Omrežje 5G že nekaj časa živi, zato je jasno, da ga je treba izkoristiti. Tega se zavedajo tudi pri Fordu in bodo že prihodnje leto v forde transit grajevali komunikacijske module 5G, s čimer se bo lahko večina posodobitev izvajala preko spleta, posledično pa bodo transiti tudi manj časa na servisih. Posodobitve bosta deležna tako klasični transit kot električni E-transit, prinaša pa tudi 12-palčni zaslon na dotik multimedijskega sistema z navigacijskim sistemom, ki v realnem času prikazuje podatke o prometu. Poleg slednjega bo voznik lahko spremljal podatke o vožnji na 8-palčnem zaslonu pred sabo. Seveda bodo lahko upravljalci voznega parka v svojem kontrolnem centru spremljali tudi realne informacije o stanju vozila na cesti.
slika
Poleg tega so inženirji dodali posebno funkcijo imenovano 'delivery asist', ki bo pomagala pri dostavah. Sistem namreč samodejno zazna pogoste poti voznika, v primeru samodejnega menjalnika pa bo transit ob prestavitvi menjalnika v P izključil motor, prižgal varnostne utripalke in zaklenil vsa vrata, ki jih dostavljavec ne potrebuje za dostavo paketa. Ob vrnitvi v kabino bo voznik moral samo pritisniti na zavorno stopalko in vozilo bo takoj spet pripravljeno na vožnjo. Na ta način bi lahko pri posamezni dostavi prihranili do 20 sekund časa, kar se seveda zelo pozna, če je veliko dostav na iste lokacije.
slika
Osveženi transit bo premogel še samodejno zaviranje v sili, pameten omejevalnik hitrosti in sistem za ohranjanje voznega pasu, seveda pa so na voljo še dodatni varnostni paketi, ki dodajo še opozarjanje na vozila v mrtvem kotu in na prečni promet, radarski tempomat s funkcijo samodejnega ustavljanja in speljevanja v zastojih, tudi 360-stopinjski pregled okoli vozila. Transiti s pogonom na sprednji kolesi bodo lahko imeli tudi samodejni menjalnik z osmimi stopnjami, ki izboljša učinkovitost in povečuje zmogljivost pri prevozu z dovoljeno skupno masko vozila do 4.250 kilogramov in dovoljeno skupno maso vozila in prikolice na 6.000 kilogramov. Preoblikovana pesta koles in zavorni sistemi, odvisno od konfiguracije, zmanjšajo težo za do 27 kilogramov in omogočajo hitrejšo menjavo zavor – tudi do dve uri pri zamenjavi vseh štirih diskov. Poleg tega bodo vsi fordi transit z letnico 2024 obuti v 16-palčna platišča. Za modele s sprednjim pogonom je zdaj na voljo nov paket za povečano osno obremenitev, ki povečuje največjo dovoljeno obremenitev sprednje osi s 1.850 kg na 2.000 kg, kar omogoča še večji potencial za predelave ter prihrani čas in napor upravljavcev z zmanjšanjem zahtev po porazdelitvi tovora. Najnovejša modela transit in E-transit bo mogoče naročiti v kratkem, proizvodnja bo stekla prihodnje leto, dobave pa so predvidene od poletja 2024. Vstopni ford transit trenutno stane 37.970 EUR.
Posted on

Prihodnje leto s povezavo 5G!

Ford transit bo prihodnje leto na voljo z več funkcijami in digitalnimi storitvami.

Beri dalje
Francoska reli sestavljanka
NOVICE
Francoska reli sestavljanka
Rolls-Royce 'Jules' prototype
Iztok Krajnc
EV4 prihaja zgodaj leta 2026
NOVICE
EV4 prihaja zgodaj leta 2026
Kia EV4
Iztok Krajnc
Prefinjena elektomobilnost
NOVICE
Prefinjena elektomobilnost
Jaguar type 00 concept
Iztok Krajnc
V napad proti premijskim znamkam
NOVICE
V napad proti premijskim znamkam
Genesis GV70 electrified
Iztok Krajnc
Še druga osvežitev za GLE
NOVICE
Še druga osvežitev za GLE
Mercedes-benz GLE
Iztok Krajnc
60 let ‘daljnovzhodne fulvie’
NOVICE
60 let ‘daljnovzhodne fulvie’
Nissan silvia (CSP311)
Iztok Krajnc
Do 523 kilometrov po mestu
NOVICE
Do 523 kilometrov po mestu
Ford puma gen-e
Iztok Krajnc
Novi C5 aircross bo precej daljši
NOVICE
Novi C5 aircross bo precej daljši
Citroën C5 aircross
Iztok Krajnc
Drag hišni dodatek
NOVICE
Drag hišni dodatek
Rolls-royce cameo
Iztok Krajnc
Italijansko ‘odkritje’
NOVICE
Italijansko ‘odkritje’
Camal scoperta
Iztok Krajnc