Japonski subaru je svoj novi forester pokazal v Los Angelesu. Dejansko gre za povsem nov model in ne za posodobitev, kot deluje na prvi pogled.
Subaru na leto proizvede dober milijon novih avtomobilov, med katerimi je zelo zaželen tudi forester, saj so jih doslej v petih generacijah samo v ZDA prodali že več kot 2,6 milijona. Slednjega so v Las Vegasu pokazali v povsem novi šesti generaciji, vendar se oblikovno tako zelo opira na preteklo, da bi marsikdo lahko mislil, da gre samo za prenovo. Vsesplošna oblika tako ostaja relativno nespremenjena, so pa bolj moderne luči spredaj in zadaj, drugačna je maska, takisto je avtomobil malenkost širši. V drobovju se skriva simetričen štirikolesni pogon, zdaj posodobljen in nadgrajen z novo dvojno funkcijo X-mode, oddaljenost od tal pa je 221-milimetrska. V ZDA bo za premikanje zadolžen 2,5-litrski atmosferski bencinski štirivaljnik, v Evropi 2,0-litrski turbobencinski štirivaljnik.
Verjetno je še največja novost prihod povsem hibridnega pogonskega sklopa, ki bo debitiral s šestim foresterjem, in je prvi korak na poti elektrifikacije. Do leta 2026 bodo namreč Japonci v ponudbi imeli še štiri povsem električne avtomobile, dodatni štirje pa bodo na voljo od leta 2028. To seveda pomeni, da bo na voljo 8 novih električnih avtomobilov, poleg modela solterra EV, ki je že v ponudbi. Novi forester pa se ponaša še z za deset odstotkov tršim podvozjem, medtem ko naj bi bila vožnja zdaj bolj gladka in v kabini bolj tiho.
V notranjosti bodo poslej bolj prefinjeni materiali, takisto bolj napreden in manj kompleksen multimedijski sistem. Slednji gnezdi v drobovju 11,6-palčnega pokončno postavljenega zaslona na dotik, sistem pa podpira tudi Android Auto in Carplay. Na voljo je še brezžično polnjenje za pametne telefone, seveda pa ima novi forester nadgrajen tudi sistem varnostnih sistemov EyeSight, ki premore širše polje zajema informacij pred avtomobilom, da bolje in hitreje prepozna kolesarje ali pešce. Novi forester pripelje enkrat prihodnje leto in bo malenkost dražji od pete generacije, za katero še vedno zahtevajo najmanj 39.750 EUR.
Popolnoma novi v Los Angelesu
Beri dalje