Južnokorejci so modelu bayon namenili medgeneracijsko prenovo, ki se odraža v osveženi zunanjosti in novih tehnologijah.
Hyundai bayon ima svež izgled in kup novih tehnologij, s čimer se bo lažje zoperstavil tekmecem v verjetno najbolj težkem segmentu vozil – B-SUV. Konkurentov je namreč ogromno, zato Južnokorejci upajo, da bodo s tokratnim paketom nadgradenj prepričali še več kupcev kot doslej. V prvi vrsti je bayon zdaj bolj podoben drugi generaciji modela kona, tako da je na obrazu čez celotno širino led trak, prav tako so spremenili še obliko odbijačev, ki sta bolj dinamične, takisto je drugačna tudi oblika maske. K temu so dodali še štiri nove barve, na voljo je tudi dvobarvna zunanjost, takisto nove oblike 16- in 17-palčnih platišč.
Bayon bo po posodobitvi na voljo z nadgrajenim multimedijskim sistemom, ki bo posodobitve prejemal preko internetne povezave 5G, takisto bo poslej na voljo večbarvna ambientalna osvetlitev notranjosti. Prav tako bo polnjenje naprav mogoče preko dveh vhodov USB tipa C, eden spredaj in eden zadaj, prav tako pa bo spredaj še USB vhod tipa A, poleg dveh 10,25-palčnih zaslonov za merilnike in multimedijo. Vse ostalo ostaja praktično nespremenjeno, tudi postavitev klasičnih gumbov na armaturi in na dotik občutljivih površin pod multimedijskim zaslonom. V osnovi bo bayon imel sistem za ohranjanje voznega pasu, sistem za opozarjanje na nevarnost naleta in pametni radarski tempomat, ki lahko omeji hitrost avtomobila na podlagi omejitev vpisanih v navigacijski sistem. Ob tem seveda upamo, da so na lokaciji bivše cestninske postaje na Vranskem že odstranili staro hitrostno omejitev 40 km/h, ki je v nekaterih navigacijskih sistemih še vedno prisotna.
Na našem trgu bo bayon verjetno še vedno na voljo z dvema motorjema, pri čemer bo šibkejši 1,2-litrski bencinski štirivaljnik ponudil 61,8 kW (84 KM) moči. Zmogljivejši 1,0-litrski turbobencinski trivaljnik bo ponudil ali 73,5 kW (100 KM) ali 88,3 kW (120 KM) moči, pri čemer bo zmogljivejši del blagohibridnega sistema z 48-volno napeljavo. Vstopni bayon bo verjetno malenkost dražji od aktualnega, ki ga pri nas dobite za najmanj 18.550 EUR, s promocijskim prihrankom za najmanj 16.050 EUR. Osveženi bayon k nam pripelje pred poletjem.
Prenova za najmanjši SUV
Beri dalje