Nemci so se sicer zavili v molk, vendar zadnje govorice od ljudi blizu proizvajalcu namigujejo, da motorjev z osmimi valji pod pokrovom modelov AMG C 63 in AMG E 63 ne bo več. Še več, prej omenjene govorice o motorjih V8 so označili za popoln nesmisel, saj se bo najzmogljivejši razred C še naprej zanašal na priključnohibridni pogonski sklop s turbobencinskim štirivaljnikom, večji AMG E 63 pa bi mogoče lahko dobil turbobencinski šestvaljnik.
slika
mercedes-AMG E 63 S 4matic+ final edition
Lastniki in navdušenci nad najzmogljivejšimi stroji iz Affalterbacha so sicer žalostni, saj bi vsekakor želeli slišati simfonijo vsaj osmih valjev pod pokrovom motorja, vendar so možnosti za kaj takšnega zelo slabe, vsaj na področju EU. Vse strožji predpisi o izpustih namreč preprečujejo avtomobilskim proizvajalcem, da bi sploh še izdelovali takšne motorje, že leta 2025 pa v veljavo vstopi normativ Euro 7, ki bo v večna lovišča poslal marsikateri bencinski in dizelski motor. Drugi žebelj v krsto tovrstnih motorjev pa so seveda vse višje dajatve ob registraciji avtomobilov s takšnimi motorji.
slika
mercedes-AMG E 63 S 4matic+ final edition
Mnogi kupci nad takšnim početjem seveda niso navdušeni, sploh pa ne nad zmanjševanjem valjev in ustvarjanjem hibridnih pogonskih sklopov, vendar je to na žalost skoraj edina možnost, da zelo zmogljivi avtomobili preživijo na dolgi rok. Tudi Bavarci so že naznanili, da bodo vse prihodnje generacije najzmogljivejših strojev z oznako M elektrificirane, prav tako pa tudi pri Audiju ne bodo mogli več dolgo prodajati povsem bencinskih modelov RS.
slika
mercedes-AMG E 63 S 4matic+ final edition
Mercedes-AMG C 63 S E performance ponudi 500 kW (680 KM) sistemske moči in 1.020 Nm navora, kar proizvede priključnohibridni pogonski sklop, do 100 km/h se požene v 3,4 sekunde in doseže elektronsko omejeno hitrost 280 km/h.
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
Mercedes-AMG E 63 S 4matic+ je v pretekli generaciji ponudil 450 kW (612 KM) moči in 850 Nm navora, kar je proizvedel 4,0-litrski turbobencinski motor V8. Aktualne izdaje še niso pokazali, bo pa verjetno avtomobil premogel okoli 530 kW (720 KM) sistemske moči.
slika
mercedes-AMG E 63 S 4matic+ final edition
slika
mercedes-AMG E 63 S 4matic+ final edition
slika
mercedes-AMG E 63 S 4matic+ final edition
slika
mercedes-AMG E 63 S 4matic+ final edition
slika
mercedes-AMG E 63 S 4matic+ final edition
slika
mercedes-AMG E 63 S 4matic+ final edition
slika
mercedes-AMG E 63 S 4matic+ final edition
slika
mercedes-AMG E 63 S 4matic+ final edition
slika
mercedes-AMG E 63 S 4matic+ final edition
slika
mercedes-AMG E 63 S 4matic+ final edition
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
slika
mercedes-AMG C 63 S E performance
Posted on

Pozabite na motor V8

Po spletu so zaokrožile govorice, da so se pri Mercedes-Benzu odločili, da bosta modela AMG C 63 in E 63 od leta 2026 imela turbobencinski motor V8.

Beri dalje
CLE z največ moči
NOVICE
CLE z največ moči
Mercedes-AMG CLE 63
Iztok Krajnc
Futuristični izgled za Los Angeles
NOVICE
Futuristični izgled za Los Angeles
Hyundai ioniq 9
Iztok Krajnc
Hibrid z vodikovo gorivno celico
NOVICE
Hibrid z vodikovo gorivno celico
Renault emblème concept
Iztok Krajnc
Električni range rover sport
NOVICE
Električni range rover sport
Range rover sport EV
Iztok Krajnc
Koncept vodikovega avtomobila
NOVICE
Koncept vodikovega avtomobila
Hyundai initium concept
Iztok Krajnc
Najlažja carrera
NOVICE
Najlažja carrera
Porsche 911 carrera T
Iztok Krajnc
EQC bo postal GLC EV
NOVICE
EQC bo postal GLC EV
Mercedes-benz GLC EV
Iztok Krajnc
Zdaj z 265 ‘konjički’
NOVICE
Zdaj z 265 ‘konjički’
Škoda kodiaq RS
Iztok Krajnc
Admiralska ladja na elektriko
NOVICE
Admiralska ladja na elektriko
Lancia gamma
Iztok Krajnc
Klasika ne gre iz mode
NOVICE
Klasika ne gre iz mode
Audi A7
Iztok Krajnc