Nemci so pokazali svoj najnovejši priključni hibrid – mercedes-AMG E 53. Tako v limuzinski kot karavanski izdaji ponudi hibridni pogonski sklop do 612 ’konjev’ moči.
Pri Mercedes-Benzu so dvignili zastor nad najnovejšim zelo zmogljivim priključnim hibridom mercedes-AMG E 53 4matic, ki že navzven nakazuje, da ima veliko moči. Na voljo bo tako v limuzinski kot karavanski izdaji, v vsakem primeru pa z njim pretirano varčevanje ne bo mogoče, razen če bo lastnik venomer vozil samo na elektriko. Mercedes-AMG E53 4matic se za premikanje namreč zanaša na kombinacijo 3,0-litrskega turbobencinskega šestvaljnega motorja in elektromotorja, pri čemer elektrika ponudi 120 kW (163 KM) moči, skupno pa je na voljo 430 kW (585 KM) sistemske moči, začasno tudi največ 450 kW (612 KM) v načinu ’race start’. Ta je sicer na voljo samo pri opcijskem doplačljivem paketu AMG dynamic plus pack. Poleg tega ima nov priključni hibrid še veliko baterijo, ki pospravi 25,4 kWh elektrike, samo za električno vožnjo pa bo na voljo 21,22 kWh, kar bo dovolj za 100 kilometrov samo električne vožnje do maksimalne hitrosti 140 km/h. Moč se sicer na vsa kolesa prenaša preko samodejnega menjalnika z devetimi stopnjami 9G TCT, malenkost več moči gre sicer na zadnji kolesni par, mercedes-AMG E 53 4matic pa se bo do 100 km/h lahko pognal v 3,8 sekunde, dosegel pa bo lahko hitrost 250 km/h, ob doplačilu 275 km/h (karavan) oziroma 280 km/h (limuzina).
Velika baterija bo kriva tudi za veliko težo avtomobila, ki bo na tehtnici pokazal okoli 2300 kilogramov, zaradi česar so morali nadgraditi tudi vzmetenje, bo pa sam avtomobil že v osnovi imel širše podvozje, spredaj za 11 milimetrov, takisto bodo povečane odprtine za kolesa. Poleg tega so morali inženirji popolnoma spremeniti geometrijo sprednjega vzmetenja, seveda zaradi povečane moči in teže. Še več, mercedes-AMG E 53 4matic ne bo na voljo z zračnim vzmetenjem, temveč samo z vijačnimi vzmetmi, ki bodo imele nove dvoventilske blažilnike, ki spreminjajo kompresijo in odboj glede na program vožnje. Novinec bo premogel tudi zajetnejše zavorne diske, ki bodo v diagonalo v osnovi merili 360 milimetrov, pri opcijskem paketu AMG dynamic pluc pack pa 390, vidni pa bodo za novimi oblikami 19-, 20- in 21-palčnih platišč.
Čeprav novi AMG E 53 ne izgleda tako impresivno kot stari E 63 S, ima vseeno določeno mero agresivnosti. K temu doprinesejo maska, zajetna odbijača, stranski pragovi in majhen strešni spojler. Prav tako so na zadku še štiri okrogle izpušne cevi. V notranjosti se nadaljuje režim agresivnosti, zato sta spredaj na voljo opcijska športna sedeža, takisto AMG volan in številni različni materiali, med drugim tudi karbonska vlakna. Novi mercedes-AMG E 53 4matic bo na voljo poleti, takrat pa bo stal najmanj 120.000 EUR.
Priključni hibrid z do 612 ’konji’
Beri dalje