Japonci na nemškem dirkališču Nürburgring testirajo poseben prototip modela GR supra, ki bi lahko bil dolgo pričakovani GRMN supra s povečano močjo.
Toyota GR supra je eden od bolj zaželenih avtomobilov v svojem segmentu, saj se pelje vrhunsko in ponuja dovolj moči za veliko užitkov tako na cesti kot med ovinki. GR vemo, da je Toyotina športna divizija Gazoo Racing, GRMN pa pomeni Gazoo Racing, ki ga je uglasil mojster Nürburgringa (Gazoo Racing tuned by the Master of the Nürburgring), kar je vzdevek aktualnega Toyotinega testnega voznika Hiroma Naruse. Res je, da prototip mogoče sploh ni GRMN supra, vendar lahko na podlagi govoric sklepamo, da je, saj so že za leto 2023 napovedovali, da bo GR supra dobil ročni menjalnik, kar se je na koncu izkazalo za resnico.
Še bolj športno naravnana toyota GRMN supra se bo od ostalih izdaj razlikovala po drugačnem usmerjevalniku zraka spredaj, enako so drugačni usmerjevalniki zraka na straneh, takisto je na zadku precej veliko zadnje krilo, ki skrbi za dovolj podtlaka. Poleg tega lahko vidimo še nadgrajene zavore in zmanjšano oddaljenost od tal. Seveda bo toyota GRMN supra imela spremenjeno vzmetenje, ki bo avtomobil manj oddaljilo od tal in vse skupaj bo trše nastavljeno, posledično pa bo izboljšano krmiljenje med ostrimi ovinki. Da bodo platišča lažja ni nobena skrivnost, večji misterij je okoli pogonskega sklopa. Seveda vemo, da bo šlo za Bavarski motor, ki ga bo posodil eden od modelov M, verjetno M3. To pomeni, da bi 3,0-litrski turbobencinski šestvaljnik lahko proizvedel 353 kW (480 KM), čeprav bi Japonci lahko dobili šibkejšo različico z močjo 338 kW (460 KM). Obe različici motorja imata ročni menjalnik, najzmogljivejša izdaja z močjo 404,5 kW (550 km9 pa samodejni menjalnik, tako da toliko moči v toyoti GRMN supra verjetno res ne bomo videli.
Prihaja še bolj brutalna izdaja?
Beri dalje