Po navedbi proizvajalca iz nemškega kraja Borna, ki leži v okolici mesta Dresden, je ARI 1570 prvi striktno električno gnani 'tovornjaček', ki je lahko opremljen tudi z avtokošaro. Nemcem je na takšen, dejansko kompakten mali tovornjak, ki se lahko pohvali s 1500-kilogramsko nosilnostjo, nekako uspelo stlačiti dvigalo z 11-metrsko roko ter košaro iz aluminija, ki lahko sprejme dve osebi, ki nista težji od 200 kilogramov. Ker se ARI 1570 lahko pohvali s solidno odmerjeno razdaljo (30 cm) med dnom karoserije in vozno podlago, je takšno vozilo moč uporabiti tudi izven utrjenih voznih površin. Zaradi električnega pogona pa je zelo primeren tudi za delo v zaprtih prostorih.
slika
Za samodejno premikanje tega vozila so Nemci izbrali električni pogonski sklop, ki lahko mobilizira 35 kW (48 KM) pogonske moči. Kapaciteta vgrajenih LiFePO4 akumulatorjev znaša samo 20 kilovatnih ur, ob doplačilu vam vgradijo občutno večji paket akumulatorjev (kapaciteta: 37 kWh), ki vam pri povprečni porabi (19,2 kWh) lahko zagotovijo približno 100 kilometrov akcijskega radija, odnosno približno 170 kilometrov v primeru večjega paketa akumulatorjev. Ari 1570 je kupcem na voljo s štirimi različnimi nadgradnjami (običajno ravno dno s stranicami kesona, prekucnik, smetarsko vozilo, vozilo za prevoz manjših zabojnikov) tovornega prostora, med vgrajeno opremo pa omenjajo po višini nastavljiv volanski obroč, grelec in FM radio. Ob doplačilu bo vozilo opremljeno tudi z vlečno kljuko. Vse skupaj pa ni ravno poceni, ker boste že za vozilo brez nadgradnje morali odšteti 59.900 evrov (tovarniška neto cena), zraven pa morate prišteti še 62.440 evrov za dvigalo s košaro.
slika
slika
slika
slika
Posted on

Prva električno gnana avtokošara

V ponudbi striktno električno gnanih lahkih gospodarskih vozil nemške znamke Ari Motors je po novem tudi nova različica modela z oznako 1570, ki je sedaj na voljo tudi v zelo praktični različici avtokošara.

 

 

 

 

Beri dalje
15 primerov dolgega električnega dosega
NOVICE
15 primerov dolgega električnega dosega
Priključni hibridi
Iztok Krajnc
Nesreča na spolzkih cestah
NOVICE
Nesreča na spolzkih cestah
Genesis GV90
Iztok Krajnc
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
NOVICE
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
Classic Analytics
Iztok Krajnc
Pozabljeni nemški revolucionar
NOVICE
Pozabljeni nemški revolucionar
Leichtbau Maier
Iztok Krajnc
Električni malček za 20.000 EUR
NOVICE
Električni malček za 20.000 EUR
Volkswagen ID.1 concept
Iztok Krajnc
Prihaja konec aprila
NOVICE
Prihaja konec aprila
Ferrari 296 VS
Iztok Krajnc
Test odsevnih brezrokavnikov
NOVICE
Test odsevnih brezrokavnikov
ADAC
Iztok Krajnc
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
NOVICE
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Bo pokopal porsche macan?
NOVICE
Bo pokopal porsche macan?
Alpine A390
Iztok Krajnc
Grdi raček se je spremenil v laboda
NOVICE
Grdi raček se je spremenil v laboda
Citroën TYPE-AMI by Caselani Carrosserie
Iztok Krajnc