Ford bo električno pumo začel proizvajati še letos, mi pa smo na hladnem severu Evrope že ujeli prototip, ki ga trenutno testirajo. V drobovju se skriva enak motor kot v električnem E-transit courier, kjer proizvede 100 kW (136 KM) moči. Glede na to, da sta oba avtomobila izdelana na enaki platformi B2E, nekih bistvenih sprememb ne pričakujemo, vsaj kar se tehnologije tiče. To seveda pomeni, da bo baterijski sklop pogoltnil dobrih 50 kWh elektrike, posledično pa se bo s tem kuga lahko pripeljala do 350 kilometrov daleč (WLTP). Hitro polnjenje bo mogoče z močjo največ 100 kW preko enosmernega toka, kjer se bo baterija od 10 do 80 odstotkov napolnila v slabih 35 minutah, vgrajeni polnilnik pa bo sicer imel moč 11 kW. Obstaja možnost, da bo na voljo več različno zmogljivih elektromotorjev, v vsakem primeru pa lahko predstavitev pričakujemo še letos, verjetno poleti.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Prihaja puma na elektriko

Preteklo leto so pri Fordu s silhuetami nakazali svoje prihodnje električne avtomobile, med katerimi smo lahko videli tudi električno pumo, ki jo že testirajo.

Beri dalje
15 primerov dolgega električnega dosega
NOVICE
15 primerov dolgega električnega dosega
Priključni hibridi
Iztok Krajnc
Nesreča na spolzkih cestah
NOVICE
Nesreča na spolzkih cestah
Genesis GV90
Iztok Krajnc
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
NOVICE
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
Classic Analytics
Iztok Krajnc
Pozabljeni nemški revolucionar
NOVICE
Pozabljeni nemški revolucionar
Leichtbau Maier
Iztok Krajnc
Električni malček za 20.000 EUR
NOVICE
Električni malček za 20.000 EUR
Volkswagen ID.1 concept
Iztok Krajnc
Prihaja konec aprila
NOVICE
Prihaja konec aprila
Ferrari 296 VS
Iztok Krajnc
Test odsevnih brezrokavnikov
NOVICE
Test odsevnih brezrokavnikov
ADAC
Iztok Krajnc
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
NOVICE
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Bo pokopal porsche macan?
NOVICE
Bo pokopal porsche macan?
Alpine A390
Iztok Krajnc
Grdi raček se je spremenil v laboda
NOVICE
Grdi raček se je spremenil v laboda
Citroën TYPE-AMI by Caselani Carrosserie
Iztok Krajnc