Nemci so se sicer zavili v molk, vendar zadnje govorice od ljudi blizu proizvajalcu namigujejo, da motorjev z osmimi valji pod pokrovom modelov AMG C 63 in AMG E 63 ne bo več. Še več, prej omenjene govorice o motorjih V8 so označili za popoln nesmisel, saj se bo najzmogljivejši razred C še naprej zanašal na priključnohibridni pogonski sklop s turbobencinskim štirivaljnikom, večji AMG E 63 pa bi mogoče lahko dobil turbobencinski šestvaljnik.
slika
mercedes-AMG E 63 S 4matic+ final edition
Lastniki in navdušenci nad najzmogljivejšimi stroji iz Affalterbacha so sicer žalostni, saj bi vsekakor želeli slišati simfonijo vsaj osmih valjev pod pokrovom motorja, vendar so možnosti za kaj takšnega zelo slabe, vsaj na področju EU. Vse strožji predpisi o izpustih namreč preprečujejo avtomobilskim proizvajalcem, da bi sploh še izdelovali takšne motorje, že leta 2025 pa v veljavo vstopi normativ Euro 7, ki bo v večna lovišča poslal marsikateri bencinski in dizelski motor. Drugi žebelj v krsto tovrstnih motorjev pa so seveda vse višje dajatve ob registraciji avtomobilov s takšnimi motorji.
slika
mercedes-AMG E 63 S 4matic+ final edition
Mnogi kupci nad takšnim početjem seveda niso navdušeni, sploh pa ne nad zmanjševanjem valjev in ustvarjanjem hibridnih pogonskih sklopov, vendar je to na žalost skoraj edina možnost, da zelo zmogljivi avtomobili preživijo na dolgi rok. Tudi Bavarci so že naznanili, da bodo vse prihodnje generacije najzmogljivejših strojev z oznako M elektrificirane, prav tako pa tudi pri Audiju ne bodo mogli več dolgo prodajati povsem bencinskih modelov RS.
slika
mercedes-AMG E 63 S 4matic+ final edition
Mercedes-AMG C 63 S E performance ponudi 500 kW (680 KM) sistemske moči in 1.020 Nm navora, kar proizvede priključnohibridni pogonski sklop, do 100 km/h se požene v 3,4 sekunde in doseže elektronsko omejeno hitrost 280 km/h.
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
Mercedes-AMG E 63 S 4matic+ je v pretekli generaciji ponudil 450 kW (612 KM) moči in 850 Nm navora, kar je proizvedel 4,0-litrski turbobencinski motor V8. Aktualne izdaje še niso pokazali, bo pa verjetno avtomobil premogel okoli 530 kW (720 KM) sistemske moči.
slika
mercedes-AMG E 63 S 4matic+ final edition
slika
mercedes-AMG E 63 S 4matic+ final edition
slika
mercedes-AMG E 63 S 4matic+ final edition
slika
mercedes-AMG E 63 S 4matic+ final edition
slika
mercedes-AMG E 63 S 4matic+ final edition
slika
mercedes-AMG E 63 S 4matic+ final edition
slika
mercedes-AMG E 63 S 4matic+ final edition
slika
mercedes-AMG E 63 S 4matic+ final edition
slika
mercedes-AMG E 63 S 4matic+ final edition
slika
mercedes-AMG E 63 S 4matic+ final edition
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
Posted on

Pozabite na motor V8

Po spletu so zaokrožile govorice, da so se pri Mercedes-Benzu odločili, da bosta modela AMG C 63 in E 63 od leta 2026 imela turbobencinski motor V8.

Beri dalje
Sedemsedežni električni križanec za teren
NOVICE
Sedemsedežni električni križanec za teren
Porsche K1
Iztok Krajnc
Praktičnost bo njegova vrlina
NOVICE
Praktičnost bo njegova vrlina
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Sedem sedežev prihaja jeseni
NOVICE
Sedem sedežev prihaja jeseni
Mazda CX-80
Iztok Krajnc
Pravi superšportnik
NOVICE
Pravi superšportnik
Aston martin DBS
Iztok Krajnc
Test otroških koles
NOVICE
Test otroških koles
ADAC
Iztok Krajnc
Vizualno je zdaj bolj jezen
NOVICE
Vizualno je zdaj bolj jezen
Nissan qashqai
Iztok Krajnc
Alpina B3
NOVICE
Alpina B3
Enaka bosta še nekaj časa
Iztok Krajnc
Nova slonja kotalka
NOVICE
Nova slonja kotalka
ARI soleno
Iztok Krajnc
Zbiratelj se rodiš
NOVICE
Zbiratelj se rodiš
Petja Grom
Iztok Krajnc
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc