Pri Toyoti so predstavili največje gospodarsko vozilo proace max, s katerim so zapolnili ponudbo svojih gospodarskih vozil.
Toyota proace max je največje gospodarsko vozilo, ki ga imajo Japonci zdaj v ponudbi. Doslej ga ni bilo in kupci so ga pogrešali. Povezava s skupino Stellantis tako ni kriva samo za manjša gospodarska vozila ampak tudi za proace max, na katerega so Japonci ponosni, saj zaključuje linijo gospodarskih vozil proace. Slednja se začenja z najmanjšim proace city, nadaljuje s srednjim proace in zaključi s proace max, vmes pa je še nekaj prostora za poltovornjak hilux. Vsi kombiji so na voljo z električnim pogonom, manjša kombija pa sta bila zdaj deležna še stilske prenove, ki je prinesla tudi led-tehnologijo za osvetljevanje cestišča, nove oblike platišč, spremenjene volane in nadgrajen multimedijski sistem, ki podpira tudi brezžično preslikavo opcij pametnih telefonov preko Android Auto in Carplay. Celo toyota hilux je dobila nekaj posodobitev, med katerimi seveda izstopa blagohibridni pogonski sklop z 48-voltno napetostjo, ki ponudi bolj zvezno in močnejše pospeševanje, takisto bolj ugodno porabo goriva.

Proace max bo povšeči gospodarstvenikom, katerih podjetja prevažajo veliko stvari. V tovorni del namreč največja izdaja sprejme do kar 17 m3 tovora, prav tako pa je na voljo z dvema različno dolgima medosjema, v treh dolžinah in s tremi različnimi višinami strehe. Še več, zadnja vrata se odpro to kota 270 stopinj, zaradi česar ne predstavljajo ovire pri nalaganju tovora. S polno baterijo bo lahko proace max prevozil do 420 kilometrov po WLTP, seveda pa bo realna številka odvisna od teže tovora in drugih faktorjev, kot je potovalna hitrost. Toyota proace max bo na voljo tudi v različnih izdajah, tudi z dvema vrstama sedežev, z odprtim tovornim delom, tudi s pokritim tovornim delom s cerado.
Popolna ponudba gospodarskih vozil
Beri dalje