Ford ranger je zelo priljubljen poltovornjak, ki bo v prihodnosti še bolj zaželen, tudi zaradi priključnohibridnega pogonskega sklopa. Navzven bistven sprememb v primerjavi s klasično izdajo ne bo, bodo pa na levi strani vozila še dodatna vratca za polnjenje z elektriko, samo nekaj centimetrov stran od vratc za nalivanje bencina. Nova bodo tudi 18-palčna platišča.
slika
Za premikanje bosta zadolžena 2,3-litrski turbobencinski motor in elektromotor, vendar pri Fordu še niso izdali tehničnih podrobnosti. Koliko elektrike bo pospravila baterija še tudi ni jasno, bo pa ford ranger PHEV samo na elektriko lahko prevozil več kot 45 milimetrov. Pogonski sklop bo poskrbel, da bo takšen ford ranger premogel tudi največ navora v ponudbi, kljub temu pa bo lahko vlekel tako težek tovor kot ranger z dizelskim motorjem, torej največ 3.500 kilogramov.
slika
Priključnohibridni sistem bo omogočal še dodatne možnosti, kot je polnjenje zunanjih naprav, kar bo še olajšalo delo obrtnikov na terenu. Še več, takšen ford ranger PHEV bo idealen tudi za kampiranja v divjini, kjer ni dostopa do elektrike. Druge podrobnosti bodo pri Fordu izdali pozno prihodnje leto, vsekakor pa pričakujemo še nadgrajen multimedijski sistem sync4, ki bo ponujal več podrobnosti o napolnjenosti baterije, učinkovitosti delovanja pogona in drugo.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Priključni hibrid, ampak leta 2025

Ford ranger bo prvič na voljo s priključnohibridnim pogonskim sklopom, vendar bo ta na voljo šele leta 2025.

Beri dalje
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc
Težak, težji, m – hero 1
NOVICE
Težak, težji, m – hero 1
Dongfeng m - hero 1
Iztok Krajnc
Maraton nadzora hitrosti
NOVICE
Maraton nadzora hitrosti
Agencija za varnost prometa
Iztok Krajnc
Tiguan+2
NOVICE
Tiguan+2
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Električni kabriolet
NOVICE
Električni kabriolet
Maserati grancabrio folgore EV
Iztok Krajnc
Jubilejni abarth
NOVICE
Jubilejni abarth
Abarth Classiche 1300 OT
Iztok Krajnc
Električen razred C
NOVICE
Električen razred C
Mercedes-benz EQC
Iztok Krajnc
Več opreme, ne moči
NOVICE
Več opreme, ne moči
Ford focus ST edition
Iztok Krajnc
Četrti C3 še vedno na bencin!
NOVICE
Četrti C3 še vedno na bencin!
Citroën C3
Iztok Krajnc
Prihaja tudi kompaktni električni križanec
NOVICE
Prihaja tudi kompaktni električni križanec
Kia EV3
Iztok Krajnc