Prototip druge generacije modela EQC so naši vohunski fotografi opazili v bližini centra za raziskave in razvoj v Stuttgartu, poleg njega pa se je po cesti prevažal še klasičen GLC z motorjem na notranje zgorevanje. Drugi EQC bo veljal za enega najboljših prestižnih srednje velikih križancev, ko pripelje pozno leta 2025, za okoli 70.000 EUR pa se bo postavil po robu audiju Q4 E-tron in tesli model Y.
slika
Avtomobil bo izdelan na osnovi limuzinske izdaje modela EQC, ki prav tako pripelje leta 2025 ali 2026, slednja pa bo zamenjala aktualni model, ki ga poganjata dizel in bencin. Ker karavanske izdaje ne bo, bo to vrzel zapolnil EQC SUV, čeprav bodo ljubitelji karavanov gotovo nad tem dejstvom grozno razočarani, ker vsi pač ne marajo od tal bolj oddaljenih avtomobilov. Novi EQC bo izdelan na platformi MB.EA za srednje velika in velika vozila, to pa seveda pomeni 800-voltno električno omrežje, inverter iz silicijevega karbida, ki povečuje učinkovitost, takisto ekonomične elektromotorje z močjo od 154 kW (210 KM) do 367 kW (500 KM), pogon na zadnji kolesi ali na vsa štiri, tudi dvostopenjski menjalnik, ki bo še dodatno povečal učinkovitost. Prav tako bodo inženirji povečali gostoto energijskih celic v baterijskem sklopu, iz zdajšnjih 550 Wh na liter do vsaj 800 Wh na liter, kar pomeni več shranjene energije na manjšem prostoru in posledično lažjo ter manjšo baterijo. Drugi mercedes-benz EQC se bo lahko pohvalil z baterijo, ki bo pogoltnila okoli 100 kWh elektrike, s tem pa bi Nemci želeli prevoziti vsaj 1000 kilometrov. V resnici jih bodo verjetno dosti manj.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Prihaja druga generacija!

Eden od pionirjev elektromobilnosti v Nemčiji, Mercedes-Benz, je nedavno začel testirati prototip druge generacije modela EQC.

Beri dalje
Električni malček za 20.000 EUR
NOVICE
Električni malček za 20.000 EUR
Volkswagen ID.1 concept
Iztok Krajnc
Prihaja konec aprila
NOVICE
Prihaja konec aprila
Ferrari 296 VS
Iztok Krajnc
Test odsevnih brezrokavnikov
NOVICE
Test odsevnih brezrokavnikov
ADAC
Iztok Krajnc
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
NOVICE
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Bo pokopal porsche macan?
NOVICE
Bo pokopal porsche macan?
Alpine A390
Iztok Krajnc
Grdi raček se je spremenil v laboda
NOVICE
Grdi raček se je spremenil v laboda
Citroën TYPE-AMI by Caselani Carrosserie
Iztok Krajnc
1,8 % električnih avtomobilov
NOVICE
1,8 % električnih avtomobilov
Evropa
Iztok Krajnc
Raval bo kmalu med nami
NOVICE
Raval bo kmalu med nami
Cupra raval
Iztok Krajnc
Vojaška mravljica
NOVICE
Vojaška mravljica
Ari 1570
Iztok Krajnc
Končno jih je srečala pamet
NOVICE
Končno jih je srečala pamet
Audi
Iztok Krajnc