Po spletu so zaokrožile govorice, da so se pri Mercedes-Benzu odločili, da bosta modela AMG C 63 in E 63 od leta 2026 imela turbobencinski motor V8.
Nemci so se sicer zavili v molk, vendar zadnje govorice od ljudi blizu proizvajalcu namigujejo, da motorjev z osmimi valji pod pokrovom modelov AMG C 63 in AMG E 63 ne bo več. Še več, prej omenjene govorice o motorjih V8 so označili za popoln nesmisel, saj se bo najzmogljivejši razred C še naprej zanašal na priključnohibridni pogonski sklop s turbobencinskim štirivaljnikom, večji AMG E 63 pa bi mogoče lahko dobil turbobencinski šestvaljnik.
mercedes-AMG E 63 S 4matic+ final edition
Lastniki in navdušenci nad najzmogljivejšimi stroji iz Affalterbacha so sicer žalostni, saj bi vsekakor želeli slišati simfonijo vsaj osmih valjev pod pokrovom motorja, vendar so možnosti za kaj takšnega zelo slabe, vsaj na področju EU. Vse strožji predpisi o izpustih namreč preprečujejo avtomobilskim proizvajalcem, da bi sploh še izdelovali takšne motorje, že leta 2025 pa v veljavo vstopi normativ Euro 7, ki bo v večna lovišča poslal marsikateri bencinski in dizelski motor. Drugi žebelj v krsto tovrstnih motorjev pa so seveda vse višje dajatve ob registraciji avtomobilov s takšnimi motorji.
mercedes-AMG E 63 S 4matic+ final edition
Mnogi kupci nad takšnim početjem seveda niso navdušeni, sploh pa ne nad zmanjševanjem valjev in ustvarjanjem hibridnih pogonskih sklopov, vendar je to na žalost skoraj edina možnost, da zelo zmogljivi avtomobili preživijo na dolgi rok. Tudi Bavarci so že naznanili, da bodo vse prihodnje generacije najzmogljivejših strojev z oznako M elektrificirane, prav tako pa tudi pri Audiju ne bodo mogli več dolgo prodajati povsem bencinskih modelov RS.
mercedes-AMG E 63 S 4matic+ final edition
Mercedes-AMG C 63 S E performance ponudi 500 kW (680 KM) sistemske moči in 1.020 Nm navora, kar proizvede priključnohibridni pogonski sklop, do 100 km/h se požene v 3,4 sekunde in doseže elektronsko omejeno hitrost 280 km/h.
mercedes-AMG C 63 S E performance
Mercedes-AMG E 63 S 4matic+ je v pretekli generaciji ponudil 450 kW (612 KM) moči in 850 Nm navora, kar je proizvedel 4,0-litrski turbobencinski motor V8. Aktualne izdaje še niso pokazali, bo pa verjetno avtomobil premogel okoli 530 kW (720 KM) sistemske moči.
Pozabite na motor V8
Beri dalje