Mercedes-Benz bo še letos na ceste spravil povsem novo družino CLA, ki bo še vedno premogla tudi CLA shooting brake.
Novi mercedes-benz CLA bo izdelan na novi modularni platformi MMA, ki omogoča vgradnjo hibridnih in električnih pogonskih sklopov. Čeprav so govorice še nedavno namigovale, da nova generacija ne bo premogla bolj praktične izdaje CLA shooting brake, govorijo najnovejše vohunske fotografijo drugačno zgodbo. Mi smo prototip avtomobila že ujeli v okolici Stuttgarta, kupci pa ste nad novo družino CLA lahko že zdaj navdušeni, saj je vodstvo znamke napovedalo, da bodo člani precej bolj sofisticirani kot doslej.

Mercedes-benz CLA bo v novi generaciji tako premogel nov hibridni pogon, ki ga bodo sestavljali nov 1,5-litrski bencinski štirivaljnik (M252), baterijski sklop, ki pospravi 1,3 kWh elektrike, seveda tudi elektromotor. Poleg tega bo moč na kolesa prenašal novi osemstopenjski robotiziran menjalnik z dvema sklopkama, kar je za Mercedes-Benz povsem nov pristop. Za razliko od preteklega 1,5-litrskega motorja (M260), je novi malenkost manjši in kar 17 odstotkov lažji, seveda pa bo tokrat omogočena tudi vožnja na elektriko do hitrosti 100 km/h. Hibridni pogon bo premogel 100 kW (136 KM), 120 kW (163 KM) in 140 kW (190 KM) moči, poraba bencina pa bo po napovedih primerljiva z dizelskimi motorji. V to Nemci verjamejo tako zelo, da v prihodnji generaciji priključnohibridnega pogona za CLA sploh ne bodo več ponudili.

Po drugi strani pa bo CLA na voljo tudi kot povsem električni model, ki ne bo nosil imena EQA. Na voljo bodo nove baterije in posodobljeni elektromotorji, ki bodo bolj učinkoviti in še manjši. Posledično bo lahko v avtomobilu še več motorja, skupno pa bosta bateriji pospravili ali 58 ali 85 kWh elektrike, pri čemer bo manjša litij-železo fosfatna, večja pa nikelj-mangan kobaltna. Očitno so sam pogonski sklop ekstremno izboljšali, saj bo z njim po napovedih mogoče prevoziti več kot 750 kilometrov, 800-voltna arhitektura pa bo omogočila hitro polnjenje z močjo do 320 kW. To pomeni, da bo baterija v optimalnih pogojih v 10 minutah pospravila za novih 300 kilometrov elektrike. Vsi električni modeli CLA bodo premogli elektromotor na zadnji premi, ki bo ponudil 198 kW (270 KM) moči, za povečano učinkovitost pa bo motor imel menjalnik z dvema stopnjama. To seveda pomeni manjšo porabo elektriko pri večjih hitrostih, štirikolesne izdaje pa bodo dobile še manjši elektromotor na sprednji premi, ki bo ponudil 81 kW (110 KM) moči.

Učinkovitost novega pogona je Mercedes-Benz že dokazal, saj je v 24 urah z novim CLA uspešno prevozil kar 3717 kilometrov, od nove generacije pa lahko poleg efektivnosti pričakujete še novo grafiko luči s trikrakimi zvezdami, napredni multimedijski sistem in zvrhan koš varnostnih sistemov. Novi mercedes-benz CLA bodo Nemci uradni pokazali v prihodnjih mesecih, približno 3 mesece kasneje še izdajo shooting brake, enako obdobje kasneje pa še modela GLA in GLB.
Praktična izdaja ostaja
Beri dalje