Pri Volkswagnu so končno pokazali osveženi model ID.3, ki na trg prihaja manj kot tri leta po predstavitvi prvega primerka, zdaj pa je na voljo s številnimi novostmi in posodobitvami.
Oblikovno ni nekih večjih posebnosti, so pa malenkostno polikali zunanjost in dodali tri nove barve, spremenili grafiko luči spredaj in zadaj, obenem pa bodo različice opremljene z matričnimi led lučmi pozdravile voznika, ko se bo približal oziroma oddaljeval od vozila. Poleg tega so oblikovalci sprednji odbijač oblikovali bolj ostro, predvsem pa so črno plastiko pod vetrobranom odstranili, tako da je sprednji pokrov zdaj večji in vedno v eni barvi. Vse to seveda zato, da bo vizualno ID.3 bolj resen predstavnik električnega C-segmenta. Vsesplošne dimenzije se niso spremenile, tako da je ID.3 še vedno dolg 4,26 in širok 1,81 metra, zaradi dolgega medosja pa je v notranjosti, kljub temu da je po velikosti med modeloma polo in golf, prostora skoraj toliko kot pri modelu passat. Prtljažnik po drugi strani sprejme 385 litrov tovora.
Več novosti je v notranjosti, ki so jo predelali po tem ko so prisluhnili kupcem, čeprav vse posodobitve spet ne bodo na voljo takoj. Resno, Volkswagen? V vsakem primeru se bodo kupci v notranjosti osveženega ID.3 počutili boljše, saj so pri snovanju posodobljene notranjosti uporabili več mehkejših materialov, ki bodo na voljo tudi v obliki vratnih oblog, takisto bo na voljo ambientalna osvetlitev notranjosti. V slednji boste našli samo še trajnostne materiale, tako da ne bo več materialov živalskega izvora, prav tako so nov material iz mikrovlaken poimenovali Artvelours in je v 71 % izdelan iz reciklirane plastike.
Multimedijski sistem prvega ID.3 smo zaradi počasnega delovanja in zatikanja grajali vsi, pa so se kljub temu odločili za posodobitev samo nekaterih funkcij.
Nemci so se namreč odločili, da bodo sicer vsi osveženi ID.3 dobili večji 12-palčni zaslon že v osnovi, na voljo bo več funkcij na zahtevo, tudi mesečno doplačilo za večje število barv ambientalne osvetlitve, kar nam seveda nikakor ni všeč. Sistem bo podpiral Android Auto in Carplay, navigacijske napotke za polnjenje pa bo ID.3 poslej podajal bolj modro, saj bo na poti namesto enega postanka na počasni polnilnici predvidel dva na hitrejših polnilnicah. Šele v sredini prihodnjega leta bo na voljo nov 12,9-palčni zaslon, ki bo verjetno, kar iskreno upamo, končno prinesel tudi konkretno prenovljen multimedijski sistem, ki ga čakamo že od leta 2020. Drsnike za upravljanje pod slednjim bodo pustili, vendar bodo v novejši izdaji tudi (končno) osvetljeni. Pri Volkswagnu razlagajo, da bo zaslon na voljo kasneje zato, ker so prenovljeni ID.3 pokazali leto dni prej kot so sprva mislili, informacijsko tehnologijo pa bodo programerji izdelali po predvideni časovnici. Digitalni merilniki ostajajo na 5,3-palčnem zaslonu, na desni strani slednjega tudi prestavna ročica, ostaja pa tudi obupen volan z na dotik občutljivimi površinami, za katerega so pri Volkswagnu že zdavnaj napovedali, da ga ne bodo več vgrajevali, pa se ga še vedno oklepajo kot pijanec plota.
D.3 bo v trebuhu lahko prevažal baterijski sklop, ki pogoltne ali 58 ali 77 kWh elektrike, to pa bo dovolj za od 426 do 546 kilometrov vožnje (WLTP). To pomeni, da bo ID.3 po prenovi lahko prevozil malenkost manj kilometrov, tudi zaradi dodatnih materialov v notranjosti in posledične dodatne teže. Po napovedih bo v prihodnosti na voljo tudi manjša baterija, ki bo pospravila do 45 kWh elektrike, s čimer bi lahko prevozili do 340 kilometrov (WLTP).
Zaenkrat bo na voljo samo en pogon, kjer bo elektromotor proizvedel 150 kW (204 KM) moči in 310 Nm navora, torej toliko kot doslej. Pospešek do 100 km/h bo trajal 7,3 sekunde, pri manjši bateriji, hitrost bo še vedno elektronsko omejena na 160 km/h. Seveda bo kasneje na voljo tudi zmogljivejši ID.3 GTX, ki bo premogel štirikolesni pogon, skupno pa bosta elektromotorja verjetno proizvedla 220 kW (299 KM) moči.
Posodobljeni ID.3 bodo še vedno izdelovali v tovarnah v krajih Dresden in Zwickau, zaradi dobavnih rokov tudi preko 18 mesecev pa bodo vsaj sprva ID.3 izdelovali tudi v Wolfsburgu. Prenovljeni ID.3 bo naprodaj pozno spomladi, gotovo pa bo vstopni model na voljo za več denarja kot aktualni, ki vas brez subvencije olajša za najmanj 45.858 EUR.
Polikana oblika, tehnologija pride kasneje
Beri dalje