Omrežje 5G že nekaj časa živi, zato je jasno, da ga je treba izkoristiti. Tega se zavedajo tudi pri Fordu in bodo že prihodnje leto v forde transit grajevali komunikacijske module 5G, s čimer se bo lahko večina posodobitev izvajala preko spleta, posledično pa bodo transiti tudi manj časa na servisih. Posodobitve bosta deležna tako klasični transit kot električni E-transit, prinaša pa tudi 12-palčni zaslon na dotik multimedijskega sistema z navigacijskim sistemom, ki v realnem času prikazuje podatke o prometu. Poleg slednjega bo voznik lahko spremljal podatke o vožnji na 8-palčnem zaslonu pred sabo. Seveda bodo lahko upravljalci voznega parka v svojem kontrolnem centru spremljali tudi realne informacije o stanju vozila na cesti.
slika
Poleg tega so inženirji dodali posebno funkcijo imenovano 'delivery asist', ki bo pomagala pri dostavah. Sistem namreč samodejno zazna pogoste poti voznika, v primeru samodejnega menjalnika pa bo transit ob prestavitvi menjalnika v P izključil motor, prižgal varnostne utripalke in zaklenil vsa vrata, ki jih dostavljavec ne potrebuje za dostavo paketa. Ob vrnitvi v kabino bo voznik moral samo pritisniti na zavorno stopalko in vozilo bo takoj spet pripravljeno na vožnjo. Na ta način bi lahko pri posamezni dostavi prihranili do 20 sekund časa, kar se seveda zelo pozna, če je veliko dostav na iste lokacije.
slika
Osveženi transit bo premogel še samodejno zaviranje v sili, pameten omejevalnik hitrosti in sistem za ohranjanje voznega pasu, seveda pa so na voljo še dodatni varnostni paketi, ki dodajo še opozarjanje na vozila v mrtvem kotu in na prečni promet, radarski tempomat s funkcijo samodejnega ustavljanja in speljevanja v zastojih, tudi 360-stopinjski pregled okoli vozila. Transiti s pogonom na sprednji kolesi bodo lahko imeli tudi samodejni menjalnik z osmimi stopnjami, ki izboljša učinkovitost in povečuje zmogljivost pri prevozu z dovoljeno skupno masko vozila do 4.250 kilogramov in dovoljeno skupno maso vozila in prikolice na 6.000 kilogramov. Preoblikovana pesta koles in zavorni sistemi, odvisno od konfiguracije, zmanjšajo težo za do 27 kilogramov in omogočajo hitrejšo menjavo zavor – tudi do dve uri pri zamenjavi vseh štirih diskov. Poleg tega bodo vsi fordi transit z letnico 2024 obuti v 16-palčna platišča. Za modele s sprednjim pogonom je zdaj na voljo nov paket za povečano osno obremenitev, ki povečuje največjo dovoljeno obremenitev sprednje osi s 1.850 kg na 2.000 kg, kar omogoča še večji potencial za predelave ter prihrani čas in napor upravljavcev z zmanjšanjem zahtev po porazdelitvi tovora. Najnovejša modela transit in E-transit bo mogoče naročiti v kratkem, proizvodnja bo stekla prihodnje leto, dobave pa so predvidene od poletja 2024. Vstopni ford transit trenutno stane 37.970 EUR.
Posted on

Prihodnje leto s povezavo 5G!

Ford transit bo prihodnje leto na voljo z več funkcijami in digitalnimi storitvami.

Beri dalje
Nova slonja kotalka
NOVICE
Nova slonja kotalka
ARI soleno
Iztok Krajnc
Zbiratelj se rodiš
NOVICE
Zbiratelj se rodiš
Petja Grom
Iztok Krajnc
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc
Težak, težji, m – hero 1
NOVICE
Težak, težji, m – hero 1
Dongfeng m - hero 1
Iztok Krajnc
Maraton nadzora hitrosti
NOVICE
Maraton nadzora hitrosti
Agencija za varnost prometa
Iztok Krajnc
Tiguan+2
NOVICE
Tiguan+2
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Električni kabriolet
NOVICE
Električni kabriolet
Maserati grancabrio folgore EV
Iztok Krajnc
Jubilejni abarth
NOVICE
Jubilejni abarth
Abarth Classiche 1300 OT
Iztok Krajnc
Električen razred C
NOVICE
Električen razred C
Mercedes-benz EQC
Iztok Krajnc
Več opreme, ne moči
NOVICE
Več opreme, ne moči
Ford focus ST edition
Iztok Krajnc