Nissan leaf je od leta 2011 postal eden najbolje prodajanih električnih avtomobilov. Japonci se zdaj pripravljajo na prihod tretje generacije.
Novi nissan leaf ne bo več kombilimuzina, saj bo v tretji generaciji postal križanec. Izdelan bo na srednje veliki platformi AmpR, prej CMF-EV, enako podkožje pa uporabljajo tudi renault scenic E-tech, renault megane E-tech in nissan ariya. Največji ljubitelji znamke Nissan boste prepoznali nekatere oblikovne elemente, med drugim streho v stilu kupejev in prisekan zadek, oboje pa spominja na koncept chill-out iz leta 2021. Že lansko leto so Japonci tudi potrdili, da bo koncept postal tretji leaf, prav tako pa bo proizvodni model zelo podoben konceptu, tako da lahko tudi na tretjem leafu pričakujemo čiste linije, ki bodo skrbele za izboljšano aerodinamiko. Seveda bo malenkost drugačen obraz avtomobila, verjetno bodo luči bolj ostre, vsekakor pa bo novi leaf premogel masko V-motion v obliki črke V, ne bo pa podoben nobenemu drugemu modelu v ponudbi.
Ker bo novi nissan leaf imel že znano električno platformo, lahko približno vemo, kakšen bo pogon. Verjetno bo takšen kot pri renaultu megane E-tech, torej bo vstopna izdaja premogla elektromotor z močjo 96 kW (130 KM) in manjšo baterijo, ki pospravi 40 kWh elektrike. Na voljo bo tudi večja baterija, ki bo ponudila 60 kWh elektrike, takisto zmogljivejši elektromotor z močjo 160 kW (220 KM). To pomeni, da bo novi nissan leaf lahko prevozil do 450 kilometrov (WLTP), mogoče celo več. V notranjosti pričakujemo novo generacijo multimedijskega sistema, ki je debitiral z osveženo izdajo nissana qashqai. Slednji v drobovju skriva operacijski sistem Android. Nissan bi lahko novi leaf pokazal še pred koncem leta, saj je proizvodnja načrtovana za začetek prihodnjega leta, izdelovali pa ga bodo v angleški tovarni v Sunderlandu, poleg qashqaia in juka.
Prihaja tretja generacija
Beri dalje