Genesis neolun je zelo zanimiv koncept, saj premore številne napredne tehnologije, čeprav vseh v proizvodni izdaji vseeno ne bomo videli. Enkrat se bo neolun prelevil v čistokrvni in predvsem proizvodni genesis GV90, ki bo precej večji od aktualnega GV80. Slednji v dolžino meri slabih 5 metrov, GV90 bo v tej kategoriji premogel precej več centimetrov, verjetno okoli 520. Ko bo enkrat na voljo se bo postavil po robu tekmecem kot so mercedes-benz EQS SUV, BMW iX, volvo EX90 in ranger rover EV, poleg oblike pa bo zanimiv še zaradi platforme E-GMP. Slednja bo omogočala vgradnjo velikih baterijskih sklopov, po napovedih bi lahko osnovni pospravil 99,8 kWh elektrike, večji okoli 120 kWh. To seveda pomeni, da bi z manjšo baterijo GV90 po WLTP prevozil okoli 540 kilometrov, z večjo okoli 700. Platforma pomeni tudi 800-voltno arhitekturo in polnjenje preko enosmernega toka z močjo največ 350 kW, verjetno pa bo vgrajeni polnilnik imel moč 22 kW, torej bo na polnilnicah z izmeničnim tokom lahko polnil s takšno močjo.
slika
Južnokorejci so ob predstavitvi dodali, da so za zunanjost uporabili minimalizem za čist in preprost videz. Sprednji del koncepta premore podobno obliko dvojnih svetil, kot smo jo videli na že nekaj konceptih znamke Genesis, slednje se nadaljujejo na strani do sprednjih vrat. Podobno je tudi na zadnji strani, le da so tokrat prtljažna vrata postavljena manj pokončno. Neolun koncept je zanimiv tudi zaradi impozantnih platišč, pomanjkanja kljuk in B-stebrička, slednje pa služi povečanemu udobju pri vstopu in izstopu. Seveda se ob odpiranju vrat za lažji vstop in izstop ob pomoči elektrike pojavijo tudi stopnice.
slika
V notranjosti lahko najprej opazimo ogromen osrednji zaslon multimedijskega sistema na armaturni plošči, ki preveč zastira pogled naprej, da bi lahko prišel tudi v proizvodno različico. Sprednja vrsta sedežev se lahko obrne proti zadnji vrsti, potnika zadaj pa imata pred sabo še vsak svoj zaslon, ki je vgrajen v strop avtomobila. Poleg tega je v notranjosti še kombinacija vijoličnega in rjavega usnja, kar dopolnjuje temen pod iz pravega lesa. Datuma splovitve Južnokorejci sicer še niso navedli, vendar lahko električni genesis GV90 pričakujemo enkrat proti koncu prihodnjega leta. Takrat bo na voljo za najmanj 140.000 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Predogled električnega GV90

Južnokorejci so pokazali svoj nov koncept neolun, ki predstavlja prvi vpogled v izgled električnega modela GV90, ki verjetno pripelje konec prihodnjega leta.

Beri dalje
Tiguan+2
NOVICE
Tiguan+2
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Električni kabriolet
NOVICE
Električni kabriolet
Maserati grancabrio folgore EV
Iztok Krajnc
Jubilejni abarth
NOVICE
Jubilejni abarth
Abarth Classiche 1300 OT
Iztok Krajnc
Električen razred C
NOVICE
Električen razred C
Mercedes-benz EQC
Iztok Krajnc
Več opreme, ne moči
NOVICE
Več opreme, ne moči
Ford focus ST edition
Iztok Krajnc
Četrti C3 še vedno na bencin!
NOVICE
Četrti C3 še vedno na bencin!
Citroën C3
Iztok Krajnc
Prihaja tudi kompaktni električni križanec
NOVICE
Prihaja tudi kompaktni električni križanec
Kia EV3
Iztok Krajnc
Prestiž in športnost
NOVICE
Prestiž in športnost
Bentley bentayga S black edition
Iztok Krajnc
Targa porsche za puriste
NOVICE
Targa porsche za puriste
Theon GBR003 TARGA
Iztok Krajnc
Tri vrste sedežev, prosim
NOVICE
Tri vrste sedežev, prosim
Hyundai palisade
Iztok Krajnc