Kodiaq RS bo verjetno poganjal 2,0-litrski turbobencinski TSI, če sklepamo po pogonu volkswagna tiguan. To pomeni, da bo na voljo vsaj 195 kW (265 KM) moči, če bo kodiaq RS premogel priključnohibridni pogon, pa bo na voljo 200 kW (272 KM) moči. V tem primeru bo mogoče na elektriko prevoziti dobrih 100 kilometrov, saj baterija neto ponudi 19,7 kWh elektrike, polni pa se preko izmeničnega toka z močjo največ 11 kW, preko enosmernega toka pa z močjo največ 50 kW. Takšen kodiaq RS bi imel sicer samo sprednji pogon, čeprav platforma MQB evo omogoča tudi štirikolesnega, bencinsko gnana izdaja pa bi verjetno imela štirikolesni pogon. Več informacij bo znanih v prihodnosti, vsekakor pa bo škoda kodiaq RS na voljo za najmanj 55.000 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Prihaja spomladi prihodnje leto

Škoda bo spomladi ponudila hitri kodiaq RS, ki se bo po vsej verjetnosti ponašal s turbobencinskim štirivaljnikom. Točne informacije še niso znane.

 

Beri dalje
CLE z največ moči
NOVICE
CLE z največ moči
Mercedes-AMG CLE 63
Iztok Krajnc
Futuristični izgled za Los Angeles
NOVICE
Futuristični izgled za Los Angeles
Hyundai ioniq 9
Iztok Krajnc
Hibrid z vodikovo gorivno celico
NOVICE
Hibrid z vodikovo gorivno celico
Renault emblème concept
Iztok Krajnc
Električni range rover sport
NOVICE
Električni range rover sport
Range rover sport EV
Iztok Krajnc
Koncept vodikovega avtomobila
NOVICE
Koncept vodikovega avtomobila
Hyundai initium concept
Iztok Krajnc
Najlažja carrera
NOVICE
Najlažja carrera
Porsche 911 carrera T
Iztok Krajnc
EQC bo postal GLC EV
NOVICE
EQC bo postal GLC EV
Mercedes-benz GLC EV
Iztok Krajnc
Zdaj z 265 ‘konjički’
NOVICE
Zdaj z 265 ‘konjički’
Škoda kodiaq RS
Iztok Krajnc
Admiralska ladja na elektriko
NOVICE
Admiralska ladja na elektriko
Lancia gamma
Iztok Krajnc
Klasika ne gre iz mode
NOVICE
Klasika ne gre iz mode
Audi A7
Iztok Krajnc