Pri znamki Polestar so radi drugačni, kar se odraža tudi pri njihovih avtomobilih, ki so nekaj posebnega. Sploh zadnji, polestar 4, električni križanec z nizko streho, ki na zadku sploh nima več stekla.
Že samo poimenovanje vozil Polestar je nekaj drugačnega, saj so doslej izdali modela polestar 1 in 2, križanec 3 se bo začel prodajati proti koncu leta, polestar 4, križanec z nizko streho, pa se bo začel prodajati spomladi prihodnje leto. Seveda bosta temu sledila še modela 5 in 6. Polestar 4 je samosvoj zaradi velikosti, saj se bo uvrstil med modela 2 in 3, posledično pa bo tudi cena vstopnega modela nižja, okoli 60 tisočakov, medtem ko za model 3 zahtevajo vsaj 87 tisočakov. Na ta način bodo omogočili več ljudem, da izkusijo, zakaj so vozila Polestar nekaj posebnega, hkrati pa se polestar 4 ponaša z nižjim nosom, ožjimi žarometi, električnimi kljukami in posebno svojevrstno obliko.

V prvi vrsti polestar 4 že zdaj zanima javnost zaradi pomanjkanja zadnjega stekla. Namesto tega se bo voznik lahko zanašal na kamere in vzvratna ogledala, s čimer bo lahko nemoteno videl dogajanje za vozilom, obenem pa bodo potniki na zadnji klopi imeli več prostora za glavo. Potniki odsotnosti zadnjega stekla niti ne bodo pogrešali, saj premore polestar 4 veliko stekleno panoramsko streho, takisto pa je zaradi 4,84 metra dolžine (medosje meri 2.999 milimetrov) v notranjosti precej prostora. Pri snovanju notranjosti so se seveda zanašali na prefinjene materiale, vozniku so namenili digitalne merilnike na 10,2-palčnem zaslonu, diagonala zaslona za multimedijo pa zanaša 15,4 palcev. Vse ostalo je minimalistično, sofisticirano, z raznolikimi trajnostnimi materiali, bo pa še vedno na voljo tudi usnje.

V drobovju se skriva novejša platforma koncerna Geely, imenovana SEA (sustainable experience architecture), posledično pa omogoča večjo varnost zaradi možnosti vgradnje 12 kamer, radarja in 12 ultrazvočnih senzorjev. Popolnih tehničnih podrobnosti zaenkrat še ni, se bo pa moč prenašala ali na zadnji ali na vsa kolesa, (večji) baterijski sklop pa bo shranil 102 kWh elektrike. Različica z dvema motorjema bo ponudila kar 400 kW (544 KM) moči in 686 Nm navora, zaradi česar se bo lahko takšen polestar 4 do 100 km/h pognal v 3,8 sekunde, vstopni model z enim motorjem na zadnji premi pa bo ponudil okroglih 200 kW (272 KM) in 343 Nm navora. Vgrajeni polnilnik bo lahko baterijo polnil na izmeničnem toku z močjo do 22 kW, na enosmernem pa z močjo do 200 kW. Polestasr 4 na naše ceste zapelje spomladi.
Polestar 4
Beri dalje