Porsche taycan bo v posodobljeni različici verjetno na voljo še pred koncem leta, ali zgodaj prihodnje leto. Mi smo prototip posodobljenega modela ujeli med testiranjem na nemškem dirkališču Nürburgring. V prvi vrsti bodo Nemci nadgradili doseg avtomobila, ki je trenutno največja težava modela, če ga primerjamo s tekmeci. Tesla model S se lahko s polno baterijo odpelje do 640 kilometrov daleč, lucid air po drugi strani že do 830 kilometrov. Porsche taycan po drugi strani prevozi največ 395 kilometrov, zato bo posodobljena izdaja verjetno prevozila do 450 kilometrov. Še vedno precej manj kot tekmeci, pa vendar malenkost boljše od aktualnega modela.
slika
Še več, pri Porscheju pripravljajo poseben model, ki se bo verjetno imenoval taycan GT. Ponašal se bo z ogromnim spojlerjem na zadku, s čimer bo naznanjal, da premore ogromno moči. Zakaj? Ker želijo kontrirati Teslinemu modelu S plaid. Že današnji baterijski sklop bi omogočal vsaj 745 kW (1.012 KM) sistemske moči, omejitev sta predstavljala elektromotorja, ki danes proizvedeta največ 560 kW (761 KM) v modelu taycan turbo S. Vsi ostali električni avtomobili, ki premorejo najmanj 735 kW (1.000 KM) sistemske moči premorejo tri elektromotorje, taycan pa samo dva, trenutna tehnologija pa je dosegla zgornjo mejo razpoložljivega navora in posledično tudi moči, ki jo elektromotor lahko proizvede. Torej to pomeni, da bo taycan imel v prihodnosti tri elektromotorje? Po vsej res, skupno pa naj bi proizvedli več kot 760 kW (1.033 KM) moči. To seveda pomeni, da se bo takšen taycan GT lahko do 100 km/h pognal v slabih dveh sekundah in presegel hitrost 320 km/h. Tako vsaj napovedujejo govorice. K temu je treba dodati še bolj učinkovit in zmogljivejši zavorni sistem, bolj napreden sistem hlajenja in kar nekaj posodobitev tako vzmetenja kot podvozja.
slika
Posodobljeni porsche taycan bo vsekakor imel bolj učinkovit pogonski sklop, nekaj sprememb pa bo tudi pri polnjenju baterije. Trenutno je mogoče preko izmenične napetosti polniti z močjo največ 19,2 kW, pri enosmernem toku z močjo največ 270 kW. To pomeni, da se baterija od 5 do 80 odstotkov napolni v dobrih 22 minutah na hitrih polnilnicah, na polnilnicah z izmeničnim tokom pa do 100 % najhitreje v slabih 5 urah. Poslej bo taycan verjetno podpiral polnilno moč 300 kW, predvsem pa bo krivulja polnjenja drugačna, da bo lahko dlje časa potekalo hitrejše polnjenje. Zadnje govorice celo namigujejo, da je turbo GT lahko še pri 64-odstotni napolnjenosti baterije polnil z močjo 251 kW.
slika
Na voljo bodo številne nove varnostne tehnologije, tudi zaradi novega radarskega sistema za vetrobranskim steklom, prav tako bo verjetno na voljo nov HD LED matrični sistem osvetljevanja, ki je dvakrat svetlejši in štirikrat močnejši od trenutnega. Sestavljajo ga štirje LED čipi, po dva na eni strani, vsak pa premore kar 16.384 individualno kontroliranih mikro led diod, vse skupaj pa je veliko kot noht na palcu. Po potrebi se lahko individualne mikro led diode ugasnejo, kar je krivo za ekstremno energijsko učinkovitost. Seveda bodo na voljo še nekateri novi materiali, vsekakor pa vse podrobnosti izvemo že v kratkem.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Pripelje taycan še pred koncem leta?

Taycan je bil prvi povsem električni model za Porsche, ki je pripeljal septembra 2019. Kmalu pripelje posodobljena različica.

Beri dalje
Sedemsedežni električni križanec za teren
NOVICE
Sedemsedežni električni križanec za teren
Porsche K1
Iztok Krajnc
Praktičnost bo njegova vrlina
NOVICE
Praktičnost bo njegova vrlina
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Sedem sedežev prihaja jeseni
NOVICE
Sedem sedežev prihaja jeseni
Mazda CX-80
Iztok Krajnc
Pravi superšportnik
NOVICE
Pravi superšportnik
Aston martin DBS
Iztok Krajnc
Test otroških koles
NOVICE
Test otroških koles
ADAC
Iztok Krajnc
Vizualno je zdaj bolj jezen
NOVICE
Vizualno je zdaj bolj jezen
Nissan qashqai
Iztok Krajnc
Alpina B3
NOVICE
Alpina B3
Enaka bosta še nekaj časa
Iztok Krajnc
Nova slonja kotalka
NOVICE
Nova slonja kotalka
ARI soleno
Iztok Krajnc
Zbiratelj se rodiš
NOVICE
Zbiratelj se rodiš
Petja Grom
Iztok Krajnc
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc