Nemci bodo že to poletje pokazali porsche 911 s hibridnim pogonskim sklopom, poleg tega pa bo prvi elektrificiran 911 premogel še cel kup drugih posebnosti.
Pri Porscheju so že potrdili, da bo model 911 prvič na voljo s hibridnim pogonskim sklopom že to poletje, takrat pa bo na voljo tudi vsesplošno posodobljena izdaja, še vedno tudi s klasično motorizacijo. To seveda pomeni, da bodo kupci svoj porsche 911 992.2 dobili šele pred koncem leta, takrat z nekaterimi vizualnimi spremembami zunaj, z nadgrajeno notranjostjo in posodobljenimi pogonskimi sklopi. Tako posodobljen bo 911 vztrajal do leta 2027, ko bo pripeljala nova generacija, ki bo precej bolj elektrificirana.
Porsche 911 je vstopil v šesto desetletje proizvodnje, to pa bo prelomno tudi zaradi integracije posebnega bencinsko-električnega pogonskega sklopa. Hibridni 911 se bo zanašal na kombinacijo elektromotorja, ki bo integriran v sprednjo os in bo poganjal sprednji kolesi, in turbobencinskega šestvaljnika, ki bo poganjal zadnji kolesi. V sklopu dvosklopčnega robotiziranega menjalnika bo nameščen 48-voltni generator, ki bo skrbel za dodaten električni doprinos moči med pospeševanjem, takisto bo generiral energijo za pomožne komponente v avtomobilu. Prav tako bo nov 400-voltni električni sistem lahko generiral svojo energijo s pomočjo elektromotorja, ki bo v tem primeru prav tako deloval kot generator, poleg tega da bo lahko rekuperiral zavorno moč, zaradi česar zunanje polnjenje baterije ne bo potrebno. Tudi litij-ionska baterija bo nekaj posebnega, saj bo zelo lahka, razvili so jo namreč ekskluzivno za hibridni porsche 911, po napovedih bo lahko sprejela precej malo elektrike, bo pa nastavljena za hitro polnjenje in praznjenje.
Kako zmogljiv bo hibridni pogonski sklop sicer še ni jasno, bosta pa po napovedih na voljo vsaj dva različno zmogljiva, ki bosta gnezdila v drobovju modelov 911 turbo E-hybrid in 911 turbo S E-hybrid. Mogoče bo tretji premogel več kot 588 kW (800 KM) moči v hibridnem nasledniku modela GT2 RS. V vsakem primeru so nov pogonski sklop inženirji pri Porscheju razvili s pomočjo tistih pri hrvaškem Rimacu, saj imajo Nemci v podjetju 45-odstotni lastniški delež, posledično pa dostop do znanja in tehnologij.
Tudi nekateri ostali pogonski sklopi bodo elektrificirani z blagohibridno 48-voltno tehnologijo, prav vsi pa bodo na voljo z izboljšanim hlajenjem pogonskih sklopov in z novimi lučmi, ki bodo poleg nove grafike ponujali še matrično-led tehnologijo z več kot 32.000 piksli na posamezno luč, zaradi česar bodo cestišče lahko osvetljeno do 600 metrov daleč. Poleg tega pričakujemo kar nekaj kozmetičnih sprememb zunaj, med drugim novo tretjo zavorno luč v spremenjenem odbijaču zadaj, poleg tega pa bo nekaj novosti v notranjosti, med drugim nova grafika digitalnih merilnikov in posodobljen multimedijski sistem.
Poleti prihaja hibrid
Beri dalje