Bavarci bodo novo arhitekturo in izgled svojih avtomobilov, ki jim pravijo ‘Neue Klasse’ lansirali prihodnje leto. Prvi bo električni iX3, kmalu za tem pa očitno tudi novi X5.
BMW X5 bo v prihodnji generaciji imel precej podobno radikalno obliko kot iX3. Vsi pač novega oblikovalskega jezika Bavarcev še ne marajo, zato se bo treba nanj pač navaditi, saj Nemci vztrajajo. Po vzoru novega oblikovalskega jezika bo oblikovan tudi novi BMW X5, ki pa, zanimivo, ne bo izdelan na najnovejši arhitekturi kot prej omenjen električni iX3, temveč se bo zanašal na posodobljeno aktualno platformo CLAR. Posledično bo X5 na voljo tako s klasičnimi motorji kot z električnim pogonom v obliki modela iX5, slednji pa ne bo premogel vodikove gorivne celice, na žalost zgolj klasično baterijo. Interna oznaka za novi X5 je trenutno G65, še vedno bo premogel deljena prtljažna vrata, na obrazu pa luči in masko, ki bodo združeni v eno, torej po vzoru oblikovalskega jezika 'Neue Klasse'.
Mogoče takoj ni očitno, vendar ima prototip, ki smo ga ujeli v bližini Münchna, posebne kljuke za odpiranje na B-stebričku, ki nam pri fordih doslej sploh niso bile všeč. Polnilna vratca so na sprednjem levem boku, kar namiguje na prisotnost priključnohibridnega pogonskega sklopa, še bolj zanimivo pa je, da BMW v prihodnje na armaturni plošči ne bo imel več dveh velikih zaslonov, temveč manjšega pred voznikom in velik osrednji zaslon za multimedijo. To nam sicer ni všeč, ker je manjši zaslon pred voznikom zelo nepregleden in ne ponudi toliko informacij kot večji, kar bodo sicer Bavarci upravičevali s prisotnostjo velikega projekcijskega prikazovalnika, za slednjega pa bo seveda treba doplačati, torej je takšna rešitev slabša za kupce. Novi BMW X5 bodo začeli izdelovati konec leta 2026.
Pripravite se na preporod
Beri dalje