Pri Land Roveju so pokazlai osveženi evoque, ki se ponaša s polikano obliko in nekaterimi novimi tehnologijami.
Druga generacija modela evoque je potrebovala kar nekaj nadgraditev, predvsem zaradi bolj moderne konkurence. Tako so Angleži zdaj pokazali osveženi range rover evoque, ki se ponaša samo z nekaterimi oblikovnimi nadgradnjami zunaj. To pomeni, da je na obrazu nova maska, luči so ožje spredaj in zadaj, seveda pa so jih tudi tehnološko nadgradili, da premorejo še matrično led tehnologijo.
Največ novosti je kakopak v notranjosti, kjer je na armaturni plošči velik 11,4-palčni ukrivljen zaslon na dotik novega multimedijskega sistema Pivi Pro, vse funkcije vozila pa je mogoče upravljati preko zaslona. Tudi zato ima kabina zdaj tako minimalističen izgled, tudi na očiščeni sredinski konzoli izstopa samo prestavna ročica. Veliko trudi in denarja so vložili tudi v izboljšanje materialov, posledično pa je poleg tradicionalnega usnja na voljo nekaj alternativ usnju, ki jih je izdelalo dansko tekstilno podjetje Kvadrat.
Osveženi evoque bo verjetno zadnji z motorji na notranje zgorevanje, na voljo pa je 2,0-litrski turbodizel z močjo 120 kW (163 KM) in 147 kW (200 KM), takisto 2,0-litrski turbobencinski motor z močjo 147 kW (200 KM) in 183 kW (250 KM). Vsi pogonski sklopi so elektrificirani in gre za blage hibride, samo povsem vstopni dizel ne premore štirikolesnega pogona, največ moči pa še vedno premore priključnohibridni evoque P300e. Pri slednjem bo baterijski sklop pogoltnil 14,9 kWh elektrike, s čimer bo mogoče prevoziti do 62 kilometrov samo na elektriko, skupno pa bo na voljo 227 kW (309 KM) sistemske moči. Tudi zato se bo takšen evoque lahko do 100 km/h pognal v 6,4 sekunde, sicer pa bo sam elektromotor ponudil 80 kW (108 KM) moči. Še več, na voljo bo celo hitro polnjenje baterije preko enosmernega toka z močjo 50 kW.
Evoque ostaja za Land Rover zelo prodajan model, zato je osvežitev vsekakor bila smiselna, bo pa verjetno v takšni izdaji verjetno zadnji z motorji na notranje zgorevanje. Land Rover se namreč spogleduje s popolno elektrifikacijo že v naslednjih nekaj letih, saj bo povsem električni range rover na cestah prihodnje leto, takoj leta 2025 pa bi naj prispela še električna modela velar in evoque. Za osveženi evoque boste morali odšteti okoli 60 tisočakov, vsaj 5 tisočakov več kot poprej.
Potrebne nadgraditve
Beri dalje