Pri Volkswagnu so končno pokazali koncept california, ki prikazuje prihod avtodoma s priključnohibridnim pogonom, ki pripelje spomladi.
Novi volkswagen california bo v proizvodni izdaji izdelan na osnovi volkswagnovega modela multivan T7, s podaljšanim zadnjim previsom, da bo v notranjosti več prostora. Poleg številnih novosti, ki bodo na voljo, je gotovo ena največjih priključnohibridni pogonski sklop, ki bo v califonii na voljo prvič. Vsesplošna oblika sicer ostaja nespremenjena, bo pa california na voljo tudi v dvobarvni izdaji in v vsakem primeru z dvižno streho. Poleg tega bo novi volkswagen california daljši in širši od predhodnika, prvič pa bo na voljo tudi s parom drsnih vrat, tako da bo mogoče bolje izrabiti prostor okoli avtodoma. Posledično bosta na voljo dva senčnika, po eden na vsaki strani.

V notranjosti je seveda majhna kuhinja z indukcijsko ploščo, hladilnikom in številnimi pametnimi odlagalnimi mesti. Sprednja sedeža se bosta tudi tokrat lahko obrnila za 180 stopinj, zadnje bo mogoče popolnoma odstraniti ali poklopiti, da nastane postelja. Poleg tega so inženirji za sedeže razvili posebne prevleke, ki so zelo trdožive in obenem prijetne na dotik. Seveda je dodatna postelja na voljo tudi v strehi, prav tako pa je povečan prostor ponudil mesto snemljivemu stranišču za sprednjimi sedeži. Poleg tega so znotraj še zložljiva miza in dodatna miza ter stoli za uporabo zunaj, za boljše vzdušje pa skrbi tudi ambientalna osvetlitev notranjosti in zunanjosti.

Koncept premore še snemljivo tablico na C-stebričku, preko katere je mogoče upravljati z dvižno streho in osvetlitvijo, poleg tega pa so prikazani še nivoji odpadne in sveže vode, napolnjenost akumulatorjev, prav tako bodo lahko lastniki preko tablice upravljali s prezračevanjem in hladilnikom. Hkrati bo tablica služila tudi kot multimedijska enota, ki se lahko namesti na rotacijsko roko, omogoča pa predvajanje filmov in serij v avtodomu.

Pogonski sklop zaenkrat še niso razkriti, bodo pa po nekaterih podatkih od spomladi na voljo vsi pogoni, ki premikajo tudi multivan. To pomeni, da bosta na bencinski strani 1,5- in 2,0-litrska turbobencinska štirivaljnika, tudi 2,0-litrski turbodizelski stroj ter, prvič, 1,4-litrski turbobencinski štirivaljnik v sklopu priključnohibridnega sistema. Če bo pri slednjem baterijski sklop pospravil okoli 13 kWh, bo lahko california samo na elektriko prevozila slabih 60 kilometrov, predvsem pa bo baterija prišla prav med kampiranjem, saj bo zagotavljala energijo za ogrevanje ali hlajenje, predvsem pa za uživanje na lokacijah brez možnosti priklopa na električno omrežje. Pričakujemo še razširjen nabor zabavnih in varnostnih tehnologij, volkswagen california pa bodo v proizvodni izdaji razkrili še pred koncem leta, saj bo kupcem na voljo že spomladi prihodnje leto.
Priključnohibridna brezčasnost
Beri dalje