Pri Porscheju se pripravljajo na slovo od motorjev na notranje zgorevanje, zato so že zdaj izdali 718 spyder RS, enega od zadnjih modelov s klasičnim motorjem. Uradno ga pokažejo julija v Angliji.
Letošnjo izdajo Festivala hitrosti v Goodwoodu bodo pri Porscheju izrabili za predstavitev modela 718 spyder RS, s katerim se bodo ob svoji 75. obletnici poklonili tudi bencinskemu motorju. Spyder RS se ponaša z unikatno mešanico motorja, vzmetenja in oblikovnih elementov, ki lepo zapolnjuje vrzel med modeloma spyder in cayman GT4 RS.
Za premikanje skrbi enak atmosferski 4,0-litrski šestvaljnik kot pri GT4 RS in proizvede enakih 368 kW (500 KM) moči in 450 Nm navora. Ker je novinec 40 kilogramov lažji od klasičnega modela spyder, je seveda lahko tudi hitrejši, skupno za 0,5 sekunde pri pospeševanju do 100 km/h, kar opravi v 3,4 sekunde, poleg tega doseže hitrost 308 km/h. Kot je značilno za modele RS, se tudi tukaj moč preko dvosklopčnega menjalnika prenaša na zadnji kolesi, kjer je še diferencial z vektorsko razporeditvijo navora.
Inženirji so vzmetenje nastavili tako, da je dober kompromis med dirkaškim GT4 RS in cestno različico spyder. Premore vzmeti s krogličnimi zglobi, so pa malenkostno umirili delovanje vzmeti in blažilnikov, da so lahko povečali udobje na slabših cestnih podlagah. Še več, nastavitve se lahko prilagodijo voznikovim željam, saj so višina vožnje, stabilizatorji in nagib koles nastavljivi ročno. Zavorni koluti so v osnovi iz jekla, ob doplačilu pa so lahko karbonsko-keramični.
Mnoge oblikovne elemente za 718 spyder RS je posodil bolj brutalni GT4 RS, so se pa na zadku odločili raje za spojler imenovan 'račji rep', kot za veliko krilo. Nova ročno snemljiva streha je od klasične samodejne lažja za 7,6 kilograma (18,3 kg), če pa se voznik odloči za še bolj špartansko izdajo brez strešnega mehanizma, pa tehta še 8 kilogramov manj. Streha premore še poseben motiv, ki je tudi na varnostnih pasovih in na volanu. Lastniki, ki se bodo odločili še za dodaten paket Weissach, bodo avtomobilu dodali pokrov motorja, stranske dovode za zrak in zunanja ogledala iz karbonskih vlaken, takisto izpušni sistem iz titana. Za še dodatno varčevanje pri teži pa si vozniki lahko omislijo še platišča iz magnezija. Vstopni model bo stal vsaj 142.000 EUR, proizvodne številke pa vsaj zaenkrat še ne bodo omejene.
Porsche 718 spyder RS
Beri dalje