Ford ranger bo prvič na voljo s priključnohibridnim pogonskim sklopom, vendar bo ta na voljo šele leta 2025.
Ford ranger je zelo priljubljen poltovornjak, ki bo v prihodnosti še bolj zaželen, tudi zaradi priključnohibridnega pogonskega sklopa. Navzven bistven sprememb v primerjavi s klasično izdajo ne bo, bodo pa na levi strani vozila še dodatna vratca za polnjenje z elektriko, samo nekaj centimetrov stran od vratc za nalivanje bencina. Nova bodo tudi 18-palčna platišča.
Za premikanje bosta zadolžena 2,3-litrski turbobencinski motor in elektromotor, vendar pri Fordu še niso izdali tehničnih podrobnosti. Koliko elektrike bo pospravila baterija še tudi ni jasno, bo pa ford ranger PHEV samo na elektriko lahko prevozil več kot 45 milimetrov. Pogonski sklop bo poskrbel, da bo takšen ford ranger premogel tudi največ navora v ponudbi, kljub temu pa bo lahko vlekel tako težek tovor kot ranger z dizelskim motorjem, torej največ 3.500 kilogramov.
Priključnohibridni sistem bo omogočal še dodatne možnosti, kot je polnjenje zunanjih naprav, kar bo še olajšalo delo obrtnikov na terenu. Še več, takšen ford ranger PHEV bo idealen tudi za kampiranja v divjini, kjer ni dostopa do elektrike. Druge podrobnosti bodo pri Fordu izdali pozno prihodnje leto, vsekakor pa pričakujemo še nadgrajen multimedijski sistem sync4, ki bo ponujal več podrobnosti o napolnjenosti baterije, učinkovitosti delovanja pogona in drugo.
Priključni hibrid, ampak leta 2025
Beri dalje