Enoprostorci še živijo in pri Toyoti jih zdaj ponujajo s priključnohibridnim pogonom. Alphard in vellfire lahko na elektriko prevozita do 73 kilometrov.
Toyoti alphard in vellfire pri nas po vsej verjetnosti ne bosta na voljo, sta pa avtomobila vsekakor zanimiva za velike družine, prefinjena različica alphard tudi za prevoz petičnih potnikov. Oba modela pa imata na Japonskem že na voljo priključnohibridni pogon, ki seveda združuje klasični 2,5-litrski bencinski motor in dva elektromotorja, skupno pa je na voljo 225 kW (306 KM) sistemske moči. Zaradi večje litij-ionske baterije v trebuhu avtomobila lahko tako alphard kot vellfire na elektriko prevozita do 73 kilometrov po WLTP, kljub temu da premoreta štirikolesni pogon.

Druga pomembna informacija pa je polnjenje. Na voljo je hitro polnjenje z močjo 50 kW, zato se lahko baterija do 80 odstotkov napolni v 38 minutah. Japonci sicer niso navedli, če to pomeni od 0 ali od 20 %, kot običajno navajajo. Toyoti alphard in vellfire je mogoče uporabljati tudi za poganjanje zunanjih električnih naprav z močjo do največ 1500 vatov, ob polni bateriji in rezervoarju bencina pa bi tako lahko pet dni in pol poganjali naprave, če bi na dan porabili 10 kWh elektrike. Cena? Preračunanih najmanj 64.699 EUR.
Priključnohibridni enoprostorec
Beri dalje