocca). Ta elegantni 3-vratni milanski predstavnik tedanjih kombikupejev, ki je nastal na tehnološki platformi modela alfasud, je v približno 13. letih proizvodnje pritegnil približno 116.000 kupcev. Prvotne različice tega 2+2 kupeja sta premikala dva bokserska motorja (1,3- in 1,5-litra), kasneje (po izvedenem 'faceliftu' leta 1983) se je v novembru leta 1987 pojavila tudi serijska različica 'Quadrifoglio Verde' z vgrajenim 1,7-litrskim bokserskim pogonskim sklopom, ki je uporabniku ob pomoči klasičnega uplinjača lahko ponudila 118 KM (87 kW) pogonske moči pri 6000 vrtljajih v minuti ter 147 Nm motornega navora.
slika
Ker smo takrat še znali (in hoteli) izdelovati lahke avtomobile ima takšna alfa precej manjšo maso (neto masa: 930 kg) od današnjih odlično rejenih kupejev, temu primerne pa so tudi njene zmogljivosti (0-100 km/h: 8,5 sekunde, končna hitrost: 196 km/h). Sedaj je pred nami izdelek portugalske tuning delavnice Alma, kjer se sicer ukvarjajo tudi z restavriranjem in predelavami ostalih klasičnih alf. Portugalci so za inspiracijo ob razvoju njihovega sprinta uporabili prototipni sprint 6C, ki se je lahko pohvalil z zadaj sredinsko nameščenim pogonskim sklopom iz alfette GTV 2,5 V6 (118 kW / 158 KM), ki je v obeh prototipnih alfah premikal samo zadnji kolesni par. Alma sprint se lahko pohvali z bolj dinamično podobo alfasuda sprint 6C, vendar Portugalci ob tem niso posnemali njene pogonske filozofije. Namesto tega so raje povrtali obstoječi 1,7-litrski bokserski motor na 1,8 litra in ga opremili s parom dvojnih uplinjačev znamke Dellorto.
slika
Po zaslugi dodatnih posegov v motorju lahko pogonski sklop v portugalskem sprintu, ki bo nastal v samo dvajsetih primerkih, mobilizira 158 'konj' (118 kW), in to v avtomobilu s prednjim pogonom (posledično je avtomobil spredaj opremljen s Torsen zaporo diferenciala) ter maso v območju 880 kilogramov (sanjska vrednost za današnje 'zavaljene 4-kolesne krave' …), ob povezavi z vgrajenim ročnim 5-stopenjskim menjalnikom. Portugalci ob predstavitvi takšne 'restomod' alfe niso razkrili prodajnih cen, ste pa lahko prepričani, da se od takšnih alf ne bodo ločili za drobiž.
slika
alfa romeo alfasud sprint 6c
slika
alfa romeo alfasud sprint 6c
slika
alfa romeo alfasud sprint 6c
slika
alfa romeo alfasud sprint 6c
slika
alma sprint
slika
alma sprint
slika
alma sprint
slika
alma sprint
slika
alma sprint
slika
alma sprint
slika
alma sprint
slika
alma sprint
slika
alma sprint
slika
alma sprint
slika
alma sprint
Posted on

Poklon legendarnemu prototipu

Leta 1982 so Italijani predstavili prototip, ki naj bi v tedanji reli B skupini zastopal barve znamke Alfa Romeo, vendar so na koncu izdelali samo dva vozna prototipa ‘podivjane’ kupe alfe z oznako alfasud sprint 6C, ki pa nista nikoli tekmovala.

Beri dalje
Čas martinovanja: odpovejmo se vožnji pod vplivom alkohola
NOVICE
Čas martinovanja: odpovejmo se vožnji pod vplivom alkohola
Agencija za varnost prometa
Iztok Krajnc
Poklon terencem zgoraj brez
NOVICE
Poklon terencem zgoraj brez
Toyota land cruiser ROX concept
Iztok Krajnc
Napad na razred B
NOVICE
Napad na razred B
Renault clio
Iztok Krajnc
Južnokorejci ga že poznajo!
NOVICE
Južnokorejci ga že poznajo!
Kia sportage
Iztok Krajnc
Kompaktni križanec za 8.700 evrov
NOVICE
Kompaktni križanec za 8.700 evrov
Škoda kylaq
Iztok Krajnc
Kompaktni križanec na elektriko
NOVICE
Kompaktni križanec na elektriko
Kia EV2
Iztok Krajnc
Prvi 4-sedežnik iz kategorije L7e
NOVICE
Prvi 4-sedežnik iz kategorije L7e
Softcar L7
Iztok Krajnc
Predogled GR86 s turbomotorjem?
NOVICE
Predogled GR86 s turbomotorjem?
Toyota GR86 rally legacy concept
Iztok Krajnc
Neugnani elektroni
NOVICE
Neugnani elektroni
Audi RS 6
Iztok Krajnc
Dobrih 90 kilometrov na elektriko
NOVICE
Dobrih 90 kilometrov na elektriko
Volkswagen multivan eHybrid 4motion PHEV
Iztok Krajnc