Eden najcenejših in najmanjših električnih avtomobilov je dobil konkretno število nadgradenj. Osveženi dacia spring pripelje jeseni.
Romunska Dacia prenavlja svoje avtomobile kot po tekočem traku, kot zadnjega pa so predstavili osveženi model spring. Slednjega poznamo pri nas že od leta 2021, v samo treh letih pa so jih prodali več kot 140.000. Zdaj bo spring še bolj zaželen, saj se ponaša z osveženim in bolj drznim izgledom, drugačnimi in bolj naprednimi lučmi, prav tako poleg novih barv premore več zabavnih in varnostnih tehnologij. Sama osnova se seveda ni spremenila in spring ostaja lahek (984 kg) mestni električni avtomobil, ki v dolžino meri 3,72 metra, posledično pa lahko z relativno majhno baterijo (26,8 kWh) prevozi do 220 kilometrov (WLPT). Še vedno bosta na voljo dva različno zmogljiva elektromotorja, ki ponudita ali 33 kW (45 KM) ali 48 kW (65 KM) moči, pri najbolje opremljeni izdaji je seveda na voljo samo močnejši motor.

Spring ima tako kot zunaj tudi v notranjosti veliko novosti. V prvi vrsti so konkretno spremenili armaturno ploščo in pred voznika dodali digitalne merilnike na 7-palčnem zaslonu, kar bo na voljo pri vseh izdajah. Najbolje založeni primerki, za katere se odloči okoli 40 odstotkov kupcev, bo imelo 10-palčni zaslon multimedijskega sistema z možnostjo posodobitev preko spleta, večje navigacije z realnimi podatki o prometu in pretokom vsebin preko Android Auto in Carplay, manj založene izdaje pa bodo imele nosilec za mobilni telefon, ki lahko služi kot zaslon multimedijskega sistema. Seveda so izboljšali tudi materiale v notranjosti, ki so posebej opazni na sedežih, plastika na vratih je manj duhomorna, duster pa je posodil nov volan, ki je nastavljiv po višini. Po višini pa po drugi strani še vedno ni nastavljiv voznikov sedež.

Kupci modela spring bodo imeli širok nabor dodatne opreme, med katerimi bodo nastavki in držala za pijačo, med drugim tudi za poseben nahrbtnik. V notranjosti po drugi strani ne morete pričakovati revolucije, vsaj kar se prostornosti tiče ne, bo pa prtljažnik po drugi strani še vedno pogoltnil 308 litrov, opcijsko pa bo na voljo še košara, ki jo bo mogoče namestiti pod pokrov motorja, tako da bo tam mogoče spraviti polnilne kable. Vgrajeni polnilnik ima tudi po prevetritvi na žalost moč samo 7 kW, torej se v tem primeru baterija napolni v štirih urah, preko enosmernega toka z močjo največ 30 kW pa se od 20 do 80 odstotkov napolni v 45 minutah. Ob doplačilu je mogoče dobiti tudi adapter, preko katerega lahko spring napaja zunanje naprave, na primer luči, električne žare in podobno.

Spring bo v osnovi obut v 14- ali 15-palčna platišča, odvisno od moči motorja, prav tako pa bo v osnovi premogel parkirne senzorje zadaj, tempomat in omejevalnik hitrosti. Boljša oprema bo prinesla drugačna 15-palčna platišča, električno pomični zunanji ogledali in električno pomična zadnja stekla, tudi par vhodov USB tipa C na sredinski konzoli, tudi dodatke v barvi bakra. V začetku marca bodo pri Dacii začeli pobirati naročila za osveženi spring, ki pripelje jeseni, vstopni pa ne bi smel biti bistveno dražji od aktualnega, ki vas olajša za najmanj 22.900 evrov.
Prenova najmanjšega električarja
Beri dalje